pths 23.05.2008 01:00:52 | |
---|
musta jotensakin tuntuu siltä, että krice pitää sarjasta kun on jaksanut nähdä vaivaa kommentoida noinkin monesti tähän ketjuun. mutta itse aiheeseen.. ihmettelen melkosesti, jos diego tulee häviämään finaalin. ainakin lebeniä vastaan tämä jamppa(jonka nimeä en muista) oli melkosen heikoilla. "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
wrshredder 23.05.2008 01:18:00 (muokattu 23.05.2008 01:18:19) | |
---|
Diego saattaa olla hyvä ottelija, mutta se on jotenkin ärsyttävä mielestäni. Ja mma bisneksessä on jo ihan tarpeeksi noita jeesustelijoita mukana joten toivottavasti ei ryhdy siihen. Forrestin voitosta olen onnellinen. Jotenkin persoonallinen tyyppi. Toivottavasti voittaa jatkossakin. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
masterhat 23.05.2008 01:31:32 | |
---|
Diego saattaa olla hyvä ottelija, mutta se on jotenkin ärsyttävä mielestäni. Ja mma bisneksessä on jo ihan tarpeeksi noita jeesustelijoita mukana joten toivottavasti ei ryhdy siihen. Forrestin voitosta olen onnellinen. Jotenkin persoonallinen tyyppi. Toivottavasti voittaa jatkossakin. Diego on vittu Zen-mestari, kelaa sitä!!! No mulle se on ihan sama vaikka palvois omaa munaansa, hyvä ottelija ja oikea attitude meininkiin!! Diegon staili on mun makuun Snails against humanity |
riimu 23.05.2008 02:04:04 | |
---|
Diego saattaa olla hyvä ottelija, mutta se on jotenkin ärsyttävä mielestäni. Ja mma bisneksessä on jo ihan tarpeeksi noita jeesustelijoita mukana joten toivottavasti ei ryhdy siihen. Forrestin voitosta olen onnellinen. Jotenkin persoonallinen tyyppi. Toivottavasti voittaa jatkossakin. Jeesustelija tai ei, niin veikkaan että matsin vie 100-0. Don't ask me about Grim Fandango. |
Thet 23.05.2008 10:08:19 | |
---|
Tekstitysten taso on sarjassa ollut niin surkea, että jo etukäteen hirvittää. Naureskelen aina kun guy-sanan vastineeksi ei osata käyttää mitään muuta kuin kundia ja sitähän tulee melkeen joka lauseessa. |
wrshredder 23.05.2008 13:56:23 | |
---|
Jeesustelija tai ei, niin veikkaan että matsin vie 100-0. Tai sitten toisinpäin. Eihän sitä koskaan tiedä. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
TKT 23.05.2008 15:18:05 | |
---|
Hienoa että Forrest voitti! Diego ja Forrest vievät finaalin. Never forgive, never forget. |
masterhat 23.05.2008 17:03:59 | |
---|
Hienoa että Forrest voitti! Diego ja Forrest vievät finaalin. aamen! täytesana Snails against humanity |
Menin jo vahingossa spoilaamaan itselleni tuon Light heavyweight -finaalin voittajan mutta Middleweight -sarjassa oisin vahvasti Diegon voiton kannalla. Ja ens torstain päätösjakso onkin näköjään erikoispitkä ja kestää 1h 45 min! Jeah! Mutta sehän siinä harmittaakin kun siihen se loppuu. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Bluesmies 24.05.2008 10:52:12 (muokattu 24.05.2008 10:54:19) | |
---|
Ja ens torstain päätösjakso onkin näköjään erikoispitkä ja kestää 1h 45 min! Jeah! Mutta sehän siinä harmittaakin kun siihen se loppuu. Noh, näitähän on tehty joku 7 kautta, eli toivotaan, että JIM aloittaisi näyttämään saman tien 2. kautta. edit: Näköjään alkaa Contender UF:n jälkeen. Eli tämä Syltyn isännöimä nyrkkeily reality. |
riimu 24.05.2008 16:33:44 | |
---|
