Aihe: Kannattaako ostaa yamahan rbx270?
1 2
L.Ruoska
01.07.2004 19:27:23

Kokeile RBX374, se on mahtavan näköinen. Jos sitä olis vähä parempi soittaa kun RBX774 niin se olis vielä hyvä bassokin =D Honestly 774 on todella hieno mutta se tatsi ei miellytä yhtään joten kyllä se on siellä kaupassa pysyny.
passisti
29.05.2008 19:43:16
Heh, mulla se on pyöreä.

Auts.

Joo anteeksi ku kaivoin tän ketjun näi kaukaa mutta haku ei muutakaan löytänyt. Eli ongelma on se että ostin basson käytettynä, enpä tajunnut silloin kaularautaa katsomaan. nyt noi 1,5 vuoden päästä kokeilin säätää kaulaa suoremmaksi, nii prkl se pää on iha paskana. siis siinä ei ole yhtään kuusiokulmaa (se on PYÖREÄ) ja kaikki mahdolliset kuusikoloavaimet kokeiltu.. eli: pystyykö tuon korjaamaan miten? jos ei itse paljonko se maksaa bassotohtorilla? basso on ltd b255. soittamisesta on kadonnut kokonaan ilo ja tatsi ku kielet roikkuu 6 milliä kaulasta...
nåin meillä.
blööng.
Teijo K.
29.05.2008 19:46:58

Joo anteeksi ku kaivoin tän ketjun näi kaukaa mutta haku ei muutakaan löytänyt. Eli ongelma on se että ostin basson käytettynä, enpä tajunnut silloin kaularautaa katsomaan. nyt noi 1,5 vuoden päästä kokeilin säätää kaulaa suoremmaksi, nii prkl se pää on iha paskana. siis siinä ei ole yhtään kuusiokulmaa (se on PYÖREÄ) ja kaikki mahdolliset kuusikoloavaimet kokeiltu.. eli: pystyykö tuon korjaamaan miten? jos ei itse paljonko se maksaa bassotohtorilla? basso on ltd b255. soittamisesta on kadonnut kokonaan ilo ja tatsi ku kielet roikkuu 6 milliä kaulasta...
nåin meillä.

Voi tota koittaa irrottaa silleen, että dremelillä sopivalla laikalla pyyhkäsee talttakärkistä ruuvaria varten urat siihen. Tää nyt on vähän kiinni siitäkin että miten se kaularaudan ura on muotoiltu siihen bassoon.
Lälly, humanisti, puuseppä. Basisti.
Alkuperäiskokoonpano
jvakeva
29.05.2008 21:15:04

no.. eipä tuon takia kannata hirveästi nähdä vaivaa, jos minkäänlaista tuntipalkkaa itselleen laskee.
Bassoneuvos
Dropped C
29.05.2008 21:41:40
Mulla oli aikanaan 8 vuotta RBX-250. Oli hyvä peli. Soundasi paremmalta kuin kalliimpi aktiiversio samasta aiheesta ja soundasi kyllä paremmalta kuin mun Iba kans. Olisi pitänyt myydä Iba tämän sijasta. Kai noi uudemmakkin ihan hyviä on.
"El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed"
AlaE
29.05.2008 22:30:34
Pyöristyneeseen kuusiokoloon kannattaa kokeilla sopivankokoista torx-päätä (se sellainen tähtimäinen pää). Saattaa ottaa kiinni, jos kolo ei ole aivan pyöreä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)