Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 8.6.2008 ilmoittautuminen ym..
1 2 3 4 5 6 714 15 16 17 18
paice60
30.05.2008 00:51:02
Kuinka myöhään? Pahus - pitääkin tsekata vaimon työaikataulut, jos tulis kans vasta ehtoommalla...

Saattaa mennä lähemmäs klo 21.
Vittu näitä hommia edelleenkin.
isojussi
30.05.2008 00:52:43
Saattaa mennä lähemmäs klo 21.

Hemmetin hemmetti - eihän mulla menis noinkaan myöhään.... Otan asian esille aamupalaverissa.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
ÄM
30.05.2008 08:06:54

Mun täytyy vissiin yrittää tulla mahd aikaisin, että saadaan nuo rummut sinne aika alkuun. Kyllä mä puolilta päivin varmaan tien päällä oon. Saas nähdä vaikka lähtis tuo basisti nimin "Ylläri" myös mukaan, joka Lahdessa oli.

Jenkka vedetään tällä kertaa, jossain muodossa varmasti.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
manjaana
30.05.2008 09:45:19
Mun täytyy vissiin yrittää tulla mahd aikaisin, että saadaan nuo rummut sinne aika alkuun. Kyllä mä puolilta päivin varmaan tien päällä oon. Saas nähdä vaikka lähtis tuo basisti nimin "Ylläri" myös mukaan, joka Lahdessa oli.

Jenkka vedetään tällä kertaa, jossain muodossa varmasti.

Ottaaks Ylläri taas läppärin inee?
-En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin-
jykke65
30.05.2008 10:44:39

Nyt kun ilmoittautumisten perusteella lato on tähtiä täynnä niin mahtaako järjestävä taho olla buukannut riittävän määrän järkkäreitä paikalle, ettei sankka yleisö pääse ihan iholle ;)
Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =)
isojussi
30.05.2008 11:57:06
Nyt kun ilmoittautumisten perusteella lato on tähtiä täynnä niin mahtaako järjestävä taho olla buukannut riittävän määrän järkkäreitä paikalle, ettei sankka yleisö pääse ihan iholle ;)

Ainakin yks myymäläetsivä sais olla, ettei toisten tupakkivälineitä nussita perkele.
kuunsirppi
30.05.2008 15:17:33

Viime kesänähän sinne tuli joku heppu, joka sanoi, että kun olisivat tienneet tapahtumasta ja että on niin hyvää musaa, niin olisivat laittaneet ilmotuksia.
Mehän siihen tietty, että ei oo todellakaan tarkoitus esiintyä kenellekään, vaan nää on ihan privaatit bileet.
No, pariko heppua siinä pyöri ja sitten hävis se piippukin mystisesti :o/
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
Riksteri
30.05.2008 15:28:20
No, pariko heppua siinä pyöri ja sitten hävis se piippukin mystisesti :o/

Jos kaikki paikalla olleet Sherlock Holmesit ja tohtori Watsonit löisivät viisaat päänsä yhteen, selvinneisi piipun mysteerikin tuossa tuokiossa.
manjaana
30.05.2008 16:10:39
Jos kaikki paikalla olleet Sherlock Holmesit ja tohtori Watsonit löisivät viisaat päänsä yhteen, selvinneisi piipun mysteerikin tuossa tuokiossa.

Selvisihän se jo heti kättelyssä silloin..
-En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin-
Qsine
30.05.2008 21:47:46

"Lammin Teurastaja" kuulostaa yhtä hyvältä kuin vaikka "Bostonin Kuristaja".

Seuraavan dialogin kävin tuon viikatemiehen kanssa yön kännisinä tunteina:
"Mä oon teurastaja".
"Ammatti vai lempinimi?"
"... ... ammatti!"

Juhlin opisqelukaverin valmistujaisia silleen hankalalla aikataululla, etten pääse Lammille tänä vuonna. Mutta toivotan vähintäin yhtä hauskoja, loistavia kinkereitä kuin vuosi sitten!!!
"Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!"
baron
30.05.2008 23:52:31

"Lammin Teurastaja" kuulostaa yhtä hyvältä kuin vaikka "Bostonin Kuristaja".

Seuraavan dialogin kävin tuon viikatemiehen kanssa yön kännisinä tunteina:
"Mä oon teurastaja".
"Ammatti vai lempinimi?"
"... ... ammatti!"

Juhlin opisqelukaverin valmistujaisia silleen hankalalla aikataululla, etten pääse Lammille tänä vuonna. Mutta toivotan vähintäin yhtä hauskoja, loistavia kinkereitä kuin vuosi sitten!!!

Olisin kuitenkin sitä mieltä että vain paikallaolleet saava nautiskella niistä ihanistä äänitteistä joita kenties saamme aikaiseksi, poissaolleet vain haavelkoivat niistä.
Timi
31.05.2008 14:03:13
Olisin kuitenkin sitä mieltä että vain paikallaolleet saava nautiskella niistä ihanistä äänitteistä joita kenties saamme aikaiseksi, poissaolleet vain haavelkoivat niistä.

Eikä!Tahtoo Timi kuunnella rakkaiden kolleegoiden,hyvässä fiiliksessä,ilman maksavan yleisön tuomia paineita.Saatuja äänitteitä.Ette saa sulkea mua pois,vaikka en pääsekkään mukaan!
Kylmän viileesti!
kuunsirppi
31.05.2008 14:41:15
No kukas sitten niitä nauhottaa? Jussiiii....onko viimevuotiset jo editoitu ;o)
isojussi
31.05.2008 17:38:24 (muokattu 31.05.2008 17:38:43)
Jussiiii....onko viimevuotiset jo editoitu ;o)

Tota....

No ei, ja voin varmuudella luvata, ettei valmistu tän vuoden tapahtumaankaan....
rintapek
01.06.2008 00:57:53

Jos kelpaan, niin saattaisin paikalle ilmaantua. Varmaksi en edelleenkään uskalla luvata. Asia ko selviää vasta, jos kyseisenä päivänä väännän virta- avainta.
Mahtaako sopia sekaan vaan, vaikkei taittuiskaan?
One kind of music only - the good kind
kuunsirppi
01.06.2008 09:24:16
Jos kelpaan, niin saattaisin paikalle ilmaantua. Varmaksi en edelleenkään uskalla luvata. Asia ko selviää vasta, jos kyseisenä päivänä väännän virta- avainta.
Mahtaako sopia sekaan vaan, vaikkei taittuiskaan?

No ihan varmaan mahtuu. Tulehan vaan, niin päästään tutustuun :o)
paice60
01.06.2008 22:38:01
No ihan varmaan mahtuu. Tulehan vaan, niin päästään tutustuun :o)

Joo mukaan vaan että pääsee katsastamaan uusia naamoja ja soittotuttavia.
Vittu näitä hommia edelleenkin.
kuunsirppi
02.06.2008 07:02:36
Joo mukaan vaan että pääsee katsastamaan uusia naamoja ja soittotuttavia.

Ollaankos me sun kanssa jo lauantaina samoissa bileissä?
Harmaa
02.06.2008 07:50:37

Mulla olis kyllä järkkärikortti
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)