Tumez 23.05.2008 10:10:19 | |
---|
|
hapan 23.05.2008 10:17:07 | |
---|
Gibson, mutta jos saat Tokain hyvään hintaan, niin sitten tokai. |
duc 23.05.2008 10:22:05 (muokattu 23.05.2008 10:31:54) | |
---|
|
Numb 23.05.2008 10:27:30 | |
---|
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
PuNkKi 23.05.2008 10:31:47 | |
---|
Special on oikea Les Paul. Se on vain... erilainen. http://icanhascheezburger.com/2008/02/04/funny-pictures-hes-speshul/ Mutta tuo worn brown on kuulemma hyvä kyllä. Itse ottaisin Les Paul Special DC:n p90:llä, mutta minulla onkin jo perus-LP. itse omistan 1 specialin ja mahdollisesti toinen tulossa tässä lähiaikoina.. on se sen verran hyvä keppi että pitäähän specialille olla toinen kaveriksi :) studioita en enään huoli edes tuohon (666e) hintaan millään... saa tulla halvemmalla kun speciali vastaan niin sitten EHKÄ.. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Tumez 23.05.2008 11:14:41 | |
---|
itse omistan 1 specialin ja mahdollisesti toinen tulossa tässä lähiaikoina.. on se sen verran hyvä keppi että pitäähän specialille olla toinen kaveriksi :) studioita en enään huoli edes tuohon (666e) hintaan millään... saa tulla halvemmalla kun speciali vastaan niin sitten EHKÄ.. juu en mäkää studioita huoli |
hapan 23.05.2008 11:21:32 (muokattu 23.05.2008 11:21:37) | |
---|
Sopiiko udella, että miksi ei studiota? |
Tumez 23.05.2008 11:22:53 | |
---|
Sopiiko udella, että miksi ei studiota? saanu nii huonoo palautetta käyttäjiltä ... en oo kyl soittanu koskaa semmosella |
duc 23.05.2008 11:23:26 (muokattu 23.05.2008 11:25:26) | |
---|
Sopiiko udella, että miksi ei studiota? Niin, ja mikä ihme tuo pikkukuvan kitara edes on. LP Specialhan on soundiltaan oikeastaan aika lähellä SG:tä... painoakin suunnilleen saman verran. saanu nii huonoo palautetta käyttäjiltä ... en oo kyl soittanu koskaa semmosella Kannattaisi testata ihan itse. |
Numb 23.05.2008 11:25:05 | |
---|
Niin, ja mikä ihme tuo pikkukuvan kitara edes on. Joku Tokai siinnä vissiin on. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Les Fender 23.05.2008 11:27:33 | |
---|
Joku Tokai siinnä vissiin on. Eikös Tokaissa ollutkin tärkeintä se ulkomuoto, mallista niin väliä kunhan näyttää hyvältä. "Living is easy with eyes closed!" |
Tumez 23.05.2008 11:31:31 | |
---|
Niin, ja mikä ihme tuo pikkukuvan kitara edes on. LP Specialhan on soundiltaan oikeastaan aika lähellä SG:tä... painoakin suunnilleen saman verran.
Kannattaisi testata ihan itse. nii kai , mut ennemmin mä specialin ottasin |
Mä olen nyt kuukauden verran soitellut tolla palasista korjatulla kevyt-studiolla eikä se nyt ollenkaan paha ole, siinähän se rallattaa missä noi kalliimmatkin pelit. Tällä kokemuksella totean että jos LP Studio on ehjä ja asianmukaisesti säädetty, niin sillä mennään vaikka kuuhun. Ei pitäisi kyllä olla kitarasta kiinni soiton kulku. Shut Up 'n Play Yer Guitar |
Tumez 23.05.2008 11:38:09 | |
---|
Mä olen nyt kuukauden verran soitellut tolla palasista korjatulla kevyt-studiolla eikä se nyt ollenkaan paha ole, siinähän se rallattaa missä noi kalliimmatkin pelit. Tällä kokemuksella totean että jos LP Studio on ehjä ja asianmukaisesti säädetty, niin sillä mennään vaikka kuuhun. Ei pitäisi kyllä olla kitarasta kiinni soiton kulku. ok , paljonkos maksoit studiosta |
Numb 23.05.2008 11:40:01 | |
---|
...jos LP Studio on ehjä ja asianmukaisesti säädetty, niin sillä mennään vaikka kuuhun. Ei pitäisi kyllä olla kitarasta kiinni soiton kulku. Henk koht ihmettelen sitä dissausta, jota Studio saa osakseen, kun ne kuitenkin ovat vallan hyviä kitaroita. Etenkin kun sitä dissausta ei vaivauduta perustelemaan, vaan ilmoitetaan että kakkoja ovat. Minusta Studiossa on kaksi heikkoa kohtaa, ja ne ovat virittimet ja mikkiswitch, eikä niissäkään ole muuta vikaa kuin se, että kiloeuron kitaraan ne ovat vähän köykäiset. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
mvirta 23.05.2008 11:40:55 | |
---|
No toi Townsend -relikoitu rakennussarja oli 380 taalaa, siihen rahdit ja tullit päälle niin 440 ekee oli loppuhinta. tokmannin petsilakkaan vielä vitonen. Shut Up 'n Play Yer Guitar |
Tumez 23.05.2008 12:23:28 | |
---|
No toi Townsend -relikoitu rakennussarja oli 380 taalaa, siihen rahdit ja tullit päälle niin 440 ekee oli loppuhinta. tokmannin petsilakkaan vielä vitonen. no ei ollu paha hinta |
fox 23.05.2008 12:26:59 | |
---|
Henk koht ihmettelen sitä dissausta, jota Studio saa osakseen, kun ne kuitenkin ovat vallan hyviä kitaroita. Etenkin kun sitä dissausta ei vaivauduta perustelemaan, vaan ilmoitetaan että kakkoja ovat. Mielikuvamarkkinointia.. ;) Ja erittäin todennäköstä on, että edellä viitattujen "käyttäjien" kokemus kyseisestä kitarasta voi olla myös aika olematon.. Jotain soitinkaupan paskoissa säädöissä, ja puhkisoitetuilla kielillä varustettuja ovat olleet. Soitto- ja testiaika noin 30 sek ennenkuin soitinkaupan setä on ehtiny "avuksi".. =) Minusta Studiossa on kaksi heikkoa kohtaa, ja ne ovat virittimet ja mikkiswitch, eikä niissäkään ole muuta vikaa kuin se, että kiloeuron kitaraan ne ovat vähän köykäiset. Hyvin monessa Studiossa on Schallerin tulip-button virikoneet, ei maailman parhaat mutta toimii kyl. Mikkiswitchikään ei oo sen kummallisempi nykyään, kuin monessa "kehutussa ja hyväksytyssä" merkissä, hyvinkin itämaitten vakio "lyhyt" switchi. Tosin, on niissä ollu toimintavikoja, ja kestävyys ei oikein aina riitä soitinkaupassa tapahtuvaa "kill-switchinä" kokeilua varten. Ainahan voi onnellinen omistaja toki vaihtaa siihen Switchcraftin "pitkän", ei se loppukonkurssissa paljoa tunnu. Ai, miksei niitä laiteta jo tehtaalla, kysyy moni... no kun täytyy saada tuotantokustannuksia pudotettua kaikilla keinoilla. |
mvirta 23.05.2008 12:45:13 | |
---|
Niin, tostakin oli kyllä mikinvalitsin nyrjähtänyt. Se akselintapainen, jolla vipu on kytkimen runkoon nivelöity oli toiselta puolelta poikki. Porasin läpireiän ja laitoin parimillisestä terästangosta uuden akselin. Enää ei kyllä siitä hajoa, sen takaan. Virikoneet oli Gotohin, ja aika asiallisen tuntuiset. Myin ne kyllä pois ja laitoin Groverit tilalle kun ei ne mustattuina oikein enää istuneet tohon uusittuun ilmeeseen. Shut Up 'n Play Yer Guitar |
fox 23.05.2008 14:01:01 | |
---|
Niin, tostakin oli kyllä mikinvalitsin nyrjähtänyt. Se akselintapainen, jolla vipu on kytkimen runkoon nivelöity oli toiselta puolelta poikki. Varmaan mennyt siin muun katastrofin ohessa.. harvemmin se putkisokka sieltä menee, yleinen vika on niitten kontaktiliuskojen "vääntyminen" ja sen kautta huono sähkönen kontakti. Nuppejahan tuosta switchistä murtuu myös, tai löystyy ja putoilee. Virikoneet oli Gotohin, ja aika asiallisen tuntuiset. Myin ne kyllä pois ja laitoin Groverit tilalle kun ei ne mustattuina oikein enää istuneet tohon uusittuun ilmeeseen. Vähän valmistusvuodesta (ja sisäänostotarjouksista) riippuen noissa "halvemmissakin" voi olla Klusonia, Schalleria tai Gotohia, tai sitten voi olla raudat vaikka sillä tavalla, että tom-talla on Gotoh, virikoneet Schaller ja muu rauta vaikka Schallerilta. |