forlost 26.05.2008 10:57:52 | |
---|
Bossilta tullut uus efektihärppä ulos ja myyntiin. Onko kukaan vielä ostanu GT-10 efua? Oon yrittäny ettiä pikkusen käyttäjien kommentteja mut ei oo tullu vielä vastaan. Tosin, juurihan tuo vasta on myyntiin tullu.. mut silti. Itellä GT-8 ja tekis mieli vaihtaa GT-10 tilalle. tupakointi lyhentää savuketta.. |
WeetM 26.05.2008 11:04:36 | |
---|
Jos englanti sujuu, niin bossgtcentralin ( http://www.bossgtcentral.com ) foorumilta löytyy jonkin verran laitteen jo ostaneiden käyttäjienkin kokemuksia. |
juu oon mää noita tutkiskellu, mutta ajattelin että jos täällä pystyis laitteesta keskustelemaan enempi. tupakointi lyhentää savuketta.. |
hq 26.05.2008 12:17:53 | |
---|
|
YAMAHA 26.05.2008 15:05:08 | |
---|
Kävin kokeilemassa gt-10 (itselläni on gt-8)..lähinnä minkälainen soundi puoli siinä on verrattuna gt-8. Säröpuoli eli raskaammat soundit toimii ja löytyy käyttökelpoisia ihan tehdas säädöilläkin paremmin ..tuhdimpaa tavaraa kuin gt-8. mutta itse veivaan tuolaista srv blues / rockabilly meininkiä ..niin siltä puolelta en löytänyt mitään parempaa voisinpa sanoa että gt-10 on huonompi noissa. Lähinnä noi tweed ja fender mallinukset kuulostivat pliisuilta verrattuna 8:n Vaikka 10:ssä on eri gategoriat helposti (EZ-toiminto) löydettävissä eri musiikki tyyleille niin eipä vakuuttanut..en tiedä olisi tietysti pitänyt veivata nuppeja enemmän mutta niin minä 8:ssa teenkin..ja joutuu kyllä 10:kin .Helppo käytää jos on pelannut gt pedaalinten kanssa. Looppi toiminto oli plussaa. Ei käynyt mielessä vaihto ..ei todellakaan ole niin paljon parempi kuin mitä olin lukenut eri testejä ym. mika |
forlost 27.05.2008 10:41:22 | |
---|
juu itekkin olen testejä lueskellut ja ihan niiden pohjalta heräsi mielenkiinto. pitänee tänään käydä tyyppäämässä tuota paikallisessa liikkeessä. tod näk sen kanssa pitäisi taiteilla pikkusen pidempään ku 30 min että siitä saa sen kaiken irti mitä se pystyykään antamaan. tupakointi lyhentää savuketta.. |