Tilumiässs 11.11.2007 02:21:18 | |
---|
Ynkkä tuli kerran mun huoneeseen, soiteltiin siinä ja puhuttiin ruotsia, mitä en osaa sanaakaan=) Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille |
Mozku 13.11.2007 17:56:14 | |
---|
Hyvin usein on tullut nähtyä, mm. Iron Maidenista ja Metallicasta. Ehkä mieleenpainuvimpana ja himmeimpänä unena on jäänyt mieleen jammailu Metallican kanssa isolla lavalla jossakin maailmalla. Biisiäkään en muista, mutta Hammettin kanssa vedin huikean soolon. Lopuksi luikahdin vielä backstagelle nauttimaan ruokaa ja juomaa yhdessä yhtyeen jäsenten kanssa. |
Linnunlaulupuu 13.11.2007 19:25:27 | |
---|
Viime yönä näin unta, että pistin maynad james keenania pataan. Heräsin hymyillen. Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
samsonov 15.11.2007 14:34:44 | |
---|
Viime yönä olin Ankkarockissa ja vettä tuli niin maan helvetisti. Ja leirintäalue oli meijän takapihalla mutalammikossa. Joku hyvän näkönen tsiku oli kans siinä, jos se olit sinä, ilmianna itsesi! |
Drumjamo 15.11.2007 14:59:01 (muokattu 15.11.2007 15:00:04) | |
---|
Joskus olin paikkaamassa sairastunutta Dave Lombardoa Slayerin keikalla Juvalla. Piti siinä soittaa sitten rumpusoolo mutta eihän siitä mitään tullut ja siirryttiin suosiolla takahuoneeseen juomaan kaljaa. E.typo Se nyt vaan on semmosta |
vpjarvi 16.11.2007 18:19:12 | |
---|
Välillä nään sellaisia unia, joissa mulla on kitara kädessä ja soitan lavalla jotain näppärää tilua. Mukava uni, kun oikeasti en kitaraa osaa soittaa. Joskus pienempänä olin kova Hanson-fani, ja joskus tuli nähtyä joku uni jossa hengailin Hansonin poikien kanssa niiden kotikulmilla, söin niiden kanssa niitten kotona ja tsekkailin kaupungilla postikortteja kadulle levittäytyneessä kioskissa niiden kanssa. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
Butcheri 17.11.2007 12:45:29 | |
---|
Kerran toimitin Slipknotin kitaristin paikkaa. Keikkapaikkana oli jonkin koulun juhlasali. BC Richissäni oli kielien tilalla kuminauhat. Tee jätöksesi internettiin, se on helppoa. |
VBP 17.11.2007 20:42:19 (muokattu 17.11.2007 20:42:41) | |
---|
Pinchailin koko illan ja katoin pari videoo Zakk Wyldestä. Yöllä näin sitten unta että olin sillä tet:ssä (työelämään tutustuminen) Siellä keikkabussissa rämpyttelin jotain tosi outoa lyhytskaalasta kitaraa tooosi oudoilla plektroilla :D |
Hillboy 17.12.2007 13:33:35 | |
---|
Onhan näitä mutten pysty moniakaan muistamaan... Dimebagina olen kuollut muutaman kerran lavalle... on ammuttu varsijousella, haulikolla, saanu jonkun miljoonan kilovoltin säkärin volumepotikasta, joskus väistäny katsojan heittämää hautakiveä ja kaikkea muuta silkkisen pimeetä... ja sitten lentänyt enkelinä johonkin Rock'n Roll Hall of Fameen :DD Satrianin kanssa on tullut Love Eternal vedettyä Globenissa ja kerran Vai opetti soittamaan kitaraa puhaltamalla olohuoneessa, telkkarista tuli Bumtsibum... Ja tietysti naista on saatu kitaralla noin 10^99 kertaa :D tosielämässä vaan ei ole näkynyt "Fareri on kuin Ferrari, italialainen ja aivan liian nopea." |
Artist 17.12.2007 13:35:56 | |
---|
Lopputyöni julkistamistilaisuudessa konsertoivat mm. Iggy Pop ja joku musiikkinäytelmäproduktio, jonka vetäjänä toimi Thurston Moore. Eh, joo, on taas ollut mielekkäät unet. "Being drunk is feeling sophisticated without being able to say it." |
juici 21.03.2008 11:20:59 (muokattu 21.03.2008 20:16:15) | |
---|
Viime yönä soitettiin unessa minun huoneessa Deep Purplen 'Black Night':ia ja yhtäkkiä Roger Daltery tuli soittamaan urkuja Ian Gillanin laulaessa. Keith Emerson, Greg Lake ja Carl Palmer nojasivat johonkin PA-kaappiin ja seurasivat esitystä. Kun biisi loppui, joku tokaisi, että toi seuraava biisihän on ihan helppo (setin viimeisenä piti olla ELP:n Rondo) ja Lake tokaisi, että "niinhän sä luulet, se oo helppoo nähnytkään". Ei ne sitten soittaneet sitä. "Lopuksi kaikki liimaavat nakkisämpylän hiekkatiehen." -Da Make |
