Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 8.6.2008 ilmoittautuminen ym..
1 2 3 4 514 15 16 17 18
kuunsirppi
28.05.2008 06:45:02
Milloin olis tarvetta olla paikalla kun ollaan lauantaiehtoolla keikalla enkä ihan aamusta jaksais lähteä ajelemaan?

EDIT: Turun suunnasta saapi kyytiä jos tarvetta ilmenee.......

Niin ja yövyn bussissa....

Jos nyt puoliltapäivin sunnuntaina sois.....No, oikeesti tais viime kesänä soida joskus kahden maissa päivällä, vai oliko se jo aikasemmin?
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
manjaana
28.05.2008 07:53:19
pitääkö vaan soittaa väärin, vai voiko myös päästä mukaan, kun laulaa väärin?

Hähhähhääää, just kuuntelin eilen näytteitä sieltä eräästä mnetin pikkuesasta, kun Plevna raikas... ;D
-En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin-
isojussi
28.05.2008 12:09:18
Mites, pannaanko rummut tiskiin (bd,sn,tom1,tom2), itse panen aina? Voin tuoda, tarvittaessa, mikit ja piuhat.

Jos ei mikitettäis tuolla muuta, kuin laulut ja mahd. puhaltimet. Kyllä siellä rummut kuuluu muutenkin.

Ja basistille EI monitoria.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
omarklah
28.05.2008 12:16:48

Ja basistille EI monitoria.

Saako basistilla vahvistin olla ?
...entässitte?
paice60
28.05.2008 13:20:18
Nyt näyttää siltä että minäkin pääsen sinne kun se laivakeikka siirtyi alkavaksi torstaille, Onkohan siellä vielä yöpymistilaa?
Vittu näitä hommia edelleenkin.
baron
28.05.2008 13:21:39

Nyt näyttää siltä että minäkin pääsen sinne kun se laivakeikka siirtyi alkavaksi torstaille, Onkohan siellä vielä yöpymistilaa?

Vaikkei asia mulle sen kummemmin kuulu niin viime vuonna käyneenä ja ilmoittautumislistan nähneenä olisin jokseenkin varma että on.
jykke65
28.05.2008 14:28:45

Mites, pannaanko rummut tiskiin (bd,sn,tom1,tom2), itse panen aina? Voin tuoda, tarvittaessa, mikit ja piuhat.

Jos haluatte, me käytetään yleensä basarissa 112:ta ja ovareina paria konkkaa, tarvittaessa 57 snareen. Hyvin on kaikki kannut (ja rumpalin välikommentit) kuuluneet. Riippuen tietty runpalin ranteista =)
En se mää ollu....
jykke65
28.05.2008 14:30:12

Saako basistilla vahvistin olla ?

Tähän varmaan pitäis vastata että ei! Mut jääköön nyt sanomatta =)
En se mää ollu....
korgie
28.05.2008 14:32:17
Jos nyt puoliltapäivin sunnuntaina sois.....No, oikeesti tais viime kesänä soida joskus kahden maissa päivällä, vai oliko se jo aikasemmin?

Niillä main... puolenpäivän maissahan sinne alkoi porukkaa ilmaantua ja siinä pikkuhiljaa kasailtiin kamoja... varmaan joskus kahden maissa oli humpat täydessä vauhdissa.
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
korgie
28.05.2008 14:33:04

On siellä.
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
jykke65
28.05.2008 14:33:04

Yritän päästä paikoille siinä puolen päivän maissa. Voitte sitä ennen virittäytyä tunnelmaan heittämällä vaikka unplugged-keikan suuren mualiman malliin....
En se mää ollu....
manjaana
28.05.2008 15:32:39
Niillä main... puolenpäivän maissahan sinne alkoi porukkaa ilmaantua ja siinä pikkuhiljaa kasailtiin kamoja... varmaan joskus kahden maissa oli humpat täydessä vauhdissa.

Aika lähelle 14.00 juotiin emännän laittamat kahveet ja siitä se sitten lähti humppa kunnolla liikkeelle..
Pula-Aho
28.05.2008 15:35:46
Mulla on tilanne vielä hieman auki. Jos en saa lapsia tungettua mihinkään, saatanpa pistäytyä kolmen pojan (8 v - 9v) kanssa moikkaamassa, kun matkaakaan ei ole paljoa.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
manjaana
28.05.2008 15:37:38
Mulla on tilanne vielä hieman auki. Jos en saa lapsia tungettua mihinkään, saatanpa pistäytyä kolmen pojan (8 v - 9v) kanssa moikkaamassa, kun matkaakaan ei ole paljoa.

-G-

Sinne vaan, kiva kiva :)
manjaana
28.05.2008 15:39:56
(Päivitetty 28.05)

Anonymous-jazz *
korgie *
omarklah *
baron* kiipparit ja monitori
Isojussi
KoskPaavo+ haitari, halutaan tai ei
Half* sekä rumpali ja 4-kielinen basso ja styrkkari, jos tarvitaan.
laulaja *
mack the knife* piano joka tapauksessa auton perässä, tarvitaan tai ei
Manjaana *
COVS jäsen numero 3, paikalla todennäköisesti ,tarvitaan tai ei.
tiina62*
ÄM* (Rummut kulkee kyydissä)
Jykke65 * PA
EO *
Paice60 *
isojussi
29.05.2008 14:18:55
Voi !"#%&/()=?

Vaimo onkin töissä ton viikonlopun... Nyt onkin sitten mun osanotto vielä epävarma.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
ÄM
29.05.2008 15:33:01

Voi !"#%&/()=?

Vaimo onkin töissä ton viikonlopun... Nyt onkin sitten mun osanotto vielä epävarma.

Vaimo saikulle ja Jussi karkeloihin!

Hei mitens muuten toi majoitus, pitääkö se jotenkin varata?
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
baron
29.05.2008 15:37:44

Vaimo saikulle ja Jussi karkeloihin!

Hei mitens muuten toi majoitus, pitääkö se jotenkin varata?

Ennen kuin Korgie antaa virallista infoa niin viime vuonna riitti että tullessa ilmoitti haluavansa majoituksen.
ÄM
29.05.2008 17:47:16

Ennen kuin Korgie antaa virallista infoa niin viime vuonna riitti että tullessa ilmoitti haluavansa majoituksen.

No niin justiin ja samahan se on, minne sammuu, kun ei luntakaan enää ole.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)