soihtu55 21.05.2008 15:08:43 | |
---|
ARVOTON
Vaikeiden päätösten taakka vaati jatkamaan sinun ja maailmaan syy on myydä naisen sielu palvelemaan rahaa Vapaa ja varattu nautti yhtä aikaa saumat repeilee vapaa ja varattu pelkää yhtä aikaa Jätkä kuuletko yhtään, mitä sulle puhutaan mun maailmassa on katto se tuli nyt vastaan Sudetkin raatelee joskus muut raateleeks heimot omiaan koskaan sun arvot on blanko se näyttää tyhjää Vapaa ja varattu nauttii yhtä aikaa saumat repeilee vapaa ja varattu pelkää yhtä aikaa Kuja loppuu seinään, mun ajatus katkeaa sun nyrkkiin joka aukeaa mua lyötiin rintaan Sudetkin raatelee joskus mut raateleeks heimot omiaan koskaan sun arvot on blanko se näyttää tyhjää Vapaa ja varattu nauttii yhtä aikaa saumat repeilee vapaa ja varattu pelkää yhtä aikaa
mr |
soihtu55 22.05.2008 06:57:57 | |
---|
Korjasin kirjoitusvirheet, joita näytti olevan kun printtasin ja luin tekstin, mutta niitä on aina meikäläisellä. Ja tulee olemaan.
ARVOTON Vaikeiden päätösten taakka vaati jatkamaan sinun ja maailmaan syy on myydä naisen sielu palvelemaan rahaa Vapaa ja varattu nauttii yhtä aikaa saumat repeilee vapaa ja varattu pelkää yhtä aikaa Jätkä kuuletko yhtään, mitä sulle puhutaan mun maailmassa on katto se tuli nyt vastaan Sudetkin raatelee joskus mut raateleeks heimot omiaan koskaan sun arvot on blanko se näyttää tyhjää Vapaa ja varattu nauttii yhtä aikaa saumat repeilee vapaa ja varattu pelkää yhtä aikaa Kuja loppuu seinään, mun ajatus katkee sun nyrkkiin joka aukee mua lyötiin rintaan Sudetkin raatelee joskus mut raateleeks heimot omiaan koskaan sun arvot on blanko se näyttää tyhjää Vapaa ja varattu nauttii yhtä aikaa saumat repeilee vapaa ja varattu pelkää yhtä aikaa _-mr- |
Deeku 25.05.2008 06:53:53 (muokattu 25.05.2008 06:54:10) | |
---|
Vapaa ja varattu nauttii yhtä aikaa saumat repeilee vapaa ja varattu pelkää yhtä aikaa _-mr- Kuulostaa siltä, että käyttäisin itsekin. Hyvä!! Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Kiitos Deeku, nämä laulunsanat ovat menneet eteenpäin katsottavaksi josko näihin saisi sävelen. sanat olen kirjoittanut varmaan nopeimmin kuin mitkään aikaisemmat laulunsanat. Mutta tunnelma vei mukanaan. Ja varmaan tulee eteeni vielä sanojen hiomista, saas nähdä?? |