sonic77 21.05.2008 22:23:42 | |
---|
Sirpa Liimatainen? Näimpä, kyllä mie repesin kans, ku eka kerran jostain lehestä tuon nimen bongasin Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen... |
Sertzo S 22.05.2008 09:13:59 | |
---|
Näimpä, kyllä mie repesin kans, ku eka kerran jostain lehestä tuon nimen bongasin Huomioin itsekin tuon,mutta olin sivistyneenä ihmisenä aivan hiljaa. ;) |
uruttaja 22.05.2008 11:53:51 | |
---|
Elekee elekee, sillä Sirpalla on mun ja MK:n kaveri uruttajana... Mitenkähän lienee eilinen nauhoitus mennyt, olispa kiva kuullaa joltain paikallaolleelta kommentit. |
jjussila 22.05.2008 13:41:53 | |
---|
Elekee elekee, sillä Sirpalla on mun ja MK:n kaveri uruttajana... Mitenkähän lienee eilinen nauhoitus mennyt, olispa kiva kuullaa joltain paikallaolleelta kommentit. Ja liekö savolainen kitaristikin matkassa hällä, joten prkl!!........ ..ei helev...olisko noin?..... |
Tankero 22.05.2008 15:13:28 | |
---|
Näimpä, kyllä mie repesin kans, ku eka kerran jostain lehestä tuon nimen bongasin Minen mittään revenny, kun ihmettelin vaan, jotta kuka hän lienee, kun en ole koskaan kuullut. Täytynee kuuklettaa. Varmasti, vissiin. |
Elkäähän siellä naurako. Me oltiin nimittäin Isabellalla samaan aikaan Sirpa Liimatainen & Monacon kanssa useampi risteily ja on muuten toimiva kokoonpano. Ammattimainen meininki kaikin puolin! Meitin orkka muistutti lähinnä kyläpelimannipiiriä näihin verrattuna. :=( Sirpalla on pikkusisko nimeltä Sanna, joka kait myös keikkailee. Oli katsomassa meittiä Imatralla tiistaina ja sattumalta tuli tauolla puheeksi. Että silleesti. |
uruttaja 22.05.2008 22:26:47 | |
---|
Elkäähän siellä naurako. Me oltiin nimittäin Isabellalla samaan aikaan Sirpa Liimatainen & Monacon kanssa useampi risteily ja on muuten toimiva kokoonpano. Ammattimainen meininki kaikin puolin! Meitin orkka muistutti lähinnä kyläpelimannipiiriä näihin verrattuna. :=( Sirpalla on pikkusisko nimeltä Sanna, joka kait myös keikkailee. Oli katsomassa meittiä Imatralla tiistaina ja sattumalta tuli tauolla puheeksi. Että silleesti. Se uruttaja on Aisan kans voittanut samoja skaboja. Ja oikein hyvä uruttaja muutenkin. Sirpaa en ole kuullu ku radiossa, sillä on joku radiohitti. |
jeppeq 23.05.2008 08:31:06 | |
---|
Se uruttaja on Aisan kans voittanut samoja skaboja. Ja oikein hyvä uruttaja muutenkin. Sirpaa en ole kuullu ku radiossa, sillä on joku radiohitti. se voittanut uruttaja tunki joskus savonsolmussa väkisin lauteille esittämään jonkun hittibiisin. no olihan se päästettävä, kun niin intos, muuten olis varmaan pahoittanu mielensä? |
Musiikkia korville 23.05.2008 09:04:33 | |
---|
Elekee elekee, sillä Sirpalla on mun ja MK:n kaveri uruttajana... Kyllä näin on! Meinasin jo kans mainita, mut päätin antaa olla. Mukava kaveri ja hyvä soittaja ja etenkin laulaja (tosiaan saman skaban voittaja kuin Aisa)... Sirpaa en oo kuullut, joten en kommentoi. By: MK |
sonic77 23.05.2008 11:25:03 | |
---|
... Sirpaa en oo kuullut, joten en kommentoi. Liimatainen...nevö höörd Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen... |