trih 22.05.2008 21:17:29 | |
---|
Siinäpä se. Esim GH100TI on monessa paikassa todella edukas t-kauppaan verrattuna mutta en löytänyt muualle Eurooppaan toimittavaa liikettä guuglailullani. Ja kyllä. Osaan muuttaa punnat euroiksi. Kokemukset tervetulleita. Just. |
eikös dolphin music nyt ainakin toimita muuallekin eurooppaan? 734 ja risat oli hinta. en tiedä, onko halvimmasta päästä.. "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
Insane Kane 22.05.2008 21:41:18 (muokattu 22.05.2008 21:41:35) | |
---|
Ehän minä mistään mittään tiijä, mutta katoppakuu... |
Icy-Sun 22.05.2008 22:43:53 | |
---|
Siinäpä se. Esim GH100TI on monessa paikassa todella edukas t-kauppaan verrattuna mutta en löytänyt muualle Eurooppaan toimittavaa liikettä guuglailullani. Ja kyllä. Osaan muuttaa punnat euroiksi. Kokemukset tervetulleita. Oletkos muuten soittanut tuota vehjettä vielä? Huvittais tietää millainen se on. Jotku sanoo että melkein identtinen vehje normin gh:n kanssa eikä merkittäviä muutoksia, muttakun tuossa on jumaloivani kitaristin nimi niin huvittaa kuulla enemmän kokemuksia :) There ain't noway out tonight |
PappaSF 22.05.2008 23:47:38 | |
---|
Siinäpä se. Esim GH100TI on monessa paikassa todella edukas t-kauppaan verrattuna mutta en löytänyt muualle Eurooppaan toimittavaa liikettä guuglailullani. Ja kyllä. Osaan muuttaa punnat euroiksi. Kokemukset tervetulleita. Miksi ostaa netistä? Oletko käyny Helsingin Levytukussa katsomassa? Levytukussa tuota pääset kaiken lisäksi testaamaan ja hinnaltaan sieltä saapi aika lailla Thomanin hintoja halvemmalla. Esimerkkinä mm. -> Ite mm. kävin katsastamassa Mesa Boogie Express 5:25, joka Thomanilla maksaa 1590 € ja Levytukussa oisivat myyneet hintaan 1250 € eli Levytukussa tuo on jo 340 € halvempi. Netistä ostettaessa päälle yleensä tulee vielä noi kuljetus + mahdolliset muut kulut. Miksi mennä merta edemmäs kalaan kun lähmepääkin löytyy ja vieläpä halvemmalla jopa. Kandee soittaa levytukkuun ja kysästä onko heillä nyt myymällässä tuo vehje ja sitten käydä testaamassa ja hieromassa kauppaa vaikka Janne nimisen myyjän kanssa. |
PuNkKi 23.05.2008 08:48:10 | |
---|
jep. sen verran on kokemusta kans levytukusta + laneyn vehkeistä siellä että esim. lionheartin nuppi olisi irronnut 150euroa thomanniakin halvemmalla. kannattaa ainakin kysyä. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
msormune 23.05.2008 10:21:30 (muokattu 23.05.2008 10:21:59) | |
---|
|
trih 23.05.2008 16:34:58 | |
---|
Laneyn sivuilta löytyy (yllätys yllätys) lista Euroopan jakelijoista... http://www.laney.co.uk/show_distributors.php?rid=3 Mua ei kiinnosta jakelijat vaan jälleenmyyjät. Levytukku tottakai tiedossa mutta kun tuo vaffari ei ole kovin suosittu niin olen foorumeilta lukenut että lähtee briteissä halvemmalla kuin muu GH-sarja. Esim t-kaupan hinnoissa tuo on kalliimpi kuin muut GH:t. Mutta onhan se kotimainen virallinen maahantuoja tottakai parempi. Jos vaikka lähtisi erittäin halvalla kun tuo malli mielipiteet niin vahvasti jakaa. Joku huhuili että tuossa olisi joku sustainin vähentäjä mutta Lanikan omilla sivuilla ei tarkempaa mainintaa tuosta. Mua kiinnostaa vaan kunnon särö mutta täytyy testailla tuo kun ehtii. Just. |