Aihe: Kumpi kitara ?
1 2
Ziggy Bubba
23.05.2008 14:58:57 (muokattu 23.05.2008 15:01:43)

Henk koht ihmettelen sitä dissausta, jota Studio saa osakseen, kun ne kuitenkin ovat vallan hyviä kitaroita. Etenkin kun sitä dissausta ei vaivauduta perustelemaan, vaan ilmoitetaan että kakkoja ovat.

Näinhän se on. Iso osa on tosiaan, kuten Kettu totesi, mielikuvilla. Studion karkea ulkomuoto ei mene Standardista, ei sitten millään. Haluaisin tosissani kuulla mikä noissa niin mättää... Musta kun ne ovat Gibson tarjonnassa niitä kapuloita joista parhaiten saa rahalleen vastinetta, ainakin soittimina - koristeellisuutahan nuista ei tosiaan löydy. Siitä nimi Studio - ei kehtaa julkisesti esiintyä tommonen kaulassa, mutta soitto soi ;)

Omakuvissa muuten hiukan kermalla ja kullalla "piristetty" musta Studio..

Minusta Studiossa on kaksi heikkoa kohtaa, ja ne ovat virittimet ja mikkiswitch, eikä niissäkään ole muuta vikaa kuin se, että kiloeuron kitaraan ne ovat vähän köykäiset.

Itellä virittimet ovat toimineet nelisen vuotta todella hyvin, mikkiswitchi ei sitten kuin vähän alkuun.
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
nikoniko
23.05.2008 22:04:49
Sopiiko udella, että miksi ei studiota?

Aika paljon eroja yksilöissä tuntuu olevan! tukkosia ja/tai ohuestisoivia Studioita, fadedejä yms tuntuu löytyvän joka paikasta. Esimerkkinä kaverin faded, joka kuulostaa vähemmän Les paulilta, ku mun ssh strato IHAN TOTTA (siis ei tummuutta tai munaa ja tukossa) ja se tuntuu ritsalta, eikä mee mikkien piikkiin. Tokaissa sama homma, mutta paria loistavaa yksilöä oon soittanu, tais olla LS-60 - 75 eli ei kauheen kalliita, mut japski kuitenkin. Edwards on yllättäny, vaikka ESP:n alamerkki on, no ei voi mitään ;) 2 kokeillu ja kummatki soinu erittäin hyvin.

Ite dissaan studioita ja tokaita, koska suomessa ylihintasia ja niitä MUN mielestä hyviä vaikee löytää. Ebaystä sais aika halvalla, mut en ikinä tilais sokkona.
Fenderin American deluxen taas uskalsin loistavan tason takia (enkä pettyny vaan päin vastoin oon ollu erittäin tyytyväinen kitaraan ja hintaan), kaikki joita oon kokeillu soinu hyvin.
Edwarssin 98 varmaan tilaan sokkona, jos maksaa alle 700$
Kulttuurista puolet on tuuria
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)