Aihe: South Park jatkuu vihdoin!
1 2 3 4 540 41 42 43 4451 52 53 54 55
Rattata
25.04.2008 17:55:21
Hyvin taas jakaa mielipiteet :)

Mun mielestä nimittäin oli ehkä kauden huonoin jakso, ainakin huonoimmista. Odotin niiiin paljon enemmän, mutta en nauranut kertaakaan. Todella keskinkertaista "huumoria". Järjetön lasku kahdesta edellisestä ihan hyvästä jaksosta.
Jokku
27.04.2008 12:24:36

Pitää muuten sanoa, että kun on tässä ollu pari päivää kuumeessa ja kattonu aika liudan jaksoja, niin on noi kyllä kehittyny hirveesti, jaksot siis. Huomattavasti parempia keskimäärin nää uudemmat. Vanhoissakin tuotantokausissa kyllä helmiä, esim Mecha-Streisand, mutta keskimäärin uudet jaksot kyllä parempia... Major boobage muuten paras tän tuotantokauden. vissii.
Pluto
27.04.2008 13:16:31
Pitää muuten sanoa, että kun on tässä ollu pari päivää kuumeessa ja kattonu aika liudan jaksoja, niin on noi kyllä kehittyny hirveesti, jaksot siis. Huomattavasti parempia keskimäärin nää uudemmat. Vanhoissakin tuotantokausissa kyllä helmiä, esim Mecha-Streisand, mutta keskimäärin uudet jaksot kyllä parempia... Major boobage muuten paras tän tuotantokauden. vissii.

No itse en ole samaa mieltä. Sarjan huumori on muuttunut aika lailla, eikä mun mielestäni aina parempaan suuntaan. Pojista on tullut hahmoina paljon aikuismaisempia, eikä sitä hauskaa niiden keskeistä herjaa paljoa kuule. Parhaimmillaan se läppä oli kuin suoraan oikeiden kolmasluokkalaisten suusta. Tämän keskustelun muistan jostain syystä hyvin:

Chef: Children, what is the one thing man loves more than anything?

Cartman: Ham?

Kyle: No its not ham you fat fuck!

Cartman: Shut up jew boy! It's ham isn't it?
Dillon, you son of a bitch!
k1mm0
08.05.2008 14:44:27
Nytkö se Nelonenkin sitten lopetti uusimisen? Minä kun ymmärsin että niiden piti alusta asti näyttää sarja kokonaan. Neljäs kausi taisi loppuunsa ehtiä.
Aha, penis, esine paha!
Drumjamo
22.05.2008 21:57:17
Ostin tänään City-marketista 5-kauden hintaan 19,95€. Hienoa settiä.
Se nyt vaan on semmosta
Johnny Buzz
22.05.2008 22:08:59 (muokattu 22.05.2008 22:09:36)

Nytkö se Nelonenkin sitten lopetti uusimisen? Minä kun ymmärsin että niiden piti alusta asti näyttää sarja kokonaan. Neljäs kausi taisi loppuunsa ehtiä.

Turha niitä on telkkarista katsoa, kun täällä sarjan tekijöiden sivuilla on virallisesti kaikki tuotantokaudet hyvälaatuisena streamina katsottavissa: http://www.southparkstudios.com
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttialbumi Primitive Communication nyt kaupoissa.
Bluesmies
22.05.2008 22:13:16
On muuten 11 kauden nelosjakso The Snuke aivan hemmetin kova jakso. Vasta viimeaikoina olen löytänyt tuon jakson. Ehdottomasti parhaita jaksoja ikinä. Jos olette missannu, suosittelen tsekkaan. Cartman on kyllä vauhdissa.
Carpenter
22.05.2008 22:55:37
On muuten 11 kauden nelosjakso The Snuke aivan hemmetin kova jakso. Vasta viimeaikoina olen löytänyt tuon jakson. Ehdottomasti parhaita jaksoja ikinä. Jos olette missannu, suosittelen tsekkaan. Cartman on kyllä vauhdissa.

Joo se on kyllä yksi minunkin lemppareista. Kaikki kaksnelosen "yllättävät" juonenkäänteet ja kliseet löytyvät huumorilla höystettynä.
Basisti on lyömäsoitin.
masterhat
23.05.2008 01:37:35
se on ihan vitun kova mis cartman ottaa itsestään ja butterssista kuvia missä butters ottaa suihin cartmanilta ja kaikkea muutakin ihan vitun älytöntä. Vittu se jaksaa naurattaa aina yhtä paljon
Snails against humanity
Nimismies
23.05.2008 11:56:02
Oot sinä Kimmo veijari. Ilmaiseksi näkee kaiken ja negatiiviset seikat on päällimmäisenä. Mies mies mies.

Okei, minuakin ärsyttää ne tuplavoluumimainokset, mutta muutenhan tuo on erinomainen palvelu. Saisivat Simpsonit ottaa mallia.
Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin.
k1mm0
23.05.2008 13:22:28
Oot sinä Kimmo veijari. Ilmaiseksi näkee kaiken ja negatiiviset seikat on päällimmäisenä. Mies mies mies.

Kai ny! Se vaan jotenkin rassaa, että jos nyt rupean tuolta sivuilta noita katsomaan niin sitten kun ne joskus syksyllä tulee telkkarista niin ne muistaakin jo ulkoa. Aivansama, kesällä muutenkaan kerkeä mitään South Parkeja katselemaan kun töissä pitää olla päivät ja yöt pitkät. Jos sitä palkoilla ostais vaikka uuden telkkarin, niin kelpais sit siitä katella...

Okei, minuakin ärsyttää ne tuplavoluumimainokset, mutta muutenhan tuo on erinomainen palvelu. Saisivat Simpsonit ottaa mallia.

Totta tuo, olen minä tuolta katsellut jaksoja jotka olen unohtanut tallentaa boksille. Yllättävän hyvälaatuisia ne pätkät ovat ollakseen stream-kuvaa.
Aha, penis, esine paha!
Tumocs
23.05.2008 15:17:38

Tuplavolyymimainoksiin auttaa sellainen seikka että asentaa selaimeen adblock plussan. Ei ainakaan minulla ole mitään mainoksia tullut kyseisen ohjelman laittamisen jälkeen.
Ja tajusin tässä juuri vanhojen jaksojen nerokkuuden. Enää ei meinaa seitsemättä kautta uudemmat iskeä yhtään niin hyvin. 1-4 on parhautta. Olen elänyt pimennossa.
Suvituulen nussima vinkuheinä
NHR
23.05.2008 15:43:05 (muokattu 23.05.2008 17:17:28)

Joo, noi vanhat on kyllä monet aika hyviä. Viimeyönä tuli katteltua mm. neloskauden jaksot 10 (Do The Handicapped Go To Hell?) ja 11 (Probably), jotka ovat siis saman tarinan kaks osaa. Cartman taas kerran kansanjohtajana (näitähän on vuosien mittaan ollu vissiin aika monesti kans?) perustaen lopulta oman uskonlahkon. Ja se "henkiinherännyt" Saddami: "Yeah, you killed me. So? Where was I gonna go? Detroit?" XD

Kutoskaudella näytti kans olevan montaki hyvää jaksoo, mm. Free Hat, jossa pojat yrittivät pelastaa wanhat kulttileffat (Star Warsit, Indy Jonesit yms.) niitten ohjaajilta, jotka halus vaan tehä niistä uusia versioita, joissa aseet oli digitaalisesti vaihdettu radiopuhelimiin ja jokapaikkaan tungettu mukaan ewokeja :D

Toi A Ladder to Heaven vaikkutti kans lupaavalta, se pitää varmaan kattoo seuraavaks.

