Kolppinson 29.05.2008 01:06:42 (muokattu 29.05.2008 01:07:47) | |
---|
En löytänyt listoilta aihetta (olen joko sokea ja / tai putkiaivoinen jos on). Jollakin kokemuksia Thomanin huollosta ja kuinkas nopeaan yleensä tullut tavara takaisin? Itse lähetin kitarani takuun piikkiin huoltoon viikko sitten. Onko se kitara jo unohdettu saharan aavikoille vai onko siellä muutenkin kovatkin ruuhkat? Tack. E: Olen sähköpostia lähetellyt ties millä kielillä, mutta eivät ole kerenneet vastaamaan. |
Miikathebest 29.05.2008 02:36:11 (muokattu 29.05.2008 02:36:34) | |
---|
En löytänyt listoilta aihetta (olen joko sokea ja / tai putkiaivoinen jos on). Jollakin kokemuksia Thomanin huollosta ja kuinkas nopeaan yleensä tullut tavara takaisin? Itse lähetin kitarani takuun piikkiin huoltoon viikko sitten. Onko se kitara jo unohdettu saharan aavikoille vai onko siellä muutenkin kovatkin ruuhkat? Tack. E: Olen sähköpostia lähetellyt ties millä kielillä, mutta eivät ole kerenneet vastaamaan. Itselläni kesti aika pitkään etuasteen korjaaminen. Yli kuukausi siinä taisi ainakin mennä. Liikaa säröä! |
Umas 29.05.2008 05:14:49 | |
---|
Basistimme komboa yritettiin korjata kans yli kuukausi. Päättivät lähettää uuden. "En mä ole sika... olen rakastunut!" -rumpali |
brn2sk8 29.05.2008 08:01:38 | |
---|
Yleensä kun oon ite sinne lähetellyt sähköposteja niin ihan suomenkieli on riittänyt, ainahan siellä on se joku yhteyshenkilö... Aikansa kestää joo vastailla, mutta siis ota huomioon että siinä saattaa mennä 10 päivää ennenkun se skittas on roudattu ees sinne paikanpäälle, sit on aika harvinainen tilanne että ne ottais samantein kitaras pöydälle ja korjais, kyl siinäkin aikansa menee, ja ensimmäiset kaks päivää on valohoitoo, sen jälkeen käydään itse ongelman kimppuun... Kuukausi on just aikalailla tarkka aikamäärä, sen sisään sen pitäis tulla.. Itelleni sieltä on kans samoihin aikoihin tullut, vähän alle kuukausi aina kestää kitarakamojen huolto, en sit jostain muista tiedäkään.. Cry Baby and ask me WHY WHY |
Diego 29.05.2008 08:53:28 | |
---|
Sen tiedän, että nopeimmillaan tuolla menee about 2 viikkoa, jos ruuhkaa ei hirveästi ole. Mutta taas on niitäkin tapauksia, jotka "katoaa saharan aavikolle", ja voi mennä pidempäänkin... Kaverin bassokombo viihtyi 5kk Thomannilla. En halua dissata Thomannia, olen itse ihan tyytyväinen, vaikka oonkin joutunut palauttamaan joskus tuotteita ja huollattamaankin. Ja kun käyttää vähän järkeä, niin ymmärtäähän noita kämmejä, kun asiakkaita on niin pirusti, puhumattakaan päivittäisistä tilauksista... Jos haluaalähikaupan palvelun, niin sitten kannattaa ostaa lähikaupasta. Ja monia merkkejä saakin suomesta halvemmalla kuin Thomannilta. Täytyy vaan avata suu ja tingata vähän. Mutta täähän alkaa mennä jo huolestuttavasti perinteiseksi M.Net -Thomann keskusteluksi, jos jatkan "saarnaani". :) Olkaa ihmisiks. "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
HeavyMachinery 29.05.2008 10:44:24 | |
---|
En löytänyt listoilta aihetta (olen joko sokea ja / tai putkiaivoinen jos on). Jollakin kokemuksia Thomanin huollosta ja kuinkas nopeaan yleensä tullut tavara takaisin? Itse lähetin kitarani takuun piikkiin huoltoon viikko sitten. Onko se kitara jo unohdettu saharan aavikoille vai onko siellä muutenkin kovatkin ruuhkat? Tack. E: Olen sähköpostia lähetellyt ties millä kielillä, mutta eivät ole kerenneet vastaamaan. Eiköhän se kitara reissaakkin sen vajaa viikko per suunta. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Olen sähköpostia lähetellyt ties millä kielillä, mutta eivät ole kerenneet vastaamaan. Vastaavat huoltoasioissa vähän huonosti posteihin (mitäs sitä enää kiirehtimään, kun rahat on jo saatu...). Kannattaa soittaa, sillä tavalla ovat asiat joutuisaan hoituneet. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |