MadMatt 18.04.2008 18:13:29 | |
---|
Kukapa on sitten Rokettirollin kuningatar? Puhtaasti Rock'n'rollin puolelta tulee ensimmäiseksi mieleen Wanda Jackson tai " The Female Elvis" Janis Martin. Soulin, R&B ja bluesimman osaston puolelta puolelta tarjokkaita kyllä riittäisi. Nothin' but the blues |
Jytäurpo 18.04.2008 18:14:46 | |
---|
Kukapa on sitten Rokettirollin kuningatar? No Little Richard tietenkin. :-D "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley |
MadMatt 18.04.2008 18:19:20 | |
---|
No Little Richard tietenkin. :-D Näinhän se taitaa olla :D Nothin' but the blues |
Province 22.05.2008 21:28:47 | |
---|
The King of Rock'n'Roll Kuunnelkaa Jailhouse Rock 50-luvun lopulta, niin tiedätte. TCB Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Province 22.05.2008 21:30:47 | |
---|
Sanoin aikaisemmin tässä ketjussa:
Nyt pystyn myös todistamaan sen. http://www.stage6.com/user/slopere/ … /John-Fogerty,-coming-down-the-road Mainitsiko joku Little Richardin tai Jerry Lee Lewisin? JLL vaikuttaa kyllä nykyään lähinnä muumiolta (vaikkakin Last man Standing on hieno levy), mutta kattokaa missä kunnossa 75-vuotias Little Richard on!!! (Ehkä Jeesus sittenkin pitää paremmassa kunnossa kuin huumeet ja viina...) Carl Perkins, Johnny Burnette, Elvis, Fats Domino, Chuck Berry, Jerry Lee Lewis, Little Richard, kaikkien näiden taustabändit, John Fogerty ja vaikka Mick Jagger Remu paremman puutteessa. :D Rock-maailmassa kaikki pitää hauskaa yhdessä Mä kävin Jerryn konsertissa ja kyllä wanhalta lähti Rock'n'Roll. Paremmin veti koko konsertin kuin useat räkänokat tänään! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Province 22.05.2008 21:32:02 | |
---|
Ehdokkaita kuninkaaksi on tietysti monia, mutta kyllähän Elvari Presley is the King of Rock'n'Roll! Ja sitä ei minusta himmennä yhtään nää se viihteelliset leffa,sun muut lässytykset mitä se ikävä kyllä teki. Kun muistaa just nää alkupuolen rypistykset ja kaikkein kovimpana 68 Comeback Specialin, niin ei siitä rock'n'roll parane. Kylhän Pikku Riku,jerry lee ja Johnny Burnette ja nää 50-luvun sällit oli kovia ukkoja kaikki, mut minusta Elvarissa suodattuu toi countryn ja bluesin liitto kaikkein parhaiten. Kylhän tietty Chuck Berry ja vaik Jerryu lee on siinä mielessä parempia,et ne soitti ittekki hyvin ja oli silleen mahtavia, mut kaikenkaikkiaan Elvari oli huippu...ja kattokaa nyt paljon Elvistä on myyty ja paljonko se tahkoaa rahaa juuri nytkin!!??? That's The Message, good! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Province 22.05.2008 21:35:49 | |
---|
Voitko varmentaa tietolähteen, siis jos se on joku muu kuin Albert Goldmanin kirja. Ja jos on niin kannattaa muistaa että ihan kaikkea mikä on englanniksi ja netissä, ei kannata uskoa. Kusihan Mick Jaggerikin 60-luvulla bensa-aseman pihalla, se oli silloin suuri uutinen. Ja mies rokkaa edelleen:) Toi Elviksen mollaaminen oli kyllä ala-arvoisista ala-arvoisin toteamus. Taitaa olla näitä nykyajan kakaroita, jotka joka vanhaan asiaan toteavat, että "pitääks meidän olla jotenkin niinkuin kiitollinen". Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Province 22.05.2008 21:42:02 | |
---|
Elvis tunnusti itsekin ettei tiedä musiikista mitään. Älkää menkö helppoon massojen mukana vaan vaatikaa laatua, taitoa ja osaamista. Ja ankkakävelyä. Kuunnelkaapa "Take my hand precious Lord" ihan niinkuin esimerkkinä täydellisestä laulusta. Myös kannattaa kuunnella levyä: The Essential 70's Masters. Jos vielä arvostelee Elvistä taitamattomuudesta, ei kyllä ymmärrä musiikista itse yhtään mitään! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Jos vielä arvostelee Elvistä taitamattomuudesta, ei kyllä ymmärrä musiikista itse yhtään mitään! Ai täällä lainataan mun kolme vuotta vanhoja kirjoituksia. Kyllä mä Elvistä laulajana respektaan, tais vaan pänniä se henkilökultti. Noh, uskontonsa kullakin. huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
Province 23.05.2008 20:52:27 | |
---|
Ai täällä lainataan mun kolme vuotta vanhoja kirjoituksia. Kyllä mä Elvistä laulajana respektaan, tais vaan pänniä se henkilökultti. Noh, uskontonsa kullakin. Just niin - aika harva artisti on pystynyt luomaan sellaisen uskonnon kuin The King, Elvis. Itse asiassa Häntä itseään rassasi loppuajoilla juuri se, ei pystynyt elämään tavallisen ihmisen elämää. Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Riiski 23.05.2008 22:35:38 | |
---|
