toniveli 26.05.2008 23:11:01 | |
---|
Hei! Sain 15 vuotta sitten rummut, joita soittelinkin ala-aste ikäisenä jonkin verran. Sen jälkeen jäi vähemmälle ja nyt setti on hylätty ullakolle.. :/ Anyway. Olen harkinnut rumpujen myymistä, mutta en tiedä niiden merkkiä enkä mallia. Sitä ei oikein selkeästi sanota missään, olisko logot sitten irronnu ajan saatossa.. Pistän muutaman kuvan ja olisin erittäin kiitollinen jos oikea malli selviäisi, pystyy sitten vähän arvioimaan hintaa niille. Rummut on 80-luvulta, pellit 70-80-luvulta. Rummuille oon aatellu 100€ hintaa alustavasti, en tiä mitä niistä pelleistä sit saa.. Tuolla ois kuvia mitä oon ottanu: photobucket.com/rummut |
south_of_heaven 26.05.2008 23:18:15 (muokattu 26.05.2008 23:20:13) | |
---|
Rummuista en tiedä, mutta haitsun ja riden voisin melkeenpä sulta ostaa... Taitaa tuossa crashissa lukea Meinl? Varmaan jotain varhaista sarjaa sekin. Guitars are like assholes; Everybody has one. |
toniveli 26.05.2008 23:28:38 | |
---|
Pidetään mielessä, mielestäni ne soi ihan hyvin. Hihatsu on ehkä kuluneemman näkönen. Etupäässä haluisin kuitenkin noi rummut saada myytyä kun porukoilla loppuu säilytystila ja itellekään ei kaksioon mahdu... :/ |
Sonormies 26.05.2008 23:41:52 | |
---|
Rummuille oon aatellu 100€ hintaa alustavasti, en tiä mitä niistä pelleistä sit saa.. Rummuista tuo satku lienee realismia. Onko tuo Paisten JazzRock-ride 20" vai 22"? Halkeamia? Jos pelti on kunnossa niin se on ihan arvopeli. Uusi 22" Paisten 2002 classic ride maksaa T-kaupassa 349,-. Hyviä käytettyjä on pyörinyt torilla kahdensadan molemmin puolin. Hi-hat taitaa olla Paisten 2000, joka sekin on ihan ok. Ei tosin 2002:n veroinen, mutta ihan mainio. Kyllä niille molemmille varmasti ostajia löytyy. Laita joka pelti erikseen ja setti omana könttänään muusikoiden.net:in torille myyntiin niin saanet järkeviä tarjouksia. "Sonor macht frei." Nimim. Linnunlaulupuu |
toniveli 26.05.2008 23:52:35 | |
---|
Toi Ride on 22", käyn tosin mittaamassa varmuuden vuoks.. ei mun mielestä halkeamia. En oo löytäny tollasta "heavy ride" "jazz rock" mallia niin sen takia vaikea miettiä hintaa, mutta kai se siinä parin sadan tietämillä on. Hi-hat on muistaakseni myös 2002 mallia, joten kai ihan arvotavaraa. Kiitos vastauksista, pistän rummut ja ainakin hi-hatin ja Meinl:n varmaan huomenna torille.. :) |
VeeKoo 26.05.2008 23:53:15 (muokattu 26.05.2008 23:55:19) | |
---|
Varo ettei sinua huijata! 100€ on naurettava hinta tosta kamasta. Laita erikseen jokainen symbaali ja katso mitä tarjotaan. Hinnat voivat olla kovat. Edit. Väsyneenä luin mitä sattui. Rummuista 100€ realistinen. Symbaaleita harkitse juum.. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
toniveli 27.05.2008 00:00:46 | |
---|
Väsymys tekee tepposet :) Pistän joo varmaan "saa tarjota" periaattella tosiaan huomenna, oon niin huono keksiin hintaa.. Pakko kuitenki luopua jostain ku on niin muita menoja.. |
VeeKoo 27.05.2008 00:02:48 (muokattu 27.05.2008 00:04:57) | |
---|
Väsymys tekee tepposet :) Pistän joo varmaan "saa tarjota" periaattella tosiaan huomenna, oon niin huono keksiin hintaa.. Pakko kuitenki luopua jostain ku on niin muita menoja.. Joo. Noin kannattaa laittaa, ettei tule vahinkoa. Jos ei kiire ole, kysy nimimerkki akahito:lta hinta arviota. Hän tuntuu tietävän paiste-symbaaleista kaiken. Edit. Hain hänen nimimerkkinsä haulla. Ei näköjään käytä enään m.nettiä kovin aktiivisesti. Siinä meni sekin. No huijatuksi et tule jos laitat tarjouskilvan. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Danko 27.05.2008 00:04:50 | |
---|
Hi-hat taitaa olla Paisten 200, joka ei välttämättä ole ihan ok. Mystisesti hintahtavat romantikot #3 studiotyöskentelyssä on tärkeää että pohjat on hyvät ja pysytään aika tauluissa. -MJP |
ÄM 27.05.2008 08:07:22 | |
---|
Basarin etukalvossa lukee "Pearl", mikä on toki aika epävarma viite. Mutta osat muutenkin kyllä vaikuttavat Pearlilta; virityspesät, basarin tomitolppien terminaali, jne. Veikkaisin 70-luvun lopun/80-luvun alun Pearleja, sarjasta en siten tiedä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
fifehole 27.05.2008 09:11:43 (muokattu 27.05.2008 09:25:01) | |