Kailis 21.03.2008 17:02:28 | |
---|
Kun vielä treenasin unen näkemistä, oli aika härö juttu kun jossain bileissä iskin Tapani Kansan naisystävän ja menin panemaan sitä johonkin huoneeseen. Ei mitään havaintoa onko Tapsalla ollut tuolloin naisystävää ja minkä näköinen, mutta tämä oli nätti. Siis menin vaan siinä unessa sanomaan sille naiselle että nyt mennään nu......n. Seisoi vielä Kansan vieressä, sillä naama venähti. Lopetin unien harjoittelun kun aloin käyttämään sitä taitoa väärin. Mutta kivaa oli soittaa esim. U2:en kanssa livenä. |
EbnoC 30.05.2008 09:44:26 | |
---|
Taisin olla ekalla luokalla kun näin unta et Spice Girls:llä oli keikka helsingissä. Tuolloin asuttiin Espoossa joten spaissarit luonnollisesti kävi meillä syömässä |
EbnoC 30.05.2008 09:46:59 (muokattu 30.05.2008 10:10:47) | |
---|
Kerran toimitin Slipknotin kitaristin paikkaa. Keikkapaikkana oli jonkin koulun juhlasali. BC Richissäni oli kielien tilalla kuminauhat. Niin ja yhessä unessa jossain koulun juhlassa oli Slipknot soittamassa, ekan evyn aikaisilla maskeilla :D olin ihan hämmentyny ku eturivissä oli vaan muutama ihminen riehumassa mun lisäks E: 7.Menin The Arkin keikalle ja siellä oli tosi vähän väkeä. Kun ne tuli lavalle, niin laulaja Ola Salo sano, et tehdään välillä niin, että yleisö menee lavalle ja ne ite menee yleisön paikalle. Kun kaikki oli ängennyt lavalle, niin Salo jakoi kaikille paperia ja kyniä ja käänty ja alko kuristaa mua ja huusi, että sä et tiedä millasta on olla kuuluisa. Yhtäkiä se lopetti ja kirjotti mulle nimmarin. Silmät pomppasivat oudosti ja luin tämän aluksi näin :D ihmettelin, että onpa samankaltaisia unia |
dipshit 30.05.2008 14:23:34 | |
---|
The Ramonesilla oli keikka Hartwall Areenalla (älkää kysykö miksi juuri Ramones, en edes kuuntele kyseistä bändiä). Lava oli keskellä hallia ja ympyrän muotoinen, olin siinä jammailemassa eturivissä lämppärin aikana kun joku bändin managereista yms. henkilökunnasta tulee vinkkaamaan minut "backstagelle", joka oli lavan alla jossain kellarissa. Siellä sitten ilmoitettiin että minut haluttiin kitaristiksi keikalle. Syytä ei koskaan selvinnyt. Päätin sitten tottakai suostua, kunnes vasta keikan juuri alkamassa älysin etten osaa soittaa kitaraa ollenkaan. Pienimuotoinen paniikki alkoi siinä kai muodostua ja uni alkoi melkein muuttua painajaismaiseksi, kunnes JOHN LOCKE (Lostista) ilmestyi mysteerisesti takahuoneeseen ja sanoi jotain opettavaista tyyliin "trust your instincts.." Noh, nousin siitä sitten lavalle ja keikka alkoi, aloin vain sitten rämpyttelemään kitaran kieliä sinne tänne ja se kuulostikin sitten ihan helvetin hyvältä :D Loppu uni oli yksi hienoimmista mitä olen koskaan nähnyt, heittelin makeita sooloja ja munakkaita riffejä ja (nais)yleisö eturivissä palvoi minua. Heräsin sitten kyllä aivan helvetin muikea hymy naamallani. |
Lauri0 30.05.2008 15:23:31 | |
---|
Noin puolisen vuotta sitten näin jotain unta missä Timo Tolkki teki keikan meidän ruokapöydässä. Tölkki suutahti ja lähti, kun kaikki nauroivat hänen soitolleen. |
Jokapaikanapina 30.05.2008 16:22:10 (muokattu 30.05.2008 16:47:39) | |
---|
