Sertzo S 18.05.2008 11:57:34 (muokattu 18.05.2008 11:58:02) | |
---|
Jospa sitten kesällä 2009 taas Savonlinna olisi vuorossa, edellyttäen, että olen kaikin puolin kondiksessa asiaa järkkäämään. Ei ole enää vaan tehokas ja oivaltava järjestelykumppani Klunssila paikkakunnalla asumassa ja avustamassa. |
baron 18.05.2008 11:59:36 | |
---|
Jospa sitten kesällä 2009 taas Savonlinna olisi vuorossa, edellyttäen, että olen kaikin puolin kondiksessa asiaa järkkäämään. Ei ole enää vaan tehokas ja oivaltava järjestelykumppani Klunssila paikkakunnalla asumassa ja avustamassa. Varaat Oopperaterassin yhdeksi päiväksi humpansoittoa varten ja se on siinä. |
Sertzo S 18.05.2008 12:02:32 | |
---|
Varaat Oopperaterassin yhdeksi päiväksi humpansoittoa varten ja se on siinä. Pohdin asiaa. Jatkot voisivat taas olla saunomisineen Savonlinnan Soutajien majalla, kuten aiemminkin. |
ÄM 21.05.2008 17:12:53 | |
---|
Jospa sitten kesällä 2009 taas Savonlinna olisi vuorossa, edellyttäen, että olen kaikin puolin kondiksessa asiaa järkkäämään. Ei ole enää vaan tehokas ja oivaltava järjestelykumppani Klunssila paikkakunnalla asumassa ja avustamassa. No jos ei tuota setää muuten miittiin saa, niin kai se on taas S-linnan lähdettävä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Sertzo S 21.05.2008 20:41:24 | |
---|
No jos ei tuota setää muuten miittiin saa, niin kai se on taas S-linnan lähdettävä. En voi sataprosenttisesti vielä luvata tuota kesää 2009. Eletäänhän ensin tämä kesä. Joitain vieraita tänne mökille on tulossa, jotka olen luvannut majoittaa. Loppukesän vietän sitten rauhallisemmin omissa oloissani ja yritän ehtiä kalaan naapurin isännän kanssa. |
baron 22.05.2008 01:08:52 | |
---|
No jos ei tuota setää muuten miittiin saa, niin kai se on taas S-linnan lähdettävä. Onko muita mahdollisuuksia tiedossa päästä oopperayleisölle humppaa soittamaan? |
Sertzo S 22.05.2008 09:09:26 | |
---|
Onko muita mahdollisuuksia tiedossa päästä oopperayleisölle humppaa soittamaan? En minä niin hirveesti halua niinä humppasivistää Kuunnelkoot ja kestäkööt oopperahuutonsa aivan rauhassa. Taidan naulata tuon toisenkin kurttuni mökin päätyseinään. |
Mandoman 22.05.2008 14:14:50 | |
---|
En minä niin hirveesti halua niinä humppasivistää Kuunnelkoot ja kestäkööt oopperahuutonsa aivan rauhassa. Taidan naulata tuon toisenkin kurttuni mökin päätyseinään. Elä hyvä mies naulaa..Minä noudan sen sinulta pois.. Ölövinä ollaan silleen kissannäköisenä eikä välitetä mistää turhasta. (Uruttaja, Patela) |
Sertzo S 22.05.2008 15:42:16 (muokattu 22.05.2008 15:42:40) | |
---|
Elä hyvä mies naulaa..Minä noudan sen sinulta pois.. En anna sitä kellekään, enkä myy En naulaa seinään- vielä. |
kuunsirppi 27.05.2008 11:49:42 | |
---|
(Päivitetty 16.05) Anonymous-jazz * korgie * omarklah * baron* kiipparit ja monitori Isojussi KoskPaavo+ haitari, halutaan tai ei Half* sekä rumpali ja 4-kielinen basso ja styrkkari, jos tarvitaan. laulaja * mack the knife* piano joka tapauksessa auton perässä, tarvitaan tai ei Manjaana * COVS jäsen numero 3, paikalla todennäköisesti ,tarvitaan tai ei. tiina62* ÄM* (Rummut kulkee kyydissä) Tässäkö nyt on koko hela porukka, jotka ovat tulossa Lammille? Kyllä sinne latoon enemmänkin väkeä mahtuisi. Onko ketään, jonka kanssa vois kulkea kimppakyydillä? Minä lähden siis Kirkkonummen suunnasta Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
