stuntguitar 24.05.2008 23:16:48 | |
---|
|
Ambitus 25.05.2008 02:08:37 | |
---|
yepa...nyt se on sulkeutunut. Kumpikohan voitti ton yleisöäänestyksen, Gustavo Guerra vai Matt Rach?!?.....Toi Guerra on kyl aika hirviö soittajaks. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
stuntguitar 25.05.2008 10:11:27 | |
---|
No joo... ei toi Guerra mun mielestä nyt NIIN ihmeellinen ole. Kaikki biisit tollasita geneerista instrumentaalirockia ja kauheen digitaalisen kuulonen tone kitarassa. Mutta kyllä se nyt helvetisti parempi soittaja on kuin tuo MattRach. |
Rakoni 25.05.2008 13:16:14 | |
---|
kauheen digitaalisen kuulonen tone kitarassa. Mun mielestä se kuulostaa ihan Mesalta. Lottohevi on paskimmillaankin parasta |
Ambitus 30.05.2008 12:38:57 | |
---|
Nyt on ilmoitettu kolmen finalistin nimet: Gustavo Guerra, Chris Feener ja Tom Quayle. Aika jännää et ne tolleen yks kerrallaan ilmoittaa noita nimiä. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
stuntguitar 30.05.2008 12:56:10 | |
---|
Joo, aika ihmeellistä meininkiä... Ilmeisesti jotain ongelmia noiden muiden finalistien kanssa. Ei oo sulle Ambitus tullu sähköpostia vielä James Edwardislta? Tuo Tom Quayle on kyllä aivan oikea mies finaaliin. GG nyt on siinä ja siinä, mutta tuo Feener on kyllä aivan käsittämätön valinta! |
Ambitus 30.05.2008 12:59:28 (muokattu 30.05.2008 12:59:51) | |
---|
Joo, aika ihmeellistä meininkiä... Ilmeisesti jotain ongelmia noiden muiden finalistien kanssa. Ei oo sulle Ambitus tullu sähköpostia vielä James Edwardislta? Tuo Tom Quayle on kyllä aivan oikea mies finaaliin. GG nyt on siinä ja siinä, mutta tuo Feener on kyllä aivan käsittämätön valinta! Äsken tarkistin sähköpostini..ei ollu tullu...(nyyh ja yksi kyynel:D) Hmm...ei toi Feener nyt niin tolkuttoman paska oo. Kyl sil on soitto aika kohillaan ja meitsi kyl diggas sen noista muutamista slap- ja chicken-picking-jutuista Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
stuntguitar 30.05.2008 13:36:43 | |
---|
No joo... jotenkin vaan tuon videon perusteella vaikutti enemmän sellaselta "kattokaa mä osaan soittaa nopeesti" -meiningiltä. Varsinkin kun fraaseraus ja vibrato olivat aika aloittelijan tasolla. Puhumattakaan siitä, että biisi kuulosti siltä, että on vähän jotain konerumpuja ja särökitaroita nauhoiteltu tiluttelun taustanauhaksi. |
Ambitus 30.05.2008 14:02:03 | |
---|
No joo... jotenkin vaan tuon videon perusteella vaikutti enemmän sellaselta "kattokaa mä osaan soittaa nopeesti" -meiningiltä. Varsinkin kun fraaseraus ja vibrato olivat aika aloittelijan tasolla. Puhumattakaan siitä, että biisi kuulosti siltä, että on vähän jotain konerumpuja ja särökitaroita nauhoiteltu tiluttelun taustanauhaksi. Toi Chrisin biisin on kyl aikamoinen sillisalaatti. Mä en ainakaan saanu siit oikein mitään otetta. Mutta mitä tulee ton kaverin vibraattoon niin mä kyl tykkäsin siitä...ja se kyl oli todella kaukana aloittelijatasosta. Fraseeraus oli nyt mitä oli...tollanen biisi ja kaikki siistit jutut pitää tunkee 3 minuuttiin niin tollastahan siitä tulee. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Kiksaus 30.05.2008 14:22:05 | |
---|
Äsken tarkistin sähköpostini..ei ollu tullu...(nyyh ja yksi kyynel:D) Kyllä sä sinne top-10 joukkoon mahdut. Eihän tuolla ole enään kuin pari kitaristia, kenen pitäisi jatkoon päästä. Bob Zabek, Muris Varajic ja Richard Lundmark, mitä äkkiä jäi mieleen. "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Ambitus 30.05.2008 14:28:00 | |
