Aihe: Spectorin omistajia?
1 2
wyldeclone
01.10.2007 12:07:54
Onko täällä monia Spector-basson omistajia?Olisi mukava vaihtaa käytännön kokemuksia ja tuntemuksia.Itellä Legend 4 ja olen todella tyytyväinen kyseiseen soittopeliin.Spector-klubin perustamisen paikka?..
" Functionless art is simply tolerated vandalism "
joukov
01.10.2007 14:07:29
Haku käyttöön ja lukemaan pysyvät ohjeet klubien perustamisesta.
Hey! Ho! Let's Go
Larmer
01.10.2007 23:11:26
Omasta takaa löytyy 5-kielinen Rebop:
http://i200.photobucket.com/albums/aa316/atonement4/OT/IMG_1226.jpg

Seuraavaksi tarkoituksena hommata 4-kielinen Eurosarjalainen
Hieman tanakka yksilö
Larmer
11.10.2007 16:19:30 (muokattu 11.10.2007 16:20:17)
Omasta takaa löytyy 5-kielinen Rebop:
http://i200.photobucket.com/albums/aa316/atonement4/OT/IMG_1226.jpg

Seuraavaksi tarkoituksena hommata 4-kielinen Eurosarjalainen

Täytyy pitkän harkinnan jälkeen laittaa Spector kiertoon,
näyttäis olevan ainoa keino tällä hetkellä miten saisin kolehtia kerättyä seuraavaa 'unelmabasoa' varten:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=192193
Hieman tanakka yksilö
pekezu
12.10.2007 11:48:49

Mulla löytyy Legend 4 Classic. Hyvä peli, etenkin kun pimppasin tuon etuasteen 9V--->18V. Mojoa ja murakkaa saundia kyllä löytyy. Ja ulkonäkö on ehkä silmää hivelevin :P
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
Larmer
12.10.2007 14:44:57
Tämän hain vastikään:
http://i200.photobucket.com/albums/aa316/atonement4/OT/specto1.png
Vanhempaa Tsekkituotantoa, NS4CR
Hieman tanakka yksilö
calster
26.01.2008 18:31:49
Legend 4 Classic ja erihyvin pelittää,mukava soitella ja ulkonäkö on smuuttia!
L.Ruoska
27.01.2008 18:26:36

Eikö nuo kärsi, soittimet, kun lasket betongille tuolleen? En tiedä tosta naturalista mutta lakkapintaiset ainakin ottais hittiä jos tolla tavalla nojais betonille.

Anyway sellasta piti kysymän että miltä noi Spectorit oikeastaan tuntuu? Olen tässä harkinnut uuden basson ostoa, jotain käytettyä eBaysta kuitenkin kun hinnat on kohdallaan. Näyttää paljon Warwickilta ja hinnatkin olis samaa luokkaa, onko noissa samanlainen kapulakaula? Useimmat Warret tuntuu vähän jäykiltä mulle kun on tottunut Ibanezin SR4-kaulaan joka nyt on aikamoinen tikku johonkin Presariin verrattuna.

Mulle oikeastaan se kaula ratkaisee, ja se että soittimessa ei ole mitään hevimuotoiluja (BC Rich jne). Onko noi Spectorit painavia? Mitä eroa niillä halvoilla Spectoreilla (Performer tjsp) on noihin kalliisiin muuta kuin puut? Missä noi tehdään?

Kiitos kaikille vastaaville, just pelkäsin että joudun avaamaan uuden threadin ni sopivasti olikin ilmestyny Spector-keskustelua tänne =)
I know!
Tuokko
28.01.2008 13:57:02
Minulla on Spectorin Legend 4 custom. Aika sutjakka kaula siinä on. Kevyt soittaa. Monipuolista soundia saa PJ -mikityksellä. Tosin itse yleensä käytän pelkkää p -mikkiä. Ja aktiivielektroniikalla saa soundia muokattua tarvittaessa lisää. Muuten olen tykännyt bassosta kovasti, mutta viimeaikoina ulkonäkö on alkanut häiritä (semmoinen joku amber tms. body ja kultaisia potikoita). Ja tosiaan aika painavalta se tuntuu, mutta paino tuo vaan jämäkkyyttä.
Larmer
28.01.2008 18:21:13
Eikö nuo kärsi, soittimet, kun lasket betongille tuolleen? En tiedä tosta naturalista mutta lakkapintaiset ainakin ottais hittiä jos tolla tavalla nojais betonille.

Joutuu tosiaan parvekkeella ottamaan aina nuo kuvat, kun ainoa paikka tässä asunnossa minne aurinko pääsee vähän sisään. ns4cr kuva sisätiloista, komeat betoniaromit lattiassamme..

Anyway sellasta piti kysymän että miltä noi Spectorit oikeastaan tuntuu? Olen tässä harkinnut uuden basson ostoa, jotain käytettyä eBaysta kuitenkin kun hinnat on kohdallaan. Näyttää paljon Warwickilta ja hinnatkin olis samaa luokkaa, onko noissa samanlainen kapulakaula? Useimmat Warret tuntuu vähän jäykiltä mulle kun on tottunut Ibanezin SR4-kaulaan joka nyt on aikamoinen tikku johonkin Presariin verrattuna.

Mulle oikeastaan se kaula ratkaisee, ja se että soittimessa ei ole mitään hevimuotoiluja (BC Rich jne). Onko noi Spectorit painavia? Mitä eroa niillä halvoilla Spectoreilla (Performer tjsp) on noihin kalliisiin muuta kuin puut? Missä noi tehdään?

