soihtu55 25.05.2008 10:42:59 | |
---|
Minun piti kirjoittaa hempeä laulu ja aloitinkin sen (jatkan ehkä tänään myöhemmin sitä) mutta kun kuuntelin Fifeholen kappaletta Wingnut (Pidän mielettömästi!), tein nämä sanat, sain niistä niin hyvän tunnelman. Onneksi ymmärrän niin huonosti Englantia, etteivät sanat vie minua, vaan musiikki, ja sen tunnelma. Sanat eivät ole tarkoitettu siihen musiikkiin, vaan ihan itselliset. Tunnelma vain siitä, en jaksanut laskea tavuja ym. enkä kai osaa musiikkia niin ajatellakaan, laitoin vain sanoja paperille. Tämä on täysin raakaversio!!
POMO
Pomo tuli kylään mun luo se iso kiho mahoineen vanha mies tapoineen en pidä siitä, en pidä sen tavasta tuijottaa mun napaa Sen kädessä on kultainen kello kun se sanoo mulle soo, soo mitä se luulee mun sille antavan mä potkin sen pihalle kun mut tapaa tulee tietämään en sätki miesten mieleen vaan muutaan naisen tapaa elää mä oon vaapaa, vapaaa nään Audin käntyvän pois pomo on mun silmissä pieni mies mut mä kasvan mittaa mä nään yli miesten aamulla oon työtön vapaa lähden lähimetsään kuljen miten kuljen eikä mikään kuulu kellekään kun mut tapaa tulee tietämään en sätki miesten mieleen vaan muutan naisen tapaa elää mä oon vaapaa, vapaaa
Sen kädessä on kultainen kello kun se sanoo mulle soo, soo vaan muutan naisen tapaa elää mä oon vaapaa, vapaa
_-mr- |
Hieno Soihtu! Tiedä vaikka "siipimutteri" kin käännettäisiin ja nämä sanat sopii siihen todella hyvin. kun mut tapaa tulee tietämään en sätki miesten mieleen vaan muutan naisen tapaa elää mä oon vaapaa, vapaaa Tästä pidin eniten! Head for an eye |
Deeku 25.05.2008 16:58:02 (muokattu 25.05.2008 17:00:22) | |
---|
Jännä ilmaus tuo mahoineen. Aika hintahtava teksti, johon liittyvät mahotkin. Rajua. Pitäisköhän miettiä toista sanaa kuvaamaan tuota, mitä on todennäköisesti haettu. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Kalmo 25.05.2008 17:01:29 | |
---|
Siis...tuota Deeku..unohditko laittaa hymiön postisi loppuun? Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
soihtu55 25.05.2008 17:56:31 | |
---|
Pomo tuli kylään mun luo se iso kiho mahoineen vanha mies tapoineen en pidä siitä, en pidä sen tavasta tuijottaa mun napaa --------------------------------------- heh. hyvä huomio. muutetaan Pomo tuli kylään mun luo se iso kiho rahoineen vanha mies tapoineen en pidä siitä, en pidä sen tavasta tuijottaa mun napaa mr |
soihtu55 25.05.2008 17:57:54 | |
---|
ai niin,,Vaikka ei minulla ole mitään homoja vastaan. Ihmisarvo kaikille! |
Deeku 26.05.2008 18:39:27 | |
---|
Siis...tuota Deeku..unohditko laittaa hymiön postisi loppuun? Saatoinpa unohtaakin. On näköjään tuo oma ajatus olla vähän sekaisin. Humala ei ole ehkä oikea tila arvioida tälläisiä asioita. Olen pahoillani. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
soihtu55 27.05.2008 11:39:48 | |
---|
Deeku tilaasi nähden kritiikkisi tuon (mahoineen) sanan kohdalta oli osuva, ja hyvä huomio. Mutta hintahtava teksti. Perustele se. Noin kun sanot, se vaatii kyllä perustelun. eiks vaan, se on kohtuullista... |
Deeku 03.06.2008 08:07:59 (muokattu 03.06.2008 08:08:16) | |
---|
Deeku tilaasi nähden kritiikkisi tuon (mahoineen) sanan kohdalta oli osuva, ja hyvä huomio. Mutta hintahtava teksti. Perustele se. Noin kun sanot, se vaatii kyllä perustelun. eiks vaan, se on kohtuullista... Kyllät tuo Pomo nyt aika hintahtavalta kuulostaa tapoineen, joista et pidä ja mitä hän luulee sinun hänelle antavan. Hintahtava on hieman väärä sana kuvaamaan tekstiä, vaan enemmänkin tietynlaisia mielikuvia, joita tuosta Pomosta tekstisi perusteella saa. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Sertzo S 03.06.2008 09:00:51 (muokattu 03.06.2008 09:01:19) | |
---|
Ei olisi pitänyt päästää pomoa ovesta sisään, ellei sitten ole samoja mieltymyksiä. :D |
soihtu55 03.06.2008 14:44:28 | |
---|
joo ei niin. Mutta viisas tajuaa sen vaikka myöhässäkin, pahat aikeet... |