Aihe: Fender Jaguar Japan made
1 2
TurpaLarva
24.05.2008 15:14:19
On iskeny parissa musiikkikaupassa silmään Fenderin tulipunainen Jaguar monine vipstaakeleineen. Kokeilin itse bassoa nopeasti ilman vahvaria ja se suli mun käsiini! Oon menossa ihan kunnolla testailemaan ko. bassoa täs myöhemmin.

Eli kysyisin että onko kellään pitkän aikavälin kokemusta Jaguarista esim. luotettavuus yms. Ku kiinnostais tuo basso todella. Ulkonökö ja tuntuma kohallaan. :)
http://maihinnousu.net/a/?artist_id=70
J.Hollström
24.05.2008 15:40:54
Kokeilin liikkeessä semmosta. Hemmetin painavan tuntuinen basso. Ei houkutellut. Mutta varmaan viehättää omaa asiakaskuntaansa.
Jatsbasso = homojen presari.
tmmy
24.05.2008 15:49:35
Puolentoista vuoden soittokokemus. Saundia irtoo jos jonkinlaista. Erittäin nopea kaula. Vähäisinä negatiivisina asioina kaulapainoisuus ja lievä suhina. Ei toistaiseksi teknisiä vikoja.
www.monovisio.com
hollstro
24.05.2008 16:36:53

Kommeen näköinen, mutta ostopäätöstä ei syntynyt panon takia. Oli mulle liian bainava. En sitten ees koittanut miltä saundaa. Hyvä työnlaatu.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Samu S.
24.05.2008 16:52:42
Kommeen näköinen, mutta ostopäätöstä ei syntynyt panon takia.

Toihan on kyllä ihan pätevä syy jättää ostamatta.
J.Hollström
24.05.2008 17:07:06
Toihan on kyllä ihan pätevä syy jättää ostamatta.

Kyl hyvä pano aina yhden bassonoston voittaa.
TurpaLarva
24.05.2008 18:39:07
Jaaha, pitääpä sitte koittaa testata sitä oikein olkahihnan kanssa. Pitääpä myös kuunnella tuota suhinaa, nimittäin pedaaleiden kanssa suhina on aina huonompi juttu :/
Pirkka
24.05.2008 18:51:06
Jaaha, pitääpä sitte koittaa testata sitä oikein olkahihnan kanssa. Pitääpä myös kuunnella tuota suhinaa, nimittäin pedaaleiden kanssa suhina on aina huonompi juttu :/

Esim. Bossin Noise Suppressor jeesaa. Mä käytän aina säröjen ja joskus muidenkin efektien kanssa boostia. Toi Noise Suppressor geittaa ihan hyvin kaikkea scheissea kuten kohinaa pois. Toki jokin vähemmän negatiivisesti soundiin vaikuttava kuin Boss voisi olla paikallaan.
hemmo
24.05.2008 19:30:23

Esim. Bossin Noise Suppressor jeesaa. Mä käytän aina säröjen ja joskus muidenkin efektien kanssa boostia. Toi Noise Suppressor geittaa ihan hyvin kaikkea scheissea kuten kohinaa pois. Toki jokin vähemmän negatiivisesti soundiin vaikuttava kuin Boss voisi olla paikallaan.

Ei, ei ja ei. Munsta pedaalien kanssa on syytä hyväksyä, et ne laatikot ikäänkuin syö saundia ja aiheuttaa kohinaa ja pörinää, mutta sillee sopivasti ja se nyt vaan kuuluu asiaan.
hemmo
24.05.2008 19:46:26

No mun mielestä ei. Jos mä haluan soundiin säröä niin mä haluan nimenomaan säröä enkä mitään hemmetin kohinaa ja rähinöitä. Joskus se on varmaan ollut pakko hyväksyä mutta nykyään saa sen verran hyviä palikoita että soundin ei tarvi antaa mennä paskaksi ellei itse halua.

Senkin...ööh, kultakorva.
TurpaLarva
24.05.2008 19:58:10
Lukasin noita harmony centralin juttuja, niin tuppaa kaikki ylistää tuota bassoa. Usein esiintyvä ongelma oli humina. No mut pitää käydä ite testailees.
pekezu
24.05.2008 22:01:57

Lukasin noita harmony centralin juttuja, niin tuppaa kaikki ylistää tuota bassoa. Usein esiintyvä ongelma oli humina. No mut pitää käydä ite testailees.

Harmony Centralin arvosteluihin kandee suhtautua varauksella. Suurin osa on armotonta ylistystä. Halvoista ja surkeistakin peleistä. Siis mitä itse olen lukenut.
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
Johannes_t
24.05.2008 22:04:40

Harvemmin kukaan omaa soitintansa netissä haukkuu.
J.Hollström
24.05.2008 22:11:25
Harvemmin kukaan omaa soitintansa netissä haukkuu.

Niinku kaikille on sattuneet ne hemmetin hyvät yksilöt.
tmmy
24.05.2008 22:32:03
Mulla ei ole ainakaan ilmentynyt mitään huminaa. Normaalia enemmän (vrt. passiivijazzari) sitä suhinaa tosin. Toisaalta käytössäni on muutama pedaali ja putkinuppi, joten mitä voikaan odottaa. Kannattaa kokeilla ite ja sen mukaan mennä. Itse olen ollut todella tyytyväinen varsinkin monipuolisuuteen, erilaisia saundeja kun irtoaa kiitettävästi.
www.monovisio.com
TurpaLarva
24.05.2008 23:11:35
No kyllä mä lähtisin haukkumaan mun nykystä bassoa eli Ibanez GSR200 ;D Mutta kyllä näiden teidän kommenttienkin perusteella lähden kyllä innolla testailemaan Jaguaria :P
pekezu
25.05.2008 01:06:55

Niinku kaikille on sattuneet ne hemmetin hyvät yksilöt.

Tottakai on, jos verrataan siihen ultimaattisesti paskimpaan yksilöön. Jota kellään ei siis ole.
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
ötzi
25.05.2008 13:09:19
Harmony Centralin arvosteluihin kandee suhtautua varauksella. Suurin osa on armotonta ylistystä. Halvoista ja surkeistakin peleistä. Siis mitä itse olen lukenut.

Siinä se ois homma kun joku väsäis vaikka vastaavan suomenkielisen jossa olisi oikeasti järkevät sanat soittimista. Mutta mitenkäpä tuotakin sitten oikein tarkistaa että puhutaanko sieltä pelkkää hyvää jostain oikeasti huonosta ritsasta, ja sama toisinpäin.
no IMO GG!
kondensaattori
25.05.2008 20:31:07
Mitä noi kaikki namiskuukkelit tekee?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)