Kiitos kaikille vastaaville, just pelkäsin että joudun avaamaan uuden threadin ni sopivasti olikin ilmestyny Spector-keskustelua tänne =)

Spectoreissa ei mielestäni ole mitään muuta yhteistä Warwickin kanssa kuin hieman ulkonäköä. Kaulat täysin erituntuisia. Suurin osa noista majoittuu Ibanez-Warwick välimaastoon, eli omaan kouraan täydellinen (ei liian lihava, ei liian laiha).
Toisaalta nuo kaulaprofiilit ovat muuttunet 20vuoden aikana huomattavasti, joten riippuu minkä aikakauden basoa pidät silmällä.

Moderneista malleista halvimmat valmistetaan Koreassa. Seuraavan tason Tsekeissä, käsityönä ja tuon eron huomaa kyllä.
Hieman tanakka yksilö
calster
22.05.2008 10:30:19 (muokattu 22.05.2008 10:33:38)
Mitenkäs on Pehtoorien omistajien kanssa?.
NO itse "pimppasin tuon aktiivietusen 9v ->18v ja en tiedä miten saundia luonnehtisin , mutta en pitänyt saundista vaan tuunasin voltit takaisin ysiin.
+
Onko kokemuksia ReBob, Euro tai Jenkkimalleista?
wyldeclone
23.05.2008 00:00:41
Ite olen kanssa miettinyt aktiivin muuttamista 9 V:sta 18 V:ksi.Olen kuullut kehujakin siitä miten soundi on muuttunut.Onko muita jotka ovat boostanneet Spectoriaan?
" Functionless art is simply tolerated vandalism "
calster
23.05.2008 11:04:20 (muokattu 23.05.2008 11:05:44)
MORJESTA Pekezu!!
Tällaista vaan kysyisin että onko/oliko sulla myös EMG SSD mikit?. ..kiitosta etukäteen!

...Tuosta modaamisesta jopa tuli mieleen tosiaan, kun viimeksi koitin moista etuastemodausta niin olivat nuppi ja kaappi suhteellisen suttusaundiset ja ei ainakaan mitään "hyvyyttä minun mielestäni äänen laatuun tuonut.
MUTTA pitänee koittaa uudestan NYT kun on "hyvälaatuiset" laitteet hallussa,
saattaa jopa huomatakkin paremmin muutokset(uskoisin näin).
Ainut mitä eroa viimeksi modauksesta huomasin oli EQ-"skaalan" kasvu, mutta tosiaan kun jo äänen lähtökohtana oli tuo niin tunkkainen ja suttuinen....
pekezu
23.05.2008 12:45:40

MORJESTA Pekezu!!
Tällaista vaan kysyisin että onko/oliko sulla myös EMG SSD mikit?. ..kiitosta etukäteen!

Oli, juuri samat mikit. Ja hyvin hyrräsi.
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
calster
23.05.2008 16:12:00
OK! Tänksiä tiedosta!

..ei sitte muuta kuin koitetaan uudestaan zyzteemiä!
calster
05.02.2009 19:46:28
Rebopin ja Euro-mallien omistajia, komentteja kaivataan.
Varsinkin Rebopista, sellaiseen zäkällä käytettynä joskus vois olla varaakin.
Onko kokemusta Legendin ja Rebopin väliltä?
Ittelläni tuo Legend 4 Classic.
..jiauuu
Wailey
20.02.2009 11:29:05

Mua on palvellut Spector Legend 4 Custom (väri Slate Gray) noin vuoden päivät.
Basso toiminut erinomaisesti ja sopi kätöseenkin oikein hyvin.
Olen jurmuttanut bassoa A#- vireellä.

Nyt joudun luopumaan tästä bassosta ja tilalle tulee 5-kielinen Ibanez BTB405.
Jos jollekin on tarvetta Spectorille niin pistäkää yksityisviestiä, ilmoitus tulee torille huomenna.
Flesh matters the most when splattered around
CheRoberto
29.04.2009 16:18:31
Tyhymä kysymys, miten toi etuasteen pimppaaminen 9 v:sta 18 v:iin tehdään? Itselläni on Spector Legens 4 Classic (Slate Grey), johon olen ollut äärimmäisen tyytyväinen. Jahka vakiossa osuu 13 kohdalle laitan NS2:n tilaukseen siltä istumalta...
molder
30.04.2009 17:52:00 (muokattu 30.04.2009 17:53:05)
Täällä on Spector Dlx Performerin ( Korea) omistaja. Ostin käytettynä "kun halvalla sai"; niinkun Sulo Vilèn asian aina ilmaisi. Varsinaista tarvetta ei ollut, mutta... Täytyy sanoa, että "KOREA"-peliksi aivan törkeen hyvä mielestäni! Mahtava saundi kyllä ja onkin himassa "äänittely"-bassona. En ole katunu yhtään vaikka olikin heräte-ostos. Jos pitäis huokeella saada käytetty basso niin tuota voisin suositella. "Aitoa" Spectoria oon joskus kädessä pidelly. Tuntuipa hyvältä jo sekin! ( Tuosta joku vääntää varmasti hyvän kaksimielisyyden ;-) )Toinen "halpis"-basso on COXX.Varsinkin ne mallit missä lakka-kaula. Ei 150 €gellä varmasti parempaa saa.

http://bass-guitars.musiciansfriend … former-4DLX-4String-Bass?sku=517434

wyldeclone: Onko täällä monia Spector-basson omistajia?Olisi mukava vaihtaa käytännön kokemuksia ja tuntemuksia.Itellä Legend 4 ja olen todella tyytyväinen kyseiseen soittopeliin.Spector-klubin perustamisen paikka?..
"The SOUND of VOLUME"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)