baron 27.05.2008 11:51:46 | |
---|
Mites PA-laitteet? |
korgie 27.05.2008 15:07:57 | |
---|
Onko ketään, jonka kanssa vois kulkea kimppakyydillä? Minä lähden siis Kirkkonummen suunnasta Mun kyytiin ainakin sopii, kun ilmeisesti en joudu tällä kertaa rahtaamaan tavaraa paikalle ihan niin paljon kuin viimeksi. Jos ei kellään muulla ole PA-settiä mukaan tuoda, niin kai mä sitten yritän jonkinnäköiset härvelit jostain taikoa... Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
jykke65 27.05.2008 21:22:59 (muokattu 27.05.2008 21:42:27) | |
---|
Minä tuon PA:t kuten jo aiemmin lupasin. Siis HK Elias kaapit, Allenin 16 kan pöytä, mikkistandit ja tarvittaessa meidän kuolaamat mikit (omankin saa tuua jos tykkää). Monitoreita löytyy 2 kulmaa, auxeja 5 kpl joihin saapi lykätä vaikka napit (vaatii vahvistimen) tms. Caseista löytynee riittävä määrä kaapeleita ja muuta sälää jotta taidetta saadaan pukattua ilmoille ja lujasti. Milloin olis tarvetta olla paikalla kun ollaan lauantaiehtoolla keikalla enkä ihan aamusta jaksais lähteä ajelemaan? EDIT: Turun suunnasta saapi kyytiä jos tarvetta ilmenee....... Niin ja yövyn bussissa.... En se mää ollu.... |
Mä yritän houkutella sinne EO:n täältä palstoilta (COVS n:o 4). Pitäähän sinne saada porukkaa, lysti meininki on varmasti. COVS n:o 1. |
isojussi 27.05.2008 22:39:36 | |
---|
(Päivitetty 27.05) Anonymous-jazz * korgie * omarklah * baron* kiipparit ja monitori Isojussi KoskPaavo+ haitari, halutaan tai ei Half* sekä rumpali ja 4-kielinen basso ja styrkkari, jos tarvitaan. laulaja * mack the knife* piano joka tapauksessa auton perässä, tarvitaan tai ei Manjaana * COVS jäsen numero 3, paikalla todennäköisesti ,tarvitaan tai ei. tiina62* ÄM* (Rummut kulkee kyydissä) Jykke65 PA "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
EO 28.05.2008 00:13:37 | |
---|
No niin, minut on ylipuhuttu. Tulen paikalle, en tarvitse yösijaa. Kitaravahvistimen voisin ottaa mukaan jos vaikka innostuu väärinsoittamaan;) Saapi sitä muutkin käyttää. COVS Nro: 4 |
mack the knife 28.05.2008 00:16:36 | |
---|
No niin, minut on ylipuhuttu. Tulen paikalle, en tarvitse yösijaa. Kitaravahvistimen voisin ottaa mukaan jos vaikka innostuu väärinsoittamaan;) Saapi sitä muutkin käyttää. Helvetin hyvä! Nyt on n:o 2:ta lukuunottamatta koko COVS tulossa, pitäisköhän kimpassa mennä soittamaan päin persettä. Kuunnellaan, saisiko sieltä uusia jäseniä, luulen, että on mahdollista... COVS n:o 1. |
EO 28.05.2008 00:17:11 | |
---|
Kyllä ehtottomasti pitäisi. COVS Nro: 4 |
isojussi 28.05.2008 01:32:25 | |
---|
Muistakaa päivittää listaa!!!!! "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
kuunsirppi 28.05.2008 06:44:14 | |
---|
Helvetin hyvä! Nyt on n:o 2:ta lukuunottamatta koko COVS tulossa, pitäisköhän kimpassa mennä soittamaan päin persettä. Kuunnellaan, saisiko sieltä uusia jäseniä, luulen, että on mahdollista... pitääkö vaan soittaa väärin, vai voiko myös päästä mukaan, kun laulaa väärin? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |