isojussi 13.05.2008 17:34:12 | |
---|
Ohhoh, taitaa papat olla pahasti eksyksissä, meidän pitäisi soittaa samalla stagella 18.5 ja ne on pistäneet keikkapaikakseen Keravan. Saapa nähdä, löytävätkö ajoissa stadiin? Kyllä se koko hässäkkä on ulkopaikkakuntalaisen silmin Hyvinkään jälkeen yhtä ja samaa Keravaa. Sanopa Jampalle terveisiä! "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
baron 13.05.2008 18:36:14 | |
---|
Kyllä se koko hässäkkä on ulkopaikkakuntalaisen silmin Hyvinkään jälkeen yhtä ja samaa Keravaa. Sanopa Jampalle terveisiä! Ilman muuta jos se ehtii paikalle:-) |
uruttaja 18.05.2008 14:19:59 | |
---|
Eilenkin oli ihan kiva keikka, mutta perjantaina oli ihan huippufiilikset. Enpä ole ihan vähään aikaan nähnyt että samassa bändissä olisi kolmet urut stagella. Voi perse, että oli hienon näköistä. Meinas ruveta jöpöttään. |
R.Syke 18.05.2008 15:03:47 | |
---|
Eilenkin oli ihan kiva keikka, mutta perjantaina oli ihan huippufiilikset. Enpä ole ihan vähään aikaan nähnyt että samassa bändissä olisi kolmet urut stagella. Voi perse, että oli hienon näköistä. Meinas ruveta jöpöttään. Voe sna. Tosta pitää painaa + Pää pystyssä kohti uusia seikkailuja. |
baron 18.05.2008 18:04:50 | |
---|
Eilenkin oli ihan kiva keikka, mutta perjantaina oli ihan huippufiilikset. Enpä ole ihan vähään aikaan nähnyt että samassa bändissä olisi kolmet urut stagella. Voi perse, että oli hienon näköistä. Meinas ruveta jöpöttään. Sen voittaa vain kolme pianoa!! |
uruttaja 18.05.2008 18:57:46 | |
---|
Sen voittaa vain kolme pianoa!! Tais ne itseasiassa enemmältikin keikkapianoja ollakin., |
baron 18.05.2008 19:28:17 | |
---|
Tais ne itseasiassa enemmältikin keikkapianoja ollakin., No sen voittaa sitten ainoastaan se, että mä oon kerran ollut keikalla, jossa meitä oli 6 pianoa! Sitä on mahdoton ylittää! Tuskin 50 haitariakaan sille pärjää:-) |
uruttaja 18.05.2008 19:34:38 | |
---|
No sen voittaa sitten ainoastaan se, että mä oon kerran ollut keikalla, jossa meitä oli 6 pianoa! Sitä on mahdoton ylittää! Tuskin 50 haitariakaan sille pärjää:-) Niin kerran, mutta nämä vääntää joka viikko monta keikkaa, koko ajan kiippariarsenaali on hyvinkin mittava. |
baron 18.05.2008 19:35:55 | |
---|
Niin kerran, mutta nämä vääntää joka viikko monta keikkaa, koko ajan kiippariarsenaali on hyvinkin mittava. Kuka missä miten? Mä haluan tulla kuuntelemaan! |
R.Syke 18.05.2008 19:44:08 | |
---|
Niin kerran, mutta nämä vääntää joka viikko monta keikkaa, koko ajan kiippariarsenaali on hyvinkin mittava. Joka soundille oma kiippari? Joo, jos vaikka Rolandissa pistää urut päälle samalla volumella kuin pnon, niin hätäisimmät kusee housuun. No sitä varten on tuo volumepedaali. |
KoskPaavo 23.05.2008 11:44:24 | |
---|
Porin Tähtikellari olikin yllättävän positiivinen kokemus. Ystävällistä porukkaa. Tyhmien parissa ajan viettäminen tyhmentää. |
baron 23.05.2008 16:59:44 | |
---|
No sitä varten on tuo volumepedaali. Volumepedaali on ihan turha vehje. Mä ostin sellaisen ja mun pettymyksekseni sillä voi vain vähentää volyymia, ei lisätä että pärjäisi noitten kitaranrämpyttäjien kanssa. |
jape2 23.05.2008 22:26:12 | |
---|
Porin Tähtikellari olikin yllättävän positiivinen kokemus. Ystävällistä porukkaa. Vain jos käyttää talon Behringeriä ja kaappeja! Nimimerkki:Karmeat kokemukset joltain kerralta... |
jeppeq 24.05.2008 00:05:54 | |
---|
Vain jos käyttää talon Behringeriä ja kaappeja! Nimimerkki:Karmeat kokemukset joltain kerralta... Jätettiin se behringeri ääntä pilaamasta välistä ja vedettiin suoraan niihin aktiivi renkkuihin, aivat loistavat. Hiljaa tosin soitettava, bassot kantaa kuulemma kerroksiin ja valittavat... |
jakeni 24.05.2008 03:35:29 | |
---|
No Huh huh...olipas erikoinen keikka mesta tuolla Rymättylässä. Eipä ole moista nähty ennen,kyllä Oskari osaa ja paikka= Herran kukkaro. Menkääs ihmetteleen,jos liikutte siellä suunnalla.Kyllä haavi meinaan aukeaa! Tultiin kakkosena,lähettiin ykösenä! |
Martso 24.05.2008 03:58:24 | |
---|
No Huh huh...olipas erikoinen keikka mesta tuolla Rymättylässä. Eipä ole moista nähty ennen,kyllä Oskari osaa ja paikka= Herran kukkaro. Menkääs ihmetteleen,jos liikutte siellä suunnalla.Kyllä haavi meinaan aukeaa! JA NE KALAT!!! :):) Me ollaan aika onnellisessa asemassa Jake sen suhteen, että ei sinne normi-ihmiset noin vaan mene: pitää olla joku ryhmätilaus. |
sabian 24.05.2008 08:49:24 | |
---|
JA NE KALAT!!! :):) Me ollaan aika onnellisessa asemassa Jake sen suhteen, että ei sinne normi-ihmiset noin vaan mene: pitää olla joku ryhmätilaus. Naanantalin kultarantaan oli aika tiukka meininki mennä presidentille soittaa kun sinne alueelle ei kovin helposti pääse. Tiukat syynit. Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
Sertzo S 24.05.2008 09:08:53 (muokattu 29.05.2008 08:43:20) | |
---|
Naanantalin kultarantaan oli aika tiukka meininki mennä presidentille soittaa kun sinne alueelle ei kovin helposti pääse. Tiukat syynit. Poistin kirjoitukseni tästäkin, koska jälkikommenttini tapahtumasta poistettiin operaattorin toimesta Aromasta. |
sabian 24.05.2008 10:01:27 | |
---|
Pari säveltämääni biisiä Saimaasta ja sen norpista esitetään livenä laulun ja pianosäestyksen kanssa ensi tiistaina 27.05.08 Suomen luonnosujeluyhdistyksen 70-vuotisjuhlassa Helsingissä. Pressa istuu etupenkissä kuulemassa nämä jumalaiset teokseni. Itse en ole vaatimattomana persoonana paikalla. Sitten jäänkin vain odottelemaan myöhemmin kutsua linnan juhliin. ;) Itte jätin linnan kutsut väliin. Naantalissa tuli tarjan kans höpötettyä sen verran humpan lomassa että jätän linnan bileet normi väestölle. HOHOHO!! Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
Itte jätin linnan kutsut väliin. Naantalissa tuli tarjan kans höpötettyä sen verran humpan lomassa että jätän linnan bileet normi väestölle. HOHOHO!! Minäkin taidan jättää sen tumman ja paremman puvun ostamatta frakista puhumattakaan. ;) |