Näin ehkä viikko takaperin unta, että olin Hesassa jossai erittäin pienessä salissa, tyyliin koulun liikkasalissa, katsomassa ensin Guns N' Rosesin keikkaa isän kanssa., sitten Mötley Crüen joittenki kanssa. Isä ei tykkää Gunsista, joten unessa se ihan malttamattomana ruinasi koko ajan että lähettäis, jo ennen ku bändit tuli lavalle. Sanoin sille että Guns N' Roses on pirun kova, vaikka se soittaakin näin pienessä salissa, jossa meidän lisäksi oli vain kolme katsojaa. Bändi tuli sitten lavalle (huom. kyseessä alkuperäne kokoonpano) ja veti Nightrainin. Sen muut paitsi mä ja isä lähti meneen. Sit bändi alko vetää Locomotivee, jonka oon aina halunnu nähä livenä, mut sit kamat meni paskaks ja ne lopetti n. puoleks tunniks, jonka jälkee ne soitti kolme piisii ja sit Axl lopetti ku se ei suostunu soittaa niin pienelle yleisölle. Slash oli tulossa pyytämään anteeks ku uni vaihtu. Olin yhtäkkiä samaisen edellämainitun keikkapaikan ulkopuolella ja jonotin päästääkseni sisälle. Jono ei liikkunu yhtää ja mä ja mun kaverit (joita en ollu koskaan aikasemmin tavannut mutta jotka jotenkin tunsin ystäviks) hermostuttiin. Sit jostain ihan helvetistä tuli sellane hieno hippipaku joka otti meidät kyytii. Kuskina oli Nikki Sixx! Me päästiin sit sen kyydissä sisälle. Sit mentii eturivii ja nähtii ku bändi tuli lavalle. Ne alko soittaa Live Wirea, kun kaverin kaa katottii että kitaristinä ei ole Mick Mars vaan joku muu. Me huudettii siitä Nikkille, jonka kaa oltii tutustuttu hyvin ja Mötley riensi takahuoneeseen mun kanssa. Siellä sit mulle annettii tehtäväks ettii Mick Mars ja kolkata tää toinen kitaristi. Löysin Mickin mutta kolkkasin vahingossa Nikkin, joten mut tällättii Nikkin näköseks ja toimisin sen sijaisena. Mentii sit lavalle mutta jostain tuli Nikki ja se toinen kitaristi ja sen oli hyökkäämässä mun kimppuun mutta heräsin sitten kun isä tuli herättään aamulla. EDIT 1: Korjailua EDIT 2: Muutama oma piisi on tullut unessa. Muistan näistä vain yhden unen: Uni tapahtuma kesti ehkä 15 sekuntia, leijjailin jossai avaruudessa tai jossain painottamasa paikassa joka oli pirun hienon värinen, ja yhtäkkiä Elvis lentää minua kohti ja soittaa ja laulaa piisiä jota se oli mulle säveltäny. Se sano että mun pitää saada se valmiiks. Se sano että saan sen avulla mainetta ja kunniaa. Sitten heräsin. Ehkä Elviksen henki tuli antamaa mulle viestiä tai sit se oli vaan vilkkaan mielikuvituksen tuotetta, mutta jokotapauksessa ihan sama sillä en enää muista miten piisi menee, lukuunottamatta sitä että piisissä oli riffi A:sta ja se kerto oikeudenkäynnistä. |
Bullitt 31.05.2008 00:56:23 (muokattu 31.05.2008 00:58:02) | |
---|
Joskus näin unta että S Club 7 (kuulostaako tutulta :D?) oli esiintymässä serkuillani. Halusin kuitenkin saada epätoivoisesti kaikilta bändin jäseniltä nimmarit mutta en löytänyt kynää. Luovutin kynän etsimisessä ja menin kuuntelemaan konserttia. |
Juotiin Samuli Putron kanssa kossua suoraan pullosta jossain maatilalla kesäyössä ja haukuttiin uniklubin tai jonkun vastaavan teinimeikkirokkibändin uusinta tuotosta. Yhtäkkiä tapahtumapaikka vaihtui japaniksi mutta keskustelun aihe säilyi samana. Ei oltu moksiskaan vaikka maatila ja ympäristö vaihtui kesken kaiken. Lopuksi Samuli Putro vaihtui Vesa-Matti Loiriksi mutta sekään ei tuntunut mitenkään oudolta ja keskustelun aihe säilyi samana. Semmosta. Niin käy joskus |
Pattari 01.06.2008 02:28:25 | |
---|
Olin black sabbathin keikalla ja rupes yhtäkkiä ottaan pannuun kun alko into soimaan ja tietysti se oli oma biisi jota oli värkänny kunnes sitten tajusin herätessäni että en sittenkään ollu kopioinu sabbathia. Tosin monta kertaa käyny niin että kuullu unessa radiosta oman kesken eräsen biisin jonkun bändin soittamana ja ainoo mitä siitä muistaa että kyllä kuulosti pirun hyvältä muttakun nyt ei enää muista riffejä että vois tehä biisin valmiiks :D eikä oo vaan yks tai kaks kertaa käyny noin.... "Äitis tekee rumia pullia!" |