Just niin - aika harva artisti on pystynyt luomaan sellaisen uskonnon kuin The King, Elvis. Itse asiassa Häntä itseään rassasi loppuajoilla juuri se, ei pystynyt elämään tavallisen ihmisen elämää. Oottako lukenu Hannu Nybergin kirjan "Elvis elää"? Siinä on juttua siitä, että Elvis lavasti oman kuolemansa kun oli niin väsynyt siihen elämään mitä eli v.-77. Jotenkin sen tahtois uskoakin, mutta eiköhän mies heittäny lusikan nurkkaan sillon. Mutta Elvis on kova! |
Province 24.05.2008 00:00:03 | |
---|
Oottako lukenu Hannu Nybergin kirjan "Elvis elää"? Siinä on juttua siitä, että Elvis lavasti oman kuolemansa kun oli niin väsynyt siihen elämään mitä eli v.-77. Jotenkin sen tahtois uskoakin, mutta eiköhän mies heittäny lusikan nurkkaan sillon. Mutta Elvis on kova! Voipi ollakin, mutta oli iten oli, Elvis elää ikuisesti - musiikissaan ja muistoissamme. Ja aina kun katselen videota "That's the way its is" Elvis elää - ja voimalla! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
aikavaikea 24.05.2008 00:04:29 | |
---|
Ja aina kun katselen videota "That's the way its is" Elvis elää - ja voimalla! Mulle tulee sama fiilis aina kun kuulen Hannu Karpon äänen. Ettei sitten kuitenkaan olisi käynyt niin... What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Mika Antero 24.05.2008 00:07:27 (muokattu 24.05.2008 00:07:40) | |
---|
Mulle tulee sama fiilis aina kun kuulen Hannu Karpon äänen. Ettei sitten kuitenkaan olisi käynyt niin... Toinen pykälä: Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä. Tarkoitan Elvistä, en Karpoa. No, et maininnut Elvistä. Mutta kuitenkin. Häh? Ko miust on. |
johnsmith1 25.05.2008 01:30:10 | |
---|
Voitko varmentaa tietolähteen, siis jos se on joku muu kuin Albert Goldmanin kirja. Ja jos on niin kannattaa muistaa että ihan kaikkea mikä on englanniksi ja muusikkojen netissä, ei kannata uskoa. Sain aikoinaan tuon kirjan enkä pitänyt tyylistä, pisteliäs kaikkea ylenkatsova juoruämmä. Elviksen vaippakeskusteluun viitaten. Kusihan Mick Jaggerikin 60-luvulla bensa-aseman pihalla, se oli silloin suuri uutinen. Ja mies rokkaa edelleen:) Toi Elviksen mollaaminen oli kyllä ala-arvoisista ala-arvoisin toteamus. Taitaa olla näitä nykyajan kakaroita, jotka joka vanhaan asiaan toteavat, että "pitääks meidän olla jotenkin niinkuin kiitollinen". Mun mielestä toi jälkimmäinen ei ollut kovin suuri uutinen, vaikka juniori silloin olinkin. Älkää menkö sinne salin puolelle syömään, se on ihmisiä varten. |
Province 25.05.2008 01:38:20 | |
---|
Sain aikoinaan tuon kirjan enkä pitänyt tyylistä, pisteliäs kaikkea ylenkatsova juoruämmä. Elviksen vaippakeskusteluun viitaten. Mun mielestä toi jälkimmäinen ei ollut kovin suuri uutinen, vaikka juniori silloin olinkin. Jos tarkoitat Jaggeria, kyllä se lööpeissä oli, ihan tapahtumahetken valokuvalla! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Sawz 03.06.2008 17:50:10 | |
---|
Minä olen. kyl |
Linuxer 06.03.2009 00:42:34 (muokattu 06.03.2009 01:06:19) | |
---|
sub zero: niin, no, arvostaako nyt musiikkia vai jotain karismaa. little richard oli ainakin rock 'n' rollin kovin tumputtaja. luin jostain, että se kertoi itse olleensa homoseksuaali, joka tumputti 1950-luvun lopulla pahimmillaan usein seitsemän kertaa päivässä haaveillen samalla itsestään. tämä kyllä nostaa mun silmissä paljon enemmän osakkeita kuin joku vtun "karisma" Elvis kaato tyttöjä saman verran päivässä 50-luvun lopulla, tää vasta nostaa osakkeita. Kaiken maailman runkkarit näköjään kirjottelee tännekin? Elvis ei itse pitänyt itseään koskaan minään kuninkaana, kun sitä joskus häneltä kysyttiin, hänellä oli vain yksi kuningas, jokainen voi siten itse päätellä loput... Elvikselle ääni. |
sub zero 06.03.2009 09:26:04 | |
---|
Linuxer: Elvis kaato tyttöjä saman verran päivässä 50-luvun lopulla, tää vasta nostaa osakkeita. Jostain syystä mun on helpompi samaistua Little Richardiin... Kaiken maailman runkkarit näköjään kirjottelee tännekin? Arvaa mitä olin muuten just tekemässä? Elvis ei itse pitänyt itseään koskaan minään kuninkaana, kun sitä joskus häneltä kysyttiin, hänellä oli vain yksi kuningas Hyvä, että nöyryyttä riittää. Ihan täydellinen Elviksen persoona ei kuitenkaan ollut (mikä tosin ei tässä skabassa mun mielestä merkkaa) Anaalimasturbaatio - kehittävää ajanvietettä myös heteroille |
kepe-5 06.03.2009 23:53:03 | |
---|
Kyllä taidan Buddy Hollyyn kallistua. Sillä miehellä on aivan järjettömät pinot kaikkea hyvää ja jännittävää kamaa, joka toimii vieläpä hyvänä linkkinä moderniin popiin ja rokkiin. "But I love that dirty water - Boston you're my home." |