E: Oli kyllä ihan kohtuuhauska jakso tuokin. Mr. Garrisonin kommentti muitten haastateltujen joukossa hörähdytti vähän. Samoin sen "Nobuhiro Savaguriwuriwabawan" raportti japanilaisten taivastikapuiden "valmistuttua" :D

Mullapas ei muuten kans mitään mainoksia noihin tuukaan, kun kattelen ihan mistäsattuu netistä löytymään noita jaksoja, mutten tuolta "virallisilta" sivuilta, kun ne tahtoo aina kaataa tän mun koneen melkeen heti, jos sinne erehtyy menemään. Mun mielestä kuvanlaatu ei varsinkaan tämmösessä piirrossarjassa yleensä mikään kauheen hieno tartte ollakaan...
"It's really something other than else!"
Qsine
01.06.2008 16:19:54

* SPOILAILEE 12.KAUTTA *

Siihen nähden, että kyse on tosiaan jo 12. kaudesta, oli tämä alkupuolisko ihan viihdyttävä. Meininki on tosin välillä turhan paljon aikaansa sidottua, ja täytyy myöntää, että veren- ja aivojenlennätys, joihin on selvästi nähty paljon vaivaa, alkaa jo pikkaisen puuduttaa. Ei Parkerin ja Stonen tarvitsisi välttämättä joka jaksossa turvautua tuohon halpahintaiseen splatter-kuvastoon.

Lisäksi en hirveämmin siedä on/off -meininkiä missään sarjassa. Eli tarkoitan jotain suurempaa käännettä, joka nollataan myöhemmin ja palautetaan alkuperäisasetelmaansa. Viittaan nyt Mr.Garrisoniin.

Jään yksin mielipiteineni, eikö "Over Logging" ollut se, jossa Internet tilttasi? Parhaimmillaan South Park(kin) on mielestäni siinä, kun se ei kuvaa pelkästään South Parkia ja/tai sen asukkeja, vaan riviensä välissä koko tätä maailman järjettömyyttä.
"Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!"
DJKaaos
24.06.2008 20:36:16
En tiedä onko tästä ollut juttua aiemmin, mutta kattelin eilen Neloselta vissiin oisko ollu 7. kauden jaksoa ja ainakin mulla hahmot olivat jotenkin helvetin kalpeita ja värittömiä sekä hahmojen ympärillä ääriviivoissa oli ihmeelliset varjot. Huomasiko muut tämmöstä vai johtuuko meikäläisen laitteista?
Minä olen minä.
Rattata
24.06.2008 20:46:43
En tiedä onko tästä ollut juttua aiemmin, mutta kattelin eilen Neloselta vissiin oisko ollu 7. kauden jaksoa ja ainakin mulla hahmot olivat jotenkin helvetin kalpeita ja värittömiä sekä hahmojen ympärillä ääriviivoissa oli ihmeelliset varjot. Huomasiko muut tämmöstä vai johtuuko meikäläisen laitteista?

Katsoin vähän aikaa. Eikös se tullut ihan ensimmäinen jakso? Se missä Cartman pieree tulta? Vai katsoinkohan MTV:tä, en ole ihan varma.
Dunga
24.06.2008 20:58:18 (muokattu 24.06.2008 20:58:47)
Katsoin vähän aikaa. Eikös se tullut ihan ensimmäinen jakso? Se missä Cartman pieree tulta? Vai katsoinkohan MTV:tä, en ole ihan varma.

Cartman pieree tulta myös 7. kauden ekassa jaksossa "Cancelled" joka alkaa samoin kuin Anal Probe jakso. On alieneita ja perseluotaimia muutenkin tuossa jaksossa.

Ja jäätelöä paskova taco.
Accidento bizarro - tutto morto.
85423321
24.06.2008 21:07:37 (muokattu 24.06.2008 21:09:49)
Telkku.com sanoo että tuo oli 7. kauden eka jakso, mutta minusta tuo oli kyllä eka kauden eka jakso. Muistelen kyllä että joku jakso alkoi samalla tavalla kuin Anal probe, mutta silti. Nelosella sattui moka?
Bluesmies
24.06.2008 21:14:28
Ekan kauden eka jakso se oli.

Ja kyllä, sarja tehtiin tällöin täysin erilailla, kun nykyään ja vieläpä tuo eka jakso muistaakseni täysin manuaalisesti herrojen Parker ja Stone toimesta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)