Menin jo vahingossa spoilaamaan itselleni tuon Light heavyweight -finaalin voittajan mutta Middleweight -sarjassa oisin vahvasti Diegon voiton kannalla. Ja ens torstain päätösjakso onkin näköjään erikoispitkä ja kestää 1h 45 min! Jeah! Mutta sehän siinä harmittaakin kun siihen se loppuu. Niin onkos tos lähetykses mukana se valmentajien matsi? Sitä innol odotan. Don't ask me about Grim Fandango. |
Tranquility 24.05.2008 17:18:31 | |
---|
Niin onkos tos lähetykses mukana se valmentajien matsi? Sitä innol odotan. Ei ole. Couturen ja Liddellin toinen kohtaaminen oli UFC 52:ssa (viikko tuon TUF -finaalin jälkeen). Yhteensä herrat ovat ottaneet toisistaan mittaa kolme kertaa. Ensi yönä otellaankin sitten Las Vegasissa erittäin mielenkiintoinen UFC. Varmasti kovia ja tasaisia matseja tulossa, jee. |
Qsysi 25.05.2008 12:49:43 | |
---|
I reject your reality and substitute my own! |
dazed 26.05.2008 20:12:57 | |
---|
Fedor Emelianenko juum. Paha on jonkun korealaisen jättiläisenkään mitään tehdä ehkä maailman parasta ottelijaa vastaan. Toihan oli kuin Daavid ja Goljat..huh. I`m not a great player, but I can make it howl. |
Japsu 26.05.2008 21:54:25 | |
---|
Noh, näitähän on tehty joku 7 kautta, eli toivotaan, että JIM aloittaisi näyttämään saman tien 2. kautta. JIM näyttää TUF2:n syksyllä. http://www.jimtv.fi/faq.html |
Thet 26.05.2008 22:49:17 | |
---|
JIM näyttää TUF2:n syksyllä. http://www.jimtv.fi/faq.html Hieno homma. Syksyllä ei varmaan ehdi muuta tekemäänkään ku istumaan telkkarin vieressä kun tuntuu, että monet ohjelmat palaa sillon ruutuun. Tai no, Suomeen ne tulee sitten pidemmällä viiveellä. Hyvä juttu, että jatkavat tän näyttämistä, vaikka olishan se voinu melkeen aikasemminkin alkaa. |
wrshredder 28.05.2008 16:21:41 | |
---|
Vähän offtopikkina voisin hehkuttaa, että odotan innolla The Contender sarjaa. Siinä on itse Stallone! TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
depe 28.05.2008 17:06:46 | |
---|
Ensi yönä otellaankin sitten Las Vegasissa erittäin mielenkiintoinen UFC. Varmasti kovia ja tasaisia matseja tulossa, jee. Itse olin vähän pettynyt. Jardine & Silva ei kauaa kerennyt vanhentumaan. Lisäksi mestaruusmatsikin oli aika puisevaa nyrkkeilyä. En nyt tässä ala tarkemmin spoilaamaan, jos joku vaikka haluaa tuon katsoa eikä tulokset ole vielä tiedossa. On tuo MMA kyllä kuitenkin mielenkiintoinen laji esim. nyrkkeilyyn. Katselin just joku päivä urheilukanavalta jotain klassikkonyrkkeilymatsia, ja siinä kaksi kevyen sarjan kaveri mätki toisiaan joku 15 erää, ja lopulta sitten ihmteltiin, että kumpi voitti. Saa olla myös eri mieltä. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Ali 29.05.2008 15:59:44 | |
---|
Vähän offtopikkina voisin hehkuttaa, että odotan innolla The Contender sarjaa. Siinä on itse Stallone! Mainosten perusteella odotettavissa on imelää, kornia ja myötähäpeää aiheuttavaa perusjenkki-god-bless-us-all-scheissea. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
wrshredder 29.05.2008 18:15:01 | |
---|
Mainosten perusteella odotettavissa on imelää, kornia ja myötähäpeää aiheuttavaa perusjenkki-god-bless-us-all-scheissea. Pitääkö mun toistaa. Siinä on Stallone. :P TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |