Nazareth 30.05.2007 09:16:21 (muokattu 30.05.2007 09:19:22) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 433 päivää vanhaan ketjuun! No siinähän oon. Uppoaa Klamydia kyllä edelleenkin, vaikka tossa oli tommonen melkei 8 vuoden tauko etten lainkaan kuunnellu. Nyt taas menee, nostalgiset tunteet tulee kyl. Klamysutra, Tango Delirium ja Tippurikvartetti o ne meikän lempparit. EDIT: ja Siittiöt Sotapolulla. Kyllä tällä puuta pyvältää, ku kanan kaula katkiaa. |
Kitarmän 30.05.2007 15:40:49 | |
---|
Tunnustan, tykkään koveasti. Monet biisit esim. pala rauhaa, aku ankka-laulu, pilke silmäkulmassa on aivan loistavaa tavaraa. |
Vainhaalee 30.05.2007 18:14:34 (muokattu 30.05.2007 18:26:37) | |
---|
Juuri eilen viimeksi kaivoin levyt naftaliinista, mielestäni jopa kaikkien morkkaama Zulupohjalta -lätty on aivan loistava. Vähän vakavampiakin piisejä joukossa, niistä pidän eritoten... EDIT: Oli taas pakko kaivaa levyhyllyä: Pää kiinni painajainen, kellokorttielämää ja 6:30 ihan saakelin kovia piisejä! Carry My Urn To Ukraine |
Rotuvaari 30.05.2007 18:20:41 | |
---|
Pilke silmäkulmassa, mielellään Perseeseen-sinkulta nautittuna. Siinä on jonkinlainen lapsuus/nuoruus anthem. Perus räpellystä, mutta todella mieleenpainuva säkeistö sekä kertosäe. Yleensä ottaen ei Klamydia niin kolise, sillä liikaa mahtuu mukaan mukahauskaa 13-vuotiaille suunnattua post-junnuvainiota. Kaamee yötaisto -niminen sinkku löytyy hyllystä tätänykyä ja se on mukiinmenevä ralli, ehkä normaalia synkempikin. Muita levyjä ollut aiemmin kuuntelussa ja niistäkin vanhempia, tai vanhempia "Tango Delirium" ja "Klamysutra". Bändihän on Suomen mittakaavassa melkolaisen vanha jo. Mielummin tätä kuuntelee kuin Popedaa. Paska soi ja banjot haisee. Ejakuloin, siis olen. |
Twistaribasari 09.02.2008 01:56:04 | |
---|
Kotkan Seukkareilla oli Klamydia v.2007 Kävin katsomassa. Kyllä se on ehdottomasti live-bändi ;) Punkkii, thrashii, mitä vaan rock n' rollista raskaanpaan! |
JusSan 09.02.2008 20:32:47 | |
---|
Kännissa voipi kuulostaa joskus hyvältäki..Eipä tuota selvänä jaksas pitkään kuunnella. Long Live Rock 'n' Roll!!! |
Rakkikoira 09.02.2008 20:50:41 | |
---|
Tunnustan että joskus kännissä kuuntelen netistä, mut en juuri nyt. |
Little Wing 10.02.2008 00:30:37 | |
---|
No voi ristus. Kohta keikka Nosturissa, onhan se mentävä kun 12€ vaan lippu. Mahtavia ralleja kyllä bändillä, Pienen pojan elämää, Puff lohikäärme sekä Pohjanmaalla siellä kärkipäässä! |
doom crew 10.02.2008 13:18:50 | |
---|
Pikkupäissään vallan loistavaa musaa FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |
825107 10.04.2008 14:45:49 | |
---|
Kuinkas moni Klamydia faneista on tutustunut Metun omaan bändiin eli Metujaan? Metujalta julkaistaan ensi keskiviikkona uusi levy nimeltään Hulluus Aateloi. Metuhan on siis Klamydian entinen jäsen ja laulaa esimerkiksi Ylpee Kuu ja Vanha Holvikirkko biiseissä. Tässä yksi näytebiisi Metujalta: http://www.youtube.com/watch?v=L7T9Cs50Wlw |
teg 10.04.2008 17:04:48 | |
---|
Joo tulihan tuota Klamydiaa kuunneltua joskus kovastikin. Nyttemmin hyvin harvakseltaan, rajoittuu lähes yksinomaan tuohon 3 cd levyn pakettiin. Ja mitä tulee herraan nimeltä Metu, voi ainakin sanoa, ettei miehellä ole ollut helppoa. Bänditoimintahan koki "luovan" kymmenen vuoden pakollisen tauon, kun herra vieti aikaa tuolla valtion "hotellissa". Toivottavasti ukko on saanut kuviot kuntoon ja malttaa pysytellä kaidalla polulla (tapauksen tietäen pahaa pelkään) ja saa muusikon uran jollain tapaa vielä toimimaan. Lahjakkuutta ainakin löytyy kovastikin, mistä todisteena vaikkapa Metujen toistaiseksi ainoa levy jostain reilun kymmenen vuoden takaa. |
hardsa 10.04.2008 22:48:19 | |
---|
Olisin ostanut Piikkinä lihassa -kokoelman Prismasta kympillä, mutta sitten huomasin, että siitä puuttuu Koomikko tahtomattaan. No, kai tuo pitää silti ostaa ja Klamytapit sitten erikseen. Nyt kun ajattelee, niin on aika jännää, että Klamydia ja CMX ovat näin äkkiseltään ajateltuna ainoat tunnetut suomalaiset rock-bändit, joilta on tullut tupla-albumi, jossa on ollut pelkästään uutta materiaalia. Senkin punkkarit! "Schumacher kärjessä, Häkkinen johtaa" Matti Kyllönen. Pastilli? YSKÄ#4 |
arppah8 13.04.2008 12:50:23 | |
---|
Klamydia oli kova juttu teinipoikana, kun julkaisut olivat vielä omakustanne-vinyyliep-linjalla. Etenkin Heppi keippi-ep oli huippu. Paskova lokki oli ihan vitin kova biisi. Olivat ihan juuri meitin baarissa keikalla, mutta en enää jaksanut raahautua tsekkaamaan nykykuntoa. Eivät kuitenkaan olisi soittaneet vanhoja klassikoita. God's away on business |
RocknRoll 23.05.2008 10:17:33 | |
---|
Kyllä Vesa Jokinen on mun kirjoissani ihan huippusanoittaja. Just hyviä pissa/kakka sanoituksia mun makuuni :) Suurin osa Klamydian tuotannosta on täyttä paskaa, mutta se mikä on hyvää on ihan vitun hyvää. Tätä Kosketus -biisiä on tullut taas kuunneltua viimeaikoina. Hyvä biisi sairaasta aiheesta. http://www.youtube.com/watch?v=MWqWxcpK9oQ Onko tuohon jotain taustatarinaa..? |
sub zero 23.05.2008 10:39:33 (muokattu 23.05.2008 10:43:02) | |
---|
Kyllä Vesa Jokinen on mun kirjoissani ihan huippusanoittaja. Ja tässä hänen nerokkain sanoituksensa: Munkki Munkeilla on mukavaa, kun yö koittaa, halut munkin voittaa, täytyy munaa koittaa, Mutta Jeesus rankaisee, jos munaa heiluttelee - sitä ei saa heiluttaa*, kiveksiä kutkuttaa, varmaan vituttaa elää selibaatissa Munkki yöllä luostarissa, munkki ajattelee naista. On silmissä vedet, mutta onhan munkilla terveet kädet Kyllä se munkki pilluu haluaa, vaikkei se sitä tunnusta, Kyllä se munkki pilluu haluaa, vaikkei se sitä tunnusta *) tässä kohti pettää laulajan pokka --- Myös semmoiset kappaleet kuin "Tosi Miäs", "Sauna", "Vittu, oot ruma" ja etenkin "Pällistelyä" iskivät sanoitustensa puolesta 12-vuotiaaseen ja kyllä ne iskee edelleen aikamoisen hyvin, en minä ainakaan aio koskaan aikuistua... Noissa hooseemmissa vedoissa, kuten "Kemppainen" ja "Pää kiinni painajainen" on ihailtavan paljon enerkiaa! Ja parhaimpana tässä osastossa tietysti "Vartiotoimistoon" Paljon muitakin yksittäisiä semi-hyviä tai semi-hauskoja biisejä löytyy, kuten "Se ei kuulu sulle", "Viikko Pieleen", "Oman Onnen Mies" ja "Missä on Marko" huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
Älkää unohtako Pakkelia pintaan! |
jigsore 23.05.2008 12:24:18 | |
---|
Ok, tunnustan pitäneeni. Jostain syystä Klamytologia (3CD) löytyy vielä hyllystä. seikkailumielellä ja leikkimielellä |
Antti1997 23.05.2008 17:24:12 | |
---|
Suurin osa Klamydian tuotannosta on täyttä paskaa, mutta se mikä on hyvää on ihan vitun hyvää. Tämä pitää paikkansa. Ei tule äkkiseltään toista bändiä mieleen, jossa asia olisi näin. "Mun shdn on aaltopahfsta sh kaatuu shn pienimmäsht koshktusht" -MrQ imitoi Jippua |
Deeku 25.05.2008 05:44:17 | |
---|
Totta. Parhaimmillaan Klamydia on aarettoman hieno yhtye, huonoimmillaan aarettoman holmo yhtye. Toisaalta, kenellä bandilla on noin hienoja eroavaisuuksia materiaalissa kuin Klamydialla? Itse olen heavy - diggari hautaani asti, mutta en voi muuta kuin hymyilla, että kuinka oikeaan bandi osuukaan "Negatiivisemman Ajattelun Ryhma - kappaleessa! Noilla nuorilla hevareilla tuntuu olevan ajatus, etta kun ei hymyile, niin on kova jatka! Mielestani paras biisi bandilta: Hellyytta?!!!! Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Deeku 25.05.2008 05:45:16 | |
---|
Totta. Parhaimmillaan Klamydia on aarettoman hieno yhtye, huonoimmillaan aarettoman holmo yhtye. Toisaalta, kenellä bandilla on noin hienoja eroavaisuuksia materiaalissa kuin Klamydialla? Itse olen heavy - diggari hautaani asti, mutta en voi muuta kuin hymyilla, että kuinka oikeaan bandi osuukaan "Negatiivisemman Ajattelun Ryhma - kappaleessa! Noilla nuorilla hevareilla tuntuu olevan ajatus, etta kun ei hymyile, niin on kova jatka! Mielestani paras biisi bandilta: Hellyytta?!!!! Nakojaan pisteet haviaa sinne Klamydian projektibandeihin! Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |