Jormaz 29.05.2008 21:48:02 | |
---|
OIH! Viel parempi ku stone! Nyttei kaduta kyllä yhtään! Joo odotukset sen kun nousee! Saattaa olla viimeinen tsäänssi nähdä Sound of L.E.R.S. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
phf 30.05.2008 00:20:28 | |
---|
Ja tällasta: Bändit NORTHER / NAILDOWN / LOHKARE Lisätiedot Ovet 21.00, liput 12e, S/K18. Mikähän kivenmurkula siellä lie mellastaa... Jos ei ole Stone, olen se joka lähtee vitun äkkiä iso kyrpä otassa pois sieltä! Scream bloody gore |
Sälski 30.05.2008 00:26:31 | |
---|
Ja tällasta: Jos ei ole Stone, olen se joka lähtee vitun äkkiä iso kyrpä otassa pois sieltä! Hehe liityn joukkoon. :D Mutta mulla on suunitelma! Tai oikeastaan pullo magyaria sekä olutta. Katos, jos se ei ole stone niin vedän perseet ollalle ja jos se on stone niin totta helvetissä sitä kuuluu juhlistaa magyarilla ja parilla keppanalla! It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Naama-amis 30.05.2008 09:26:10 (muokattu 30.05.2008 09:26:21) | |
---|
Tosta Nosturin Lohkareesta sen verran että mä ainakin meinasin eilen ajaa nosturin edessä Janne Joutsenniemen päälle fillarilla. Tulin itse takaa, Janne tilanteeseen "Oi sori" ja mä vastasin miehekkäästi "ei mitään". Katoin taakse ja katoin että voi saatana oli se. Tinttan tanttan Taneli, Tanelin pusseja paleli. Taneli hyppäsi karsinaan, pussejansa parsimaan. |
Ben_D 30.05.2008 09:55:16 | |
---|
Tosta Nosturin Lohkareesta sen verran että mä ainakin meinasin eilen ajaa nosturin edessä Janne Joutsenniemen päälle fillarilla. Tulin itse takaa, Janne tilanteeseen "Oi sori" ja mä vastasin miehekkäästi "ei mitään". Katoin taakse ja katoin että voi saatana oli se. Olipas jänskää ;) http://evincemetal.com/ |
Naama-amis 30.05.2008 10:01:40 | |
---|
Värisyttäviä hetkiä elon tiellä.. Tinttan tanttan Taneli, Tanelin pusseja paleli. Taneli hyppäsi karsinaan, pussejansa parsimaan. |
S.i.r. 30.05.2008 10:34:43 | |
---|
Tosta Nosturin Lohkareesta sen verran että mä ainakin meinasin eilen ajaa nosturin edessä Janne Joutsenniemen päälle fillarilla. Tulin itse takaa, Janne tilanteeseen "Oi sori" ja mä vastasin miehekkäästi "ei mitään". Katoin taakse ja katoin että voi saatana oli se. Olen vahingossa keskeyttänyt Joutsenniemen kakkaistunnon Keravalla vuonna 1988. Vieläkään en ole toipunut tästä. ;) |
J.Newkid 30.05.2008 12:18:38 | |
---|
taitaa se Stone olla nostokurjessa tänään. Vittu ku vituttaa, ite on jossain myyrmäessä keikalla samaan aikaan Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
-Lassi- 30.05.2008 13:25:34 | |
---|
Onnee teille jotka ootte menossa. tulkaa sitte tänne avautumaan keikasta. ite en pääse paikalle. :) |
Deathrace King 30.05.2008 14:02:50 | |
---|
Liput tuli Nosturiin hommattua. Tuli kaverilta yöllä tekstari, että lähdetäänkö Lappeenrantaan vasta vähän myöhemmin, kun Nosturissa olisi eräs STONE! Noh, jos keikan kattois ja lähtis ajelemaan yön selkään. Jotenkin ainakin itseäni vituttaa, että salakeikka kun on kyseessä, niin siitä tietää samantien koko Suomi. Ymmärtäähän sen, että internetin aikana ei mikään pysy salassa, mutta että vielä Radio Rockissa hehkuttivat äsken. Ois joskus kiva yllätys, että ois joskus OIKEESTI salakeikka ja istuis jossain baarissa ja yhtäkkiä joku maailmanluokan metallipumppu alkais veivata. Itseasiassa jotain hämäriä muistikuvia on, että joku kaveri kerto Sepulturan vetäneen ex-tempore Kuopion jossain pikkubaarissa muutaman biisin. Ei ois huono! M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
Painajaismainen 30.05.2008 14:11:16 | |
---|
Itseasiassa jotain hämäriä muistikuvia on, että joku kaveri kerto Sepulturan vetäneen ex-tempore Kuopion jossain pikkubaarissa muutaman biisin. Ei ois huono! Taisivat viime vuoden Rock Cockkien aikaan vetäistä pari cover-biisiä. Aika kova homma ollut varmaan. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Väinämöinen 30.05.2008 16:40:26 | |
---|
Jotenkin ainakin itseäni vituttaa, että salakeikka kun on kyseessä, niin siitä tietää samantien koko Suomi. Ymmärtäähän sen, että internetin aikana ei mikään pysy salassa, mutta että vielä Radio Rockissa hehkuttivat äsken. Väitänpä, että ei suinkaan tiedä koko Suomi vaan tuo nimi ihan oikeasti hämää ihmisiä. Ei ole yksi eikä kaksikaan, jolle tuon kuvion olen saanut selittää (jos se nyt on oikein, hehheh ;). Tänään oli töissä itse asiassa puhetta Nightwishin viimevuotisesta levynjulkaisukiertueesta, kuulemma sitäkään eivät olleet kaikki hoksanneet. Tälle keikalle ilmeisesti halutaan kuitenkin yleisöä, ehkä siksi salaillaan tällä viisiin osittain. Ois joskus kiva yllätys, että ois joskus OIKEESTI salakeikka ja istuis jossain baarissa ja yhtäkkiä joku maailmanluokan metallipumppu alkais veivata. No olis-KO! Nosturissa saa muuten tulla moikkaamaan. Olen se kaveri, jolla on mustat vaatteet ja pitkät hiukset. |
Räkkipeli 30.05.2008 18:55:36 (muokattu 30.05.2008 19:03:08) | |
---|
Voi vittu!! Tuli sovittua jo muuta perkele... Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
JS 30.05.2008 19:15:13 (muokattu 30.05.2008 19:18:11) | |
---|
Kelpaisiko jollekin näin viime tingassa ilmaiseksi kaksi epäanniskelulippua ko. keikalle? Asun Länsi-Pasilassa, keskustaan voin liput tarvittaessa heittää. Edit: Jos kelpaa, niin pikaviestiä pikaisesti. "Mut tietenkin jos on maailman paras soittaja (niinku JS) ni sitten ei millään ooo välii..." -Cucumber? |
Räkkipeli 30.05.2008 20:11:28 | |
---|
Haa, kuulin huhun että Stone on myös NLR:ssä Lauantaina! Eri salanimellä. Vois mennä käväseen.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Deathrace King 30.05.2008 20:12:13 | |
---|
Väitänpä, että ei suinkaan tiedä koko Suomi vaan tuo nimi ihan oikeasti hämää ihmisiä. Ei ole yksi eikä kaksikaan, jolle tuon kuvion olen saanut selittää (jos se nyt on oikein, hehheh ;). Tänään oli töissä itse asiassa puhetta Nightwishin viimevuotisesta levynjulkaisukiertueesta, kuulemma sitäkään eivät olleet kaikki hoksanneet. Tälle keikalle ilmeisesti halutaan kuitenkin yleisöä, ehkä siksi salaillaan tällä viisiin osittain. Onhan se toki ymmärrettävää, että keikkajärjestäjät haluavat tuvan täyteen ja antavat "vihjeitä", vaikka bändi haluaisikin pitää homman salassa. Mutta radiojuontajat voisivat pitää jokatapauksessa turpansa kiinni. Ei helmiä sioille. No olis-KO! Nosturissa saa muuten tulla moikkaamaan. Olen se kaveri, jolla on mustat vaatteet ja pitkät hiukset. Kuten myös. Meikällä Exodus-paita ja farkkuliivit. Lähdetään Stonen jälkeen tosin vissiin kiitämään, kun tuonne itärajalle on kuitenkin aika ajaminen yöllä. Jää Nortit näkemäti. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
Ilmeisesti piti kuti paikkaansa? Minkälainen keikka, oliko porukka tajunnut jutun isossa skaalassa, settilistaa? Seikka on saletti |
Akiman 31.05.2008 01:13:56 | |
---|
01. Intro: Finlandia 02. Sweet Dreams 03. Empty Corner 04. The Day of Death 05. Real Delusion 06. No Commands 07. Get Stoned Keikka-arvio: Kuin tiiliskivi päin näköä. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: EDENBRIDGE, ARCH ENEMY, COMMUNIC, HEREM ja DIABLO :: |
Lärvätsalo 31.05.2008 01:25:49 | |
---|
Mä oon kuin puulla päähän lyöty - äijät vetävät 8 vuoden tauon jälkeen tosta vaan keikan ja vetävät niin tiukasti että järki lähtee. Ei saatana, ei mitään heikkoa hetkeä, ei mitään valittamista - täydellistä. Seuraava bändi ei kuulostanut yhtään miltään. Jotkut vaan osaavat. En muista milloin viimeksi olisin nauttinut näin paljon keikasta, ei yhtään tylsää hetkeä. "Me ollaan Lohkare Keravalta, tää on meidän eka keikka." Hohhoh, sit lähti. |
tommium 31.05.2008 01:41:18 (muokattu 31.05.2008 01:41:36) | |
---|
JEP...ihan v....n kova veto "Keravan kolleilta" ja oli kyllä yksi parhaimmista keikoista mitä olen nähnyt. Todella tiukkaa soitantaa. Varmaan oli Naildownin mukava tulla soittelemaan Stonen vedon jälkeen, noh aika sontaahan se muutenkin oli. GET LOHKARED! |