---|
Musta kyl vähän tuntuu ettei tonne oo suomipojalla tänä vuonna mitään asiaa. On meinaan sen verran tasokasta soittoa... Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Kiksaus 30.05.2008 14:32:30 (muokattu 30.05.2008 14:40:37) | |
---|
Musta kyl vähän tuntuu ettei tonne oo suomipojalla tänä vuonna mitään asiaa. On meinaan sen verran tasokasta soittoa... Ketäs muita kovia nimiä siellä oli? Ei niitä kaikkia jaksanut selata.... EDIT: Niitä nimiä sitten vaan? "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
stuntguitar 30.05.2008 14:33:14 | |
---|
Eihän tuolla ole enään kuin pari kitaristia, kenen pitäisi jatkoon päästä. No kyllä siellä kuule aika paljon kovia soittajia on kun vaivautuu selaamaan muitakin kuin niitä kahta ensimmäistä "Top rated" sivua. |
Ambitus 30.05.2008 15:04:00 (muokattu 30.05.2008 15:04:44) | |
---|
esim: Fernando Miyata Muris Varajic Conrad Harpham Silvio Gasquez Dimitar Nalbantov Steve Murphy Cesar Huesca Daniele Gottardo Celta Carina Alfie Rick Renstrom Alex Flouros Scott Jones Marc Playle Peter Petchalov edit..sä mainitsitkin jo Muriksen... Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
stuntguitar 30.05.2008 15:48:18 | |
---|
Atanas Shishkov Daniele Gottardo Martin Wichmann Richard Lundmark Scott Jones Tom Quayle Siinä nyt muutama, jotka jäi päällimmäiseksi mieleen. |
Kasperi Tervonen 30.05.2008 16:23:12 | |
---|
No joo... jotenkin vaan tuon videon perusteella vaikutti enemmän sellaselta "kattokaa mä osaan soittaa nopeesti" -meiningiltä. Varsinkin kun fraaseraus ja vibrato olivat aika aloittelijan tasolla. Puhumattakaan siitä, että biisi kuulosti siltä, että on vähän jotain konerumpuja ja särökitaroita nauhoiteltu tiluttelun taustanauhaksi. Tuosta fraseerauksen ja vibraton tasosta oon kyllä eri mieltä, mun mielestä Feenerin soitto soundaa hyvinkin mehukkaalta. Tsekatkaa vaikka tästä: http://youtube.com/watch?v=I0czeb4TPYA "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Rakoni 30.05.2008 16:28:25 | |
---|
Varsinkin kun fraaseraus ja vibrato olivat aika aloittelijan tasolla. Et oo tosissas. Lottohevi on paskimmillaankin parasta |
stuntguitar 30.05.2008 19:19:57 (muokattu 30.05.2008 19:21:36) | |
---|
|
Njoo, olihan siellä niitä hyviä soittajia. Ongelmana vaan on se, että siellä on hirvee kasa samantyylisiä tylsiä vetoja/soittajia, jotka vetää samoja juttuja ja joita mä en huomenna enää muista. Tuon takia esim. Kupiaisen ja Varajicin vedot jäi mieleen. Kun soittaminen on jo tolla tasolla, niin pitää pystyä erottumaan joukosta. Eritoten biisin pitää olla jotenkin vähän "poikkeava", että sen jaksaa kuunnella loppuun. Mä en ainakaan jaksa kuunnella enää yhtään Howe-tyylistä fuusiota tai Satriani-tyylistä rockinstruu. Ambitukselle nostan hattua ja annan 3x olalletaputuksia. Hyvä, hyvä! Kuuntelen illalla noi loput vedot, puolet jäljellä.... "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Kasperi Tervonen 30.05.2008 20:05:24 | |
---|
Tuossa fraseeraus kuulostaa jo mielestäni paremmalta, mutta vibrato on edelleen kontrolloimattoman kuuloinen. Meillä on näemmä jossain määrin poikkeavat käsitykset hyvästä vibratosta. "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |