Joees 29.05.2008 01:17:31 | |
---|
Olen nyt sitten les paulin uusi onnellinen omistaja. Kävin tänään ostamassa tuon honeyburstin hintaan 1800€. Laukku tuli tietenkin mukaan ja lisäksi tinkasin jonkunlaisen piuhan vielä päälle. Toivottavasti en maksanut liikaa. Täytyy kyllä kuitenkin sanoa, että hyvin soi. Mun mielestä sillon ei oo kitarasta maksanut liikaa jos se on itselle "se" kitara. Jos kaikki pelaa, itse on tyytyväinen ja mahdollisesti inspiroituu uudesta kitarasta mahdollisesti vuosiksi eteenpäin niin eiköhän se ole hintansa väärti. Itsehän se sun pitäisi tietää maksoitko liikaa vai et. Olettaisin että et... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Kitara tuntui omalta heti kun sitä kokeili ja tykkään väristä aivan mielettömästi. Oishan tuollaisen saanut ehkä halvemmalla, jos ois jaksanu venailla muita ilmoituksia, mutta oli sellanen mullenytheti vaihe päällä. Näistä voisin itse vetää johtopäätöksen, että olen tyytyväinen :D Taidanpa lähteä treenikselle soittelemaan.... Aina ei voi voittaa |
Izer 29.05.2008 12:42:36 | |
---|
Näistä voisin itse vetää johtopäätöksen, että olen tyytyväinen :D Taidanpa lähteä treenikselle soittelemaan.... Tämähän se juuri on tärkeintä, onnea uuden kitaran johdosta!:) Noista väreistä muuten saanen olla hieman eri mieltä siitä onko vaikkapa Heritage cherry sunburst nyt ihan perusväri. Enpä muista noita juurikaan uutena vaikkapa Pajalla nähneeni tai tuolla torillakaan liikkuvan jos faded-malleja ei lasketa. Varsinkin tuo 60s -kaulaprofiili tuntuu olevan vähän harvinaisempi. Muistaakseni oli jopa niitä kalliimpia värejä kun itse pari vuotta sitten ostin. Vähän kyllä kirpaisee kun katselee noita hintoja nyt, tainnut euron/punnan -kurssi vähän muuttua sitten kitaran oston. Osaako joku muuten sanoa miksi Suomessa liikkuu noita Iced Tea -lespoja niin paljon? Eihän siinä mitään, ihan nätti väri, mutta tuntuu olevan oikeastaan ainoa mikä löytyy aina jostain Helsingin liikkeistä. Ridin' with the wind! |
PuNkKi 29.05.2008 12:57:59 | |
---|
itse luovuin standardista aikoinaan noin 1200euroon. tais olla kyl joitakin kymppejä yli. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
WinterMad 29.05.2008 13:24:09 | |
---|
itse luovuin standardista aikoinaan noin 1200euroon. tais olla kyl joitakin kymppejä yli. Poistin itselleni 2003 Standardin 890€ hintaan :P "luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero |
McNulty 29.05.2008 13:29:18 | |
---|
Ja oikeasti jotkut kehtaavat vielä väittää Gibsonia kalliiksi :) Jos LP Standardin saa BurstBuckereilla alle 900e, niin siinä on kyllä hintalaatusuhde ihan kohdallaan, oli jonkun upotuksen liimaus enempi vähempi väärin tai logosta i:n piste jäänyt Yankeelandiaan. Itselläni ainoa Pauli-tarve olisi enää P90-mikeillä oleva "Standardi", mutta taidanpa haudata sen idean seuraavaksi 5 vuodeksi, kun on tärkeämpiäkin hankintoja edessä. |
PuNkKi 29.05.2008 14:23:10 (muokattu 29.05.2008 15:00:51) | |
---|
Poistin itselleni 2003 Standardin 890€ hintaan :P tuohon hintaan vois jo standardin just ja just huolia takasinkin :) ei vaan oikeen iske standardit + customit eikä studiot.. tai muutkaan.. ainoastaan specialit.. ne on rok.. eiku punk.. :) EDIT: tosin, eihän tästä nyt ihan älyttömästi ole aikaa kun Hämeenlinnan tv-sävel myi uutta viininpunaista standardia noin: 1100euroon :) no, joo.. on 5:kin vuotta pitkä aika.. mutta kuitenkin... Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Insane Kane 29.05.2008 16:21:17 | |
---|
Poistin itselleni 2003 Standardin 890€ hintaan :P Kattelin samaa kitaraa. Ei vaan ollut rahaa. Ehän minä mistään mittään tiijä, mutta katoppakuu... |
Mr.Rogers 29.05.2008 17:32:42 | |
---|
Mistäs näin edullisia Gibsoneita saa? |
Insane Kane 29.05.2008 17:33:59 | |
---|
Mistäs näin edullisia Gibsoneita saa? Panttilainaamosta Ehän minä mistään mittään tiijä, mutta katoppakuu... |
Tuomas. 29.05.2008 20:17:03 | |
---|
F-musassa oli seinällä ihan hieno standardi alennuksessa 1500 hujakoilla. Ei kyllä tuntunut omalta kun kokeilin. |
Arabian Lauri 30.05.2008 08:28:32 | |
---|
Olen nyt sitten les paulin uusi onnellinen omistaja. Kävin tänään ostamassa tuon honeyburstin hintaan 1800€. Laukku tuli tietenkin mukaan ja lisäksi tinkasin jonkunlaisen piuhan vielä päälle. Toivottavasti en maksanut liikaa. Täytyy kyllä kuitenkin sanoa, että hyvin soi. Onneksi olkoon! Minusta tuo on varsin ok hinta. Olen tässä ollut huomaavinani että käypä hinta pari vuotta vanhasta käytetystä Stankusta on noin 1900. Kyllä jostain postimyynnistä saattaa halvemmalla tottakai saada, mutta jos kokeillakin oikein meinaat, niin tuon siitä joutuu maksamaan. Kitarapajan kepit on aina viimeisen päälle säädöissä ja kunnollisia kitaroita... "Some people are like Slinkies... not really good for anything, but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs." |
ReBeat 15.05.2012 00:48:46 (muokattu 15.05.2012 00:50:16) | |
---|
SkebaMan: Onko 1900€ paha hinta hyvästä 2005 vuoden stankusta? Aika kova kuume on päällä, muttei oikein osaa sanoa onko tuo vajaa 2 kiloo kuitenkin vähän liikaa. Neuvokaa minua valistuneet! Kyllä tollaset hinnat on mun mielestä aika huumorihintoja. Tollahan pitäis saada jo custom. Niin ainakin oli, vielä jokunen aika sitten. |
novo 15.05.2012 02:26:17 | |
---|
ReBeat: Kyllä tollaset hinnat on mun mielestä aika huumorihintoja. Tollahan pitäis saada jo custom. Niin ainakin oli, vielä jokunen aika sitten. No siehän tuoreen ketjun löysit. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Karvamammutti 15.05.2012 02:27:20 | |
---|
novo: No siehän tuoreen ketjun löysit. :D Repesin kyllä kuin se mies siinä verhosarjakuvassa. "Say Jar Jar Binks is an abomination. Say it!" -Wade Wilson |
Entropia666 15.05.2012 10:34:11 | |
---|
novo: No siehän tuoreen ketjun löysit. No johan toi nosteli ton superstrato-ketjunki haudastaan. :D |