---|
Pearlit ne on ja taitaa olla jostain -70 luvun loppupuolelta, ehkä -80 alusta. Kyllä noista enemmän kuin 100€ saa, onhan se kuitenkin soittovalmis setti. Symbaaleista tuo ride varmaan kiinnostaa moniakin kai siitä 150 saa helposti? Haitsut voi mennä tarvitsevalle 50-100€. Onko tuo crash vanha Meinl? Luulis että menis 350€ koko läjä helposti. Head for an eye |
Sonormies 28.05.2008 17:12:39 | |
---|
Hi-hat on muistaakseni myös 2002 mallia, joten kai ihan arvotavaraa. Jos näin on niin ihan arvotavaraa sekin riden ohella. Itse maksoin 200,- mustaleimaisista 14" haitsuista ja vallan tyytyväinen olen kauppaan ollut. Kuvasta sai vähän sellaisen käsityksen, että teksti haitsun pinnassa on sinisellä. Siitä ja fontista päättelin, että kyseessä voisi olla 2000-sarja. "Sonor macht frei." Nimim. Linnunlaulupuu |
Kuvasta sai vähän sellaisen käsityksen, että teksti haitsun pinnassa on sinisellä. Siitä ja fontista päättelin, että kyseessä voisi olla 2000-sarja. Mun mielestä tuo haitsu on kyllä Paiste 200-sarjaa, eli ei 50E:a arvokkaampi (hyvä jos sitäkään). |
Bobana 28.05.2008 20:30:21 (muokattu 28.05.2008 20:34:01) | |
---|
Se haitsu on Paisteen 200 sarjaa eikä juuri esim. 302:sta kummoisempi ole. Toki joku voi nähdä noissa nostalgia-arvoa ja maksaa niistä jopa sen 80 - 100€ mutta kyllä nuo oikeesti ovat siinä 50 € hujakoilla. Aloittelijalle ihan hyvät ja halvat mäiskittäväksi. Edit: Nojo. Tuli koko viikon typot kerralla... Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Pieni rumpalipoika 28.05.2008 20:44:25 | |
---|
Se haitsu on Paisteen 200 sarjaa eikä juuri esim. 302:sta kummoisempi ole. Toki joku voi nähdä noissa nostalgia-arvoa ja maksaa niistä jopa sen 80 - 100€ mutta kyllä nuo oikeesti ovat siinä 50 € hujakoilla. Aloittelijalle ihan hyvät ja halvat mäiskittäväksi. Edit: Nojo. Tuli koko viikon typot kerralla... Kuten sanottu, Haitsut ovat 200-sarjaa. Ovat muuten aivan järkyttävät vehkeet. Kokemusta on. Eivät aivan yhtä karseet, mitä saman sarjan 18" crashride, mutta melkein. 50e on absoluuttinen maksimi mitä noista kannattaa kenenkään maksaa. Toisaalta, ovat ihan kestävät pelit, joten jollekin kitaristin-retkulle terapiarummutteluun toimivat ihan mainiosti. Eli. Rumpalille 30e on noista pelleistä sopiva raha, kitaristille 50e. Rummut nurin ja nussimaan! |
Hakki 28.05.2008 21:12:13 | |
---|
Kuten sanottu, Haitsut ovat 200-sarjaa. Ovat muuten aivan järkyttävät vehkeet. Kokemusta on. Eivät aivan yhtä karseet, mitä saman sarjan 18" crashride, mutta melkein. 50e on absoluuttinen maksimi mitä noista kannattaa kenenkään maksaa. Toisaalta, ovat ihan kestävät pelit, joten jollekin kitaristin-retkulle terapiarummutteluun toimivat ihan mainiosti. Eli. Rumpalille 30e on noista pelleistä sopiva raha, kitaristille 50e. Mulla oli joskus 200-sarjan 20" ride. Kävi muuten isosta crashista, kompata siihen ei tosin mieli tehnyt. Kyl mä voisin noista kolmekypää maksaa, sais tyttöystävän pikkuveli edes tuumaa paremmat haitsut niiden prässättyjen solmuunväännettyjen läpysköjen tilalle. Ja ridestä voisin antaa *köh*kuuskypää, kaupat yes no maybe? ;) while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com |
Bobana 29.05.2008 18:56:46 | |
---|
Ja ridestä voisin antaa *köh*kuuskypää, kaupat yes no maybe? ;) Ääg! Mä nokitan femmalla eli 65 saat...
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Sonormies 29.05.2008 19:35:19 | |
---|
Ääg! Mä nokitan femmalla eli 65 saat... 66,- täältä. :DDDDDD "Sonor macht frei." Nimim. Linnunlaulupuu |
hollmi-5 29.05.2008 21:26:09 | |
---|
66,- täältä. :DDDDDD Panen ykköstä silmään. Siis 166. Laita pikaviestiä ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
toniveli 02.06.2008 12:01:08 | |
---|
Jep, sori mun moka toi hihatsu. Tarkastin ja oli 200-sarjaa. Samaten muistin riden väärin eli se on 20-tuumanen. :) Mut tarkastin sen ja ei oo halkeillut eikä lommoilla ja soi kivasti. Telineet tulee mukaan halutessa. Ton riden laitoin torille, hinnasta voi sopia tietenkin. Muut kamat pistän illalla torille, ne täyttää puolet mun keittiöstä tällä hetkellä. Koitan asettaa hinnan niin että menee äkkiä.. |