Aihe: Line 6 Pod XT Pro:n presettejä tarjolla
1
Reddie
29.05.2008 01:28:49 (muokattu 29.05.2008 03:23:53)
Ajattelin nyt vaan ilmottaa, et sain vihdoin tehtyä tämmöisen ison presettiprojektin, mikä on jo jonkun aikaa ollut ideana:

Tein presettibundlen, minkä idea on se, ettei yhdessäkään presetissä ole mitään efektejä, vaan pelkkä styrkka oletuskaapillaan ja asetuksillaan. Juju on siinä, et jokainen presetti on nimetty kys. styrkan "oikean nimen" mukaan, eli sen mukaan mitä styrkkaa se mallintaa. Mun idea oli helpottaa tällä bundlella omien soundien luomista, ku ei tarvii pähkäillä, et mitä ne Line6-nimet tarkoittaa, vaan voi suoraan rupee rakentaa vaikka Voxin AC-30:stä soundia, jos tietää et kaipaa Voxin soundia, jne.

Bundle sisältää kaikki Pod XT Pron, Metal Shopin ja Collectors Classics styrkat (sekä pari mun omaa presettiä, mistä ei kannata välittää). Jos joku haluu ton bundlen niin ottakoon yhteyttä pikaviestillä.

Ei mulla muuta. Ajattelin vaan jos jotakuta kiinnostaa.

EDIT: Helpotin hommaa, eli laitoin presetit (ja Excel-taulukon mitä käytin avukseni väsäyksessä, jos jotakuta kiinnostaa koko nimet, ku kaikkien nimet ei mahtunu siihen presetin nimeen) osoitteeseen http://reddie.jaakari.net/line6/
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Talent71 - Ääntä, valoa & musiikkia
Lärvätsalo
29.05.2008 08:30:14
Hienoa, ystävällistä ja mahtavaa! Plussa "napsahti".
Räbbänä
29.05.2008 09:24:22
Hienoa, ystävällistä ja mahtavaa! Plussa "napsahti".

Kyllä. Plussaa täältäkin. On tuossa ollut pientä puuhaa säätelyssä ja värkkäilyssä mitä luultavammin.
pekurides
29.05.2008 21:56:07

Luin ensin että:

"Line 6 Pod XT Pro:n persettä tarjolla" .

....jaahas, jotain herkullisia saundiklippejä varmaan?
Tunteella päin vittua.
Exhausted
08.06.2008 11:56:53 (muokattu 08.06.2008 11:57:17)

Osaako muute joku kertoa, et mikä on ku tohon presetin Info-kohtaan kirjoittelee kamaa Line6 Editillä, niin se ei kuitenkaan tallennu mihinkään? Seuraavan kerran ku ohjelman avaa niin tiedot on kadonnu?

Käsittääkseni tuo oli customtone.comia varten. Sinne kun voi Line 6 Editillä lähettää saundeja suoraan. Harmittaa kyllä ettei ne oikein tallennu.

E: Latasin saundit ja pistän kohta testipenkkiin, kiitoksia vain :)
Exhausted
08.06.2008 14:02:54 (muokattu 08.06.2008 14:03:55)

Hyviä saundeja pääasiassa oli, ja kyllähän ne notesit sittenkin tuolla näkyy kun bundlea testaa. Vähän joitain outoja kaappiratkaisuja oli, kuten että Diezelin eri kanavissa eri kaapit :). Efektejäkin olisi voinut muutella tuonne "reserviin", mutta ymmärrän kyllä pointtisi tehdä pelkistä vahvarimalleista perussaundit.

E: Ja parista presetistä puuttui vahvari kokonaan. Ainakin JCM 900 Lead ja Jump Plexi.
Reddie
09.06.2008 01:30:46
Jia thänks huomiosta. Päivittelin ton paketin uudempaan. Siin on täl kertaa alussa mun omat presetit, ja lopussa noi pelkät vaffarit, mut älkää hämmentykö.

Joo siis tosiaan kaikis vaffareis on mukana noi Linjakutosen ehdottamat kaapit, ja sieltä saattaa löytyy jotain jännää.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Talent71 - Ääntä, valoa & musiikkia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)