baron 21.05.2008 17:15:02 | |
---|
Häkellyttävää kyllä mutta olen samaa mieltä kanssasi. Muuten OK, mutta pitäisi olla akustinen piano tai mieluummin flyygeli! |
Anonymous-jazz 21.05.2008 17:47:38 | |
---|
Ootteko kuullut sellaisesta Ruotsalaisesta valssista nimeltä "Per" joka menee C:stä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Ukko 21.05.2008 18:01:57 | |
---|
Ootteko kuullut sellaisesta Ruotsalaisesta valssista nimeltä "Per" joka menee C:stä. Joo. Toi Barskan yo. väite on vähän sentyyppinen. Otetaas taas. |
Tankero 21.05.2008 21:53:02 | |
---|
Joo. Toi Barskan yo. väite on vähän sentyyppinen. Nyt joudun minä komppaan sua. Varmasti, vissiin. |
Nyt joudun minä komppaan sua. No soittakaa sitten sähkörumpuja jos teille ei oo mikää pyhää! |
T.Guitar 22.05.2008 01:36:35 | |
---|
No soittakaa sitten sähkörumpuja jos teille ei oo mikää pyhää! Ja eihän heille mikään ole.. paitsi ehkä turve ja sähkörummut. Vitsi vitsi, jees jees. |
baron 22.05.2008 01:41:18 | |
---|
Ja eihän heille mikään ole.. paitsi ehkä turve ja sähkörummut. Vitsi vitsi, jees jees. Mä en ymmärrä rumpalistien sielunelämää (paitsi Paicen ja Welldrumin)? Haluavat itse soittaa aidoilla soittimilla ja haluavat muut (kiipparistit, kitaristit ja basistit) soittamaan halvoilla sähköisillä jäljitelmillä. |
EP 22.05.2008 06:08:11 | |
---|
Mä en ymmärrä rumpalistien sielunelämää (paitsi Paicen ja Welldrumin)? Haluavat itse soittaa aidoilla soittimilla ja haluavat muut (kiipparistit, kitaristit ja basistit) soittamaan halvoilla sähköisillä jäljitelmillä. "Älkää tehkö niinkuin minä, vaan niinkuin minä sanon!" :D |
EP 22.05.2008 11:12:15 (muokattu 22.05.2008 11:23:49) | |
---|
Siirretty "jelppi -osastolta": "Tauski - Taivaassa tavanneet" Aika hirviätä kamaa! ..kauheeta, a-anteeks' :/ Tuli vaan mieleen, että suostuukohan se kanttoori tuota.. ? :) Korjasin.. |
isojussi 22.05.2008 11:14:52 | |
---|
Siirretty "Wanted -osastolta": Eiku jelppi - ihan oikein siellä haetaan jne ja keskustellaan, mistä niitä voisi löytää. Aika hirviätä kamaa! ..kauheeta, a-anteeks' :/ Tuli vaan mieleen, että suostuukohan se kanttoori tuota.. ? :) En tiä - se on hääparin ongelma. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Lyyki 22.05.2008 11:25:05 | |
---|
Mun mielestä Sweet Home Alabama menee Geestä paitsi jos sen vetääkin Deestä! |
Juupe 22.05.2008 12:55:33 | |
---|
Mä en ymmärrä rumpalistien sielunelämää (paitsi Paicen ja Welldrumin)? Haluavat itse soittaa aidoilla soittimilla ja haluavat muut (kiipparistit, kitaristit ja basistit) soittamaan halvoilla sähköisillä jäljitelmillä. Kyllä minä ainakin kuuntelisin akustista pianoa tai flyygeliä mieluummin, kuin noita digitaalikilkuttimia. Ja mieluummin aitoa Hammondia Lesleineen. Eiköhän kyse ole kuitenkin enempi käytännön syistä, kuin halusta. Oikeat rummut pystyy kuitenkin kohtuudella roudaamaan, ja mahtuvat yleensä lauteille. Sähkörumpuja mulle ei tule ikinä. Sähkökitara ja -basso ovat taas aika lailla eri soittimia, kuin akustiset sisarensa. |
uruttaja 22.05.2008 13:02:02 | |
---|
Kyllä minä ainakin kuuntelisin akustista pianoa tai flyygeliä mieluummin, kuin noita digitaalikilkuttimia. Ja mieluummin aitoa Hammondia Lesleineen. Eiköhän kyse ole kuitenkin enempi käytännön syistä, kuin halusta. Oikeat rummut pystyy kuitenkin kohtuudella roudaamaan, ja mahtuvat yleensä lauteille. Sähkörumpuja mulle ei tule ikinä. Sähkökitara ja -basso ovat taas aika lailla eri soittimia, kuin akustiset sisarensa. Komp. Aika kaukaa haettua flyygelin/keikkapianon vs. kontrabasson/sähköbasson kuvitteellinenkaan vertailu. Onneksi kontrabassoja ei ole enää tanssikeikoille tarjola, jäi viimeisimmästä kontrabasso-keikasta sen verran hyvä maku, että annetaan sen jäädä päällimmäiseksi. Pentti Tiensuun kanssa vedettiin humppaa tuelta, oli Hammond ja lesliekin. |
baron 22.05.2008 13:19:01 (muokattu 22.05.2008 13:19:15) | |
---|
Onneksi kontrabassoja ei ole enää tanssikeikoille tarjola, jäi viimeisimmästä kontrabasso-keikasta sen verran hyvä maku, että annetaan sen jäädä päällimmäiseksi. Pentti Tiensuun kanssa vedettiin humppaa tuelta, oli Hammond ja lesliekin. Mun bändin eka basisti oli kontrabasisti. Käytännön ongelma oli että vaati paljon tilaa ja keikkakulkuneuvon parhaan paikan. Pari vuotta sitten meillä oli jollain pubikeikalla kontrabasisti tuuraamassa ja yleisö ihmetteli kovasti että mikä soitin tuo oikein on:-) |
Meisseli 22.05.2008 14:50:39 | |
---|
Hahaa!! Ikkunatrintsessan B-osa: |Eb |Bb |Cm |Gm | vai: |Eb |Bb |Cm |G7 | ? Tietän että molemmin voi vetää ja vedetäänkin. Joskus jopa yht' aikaa. Mutta kumpi on oikein? Musta G7. Entäs teistä? "Pane pienemmälle sitä pumputinta!"
www.strangefruit-band.net
www.pippalot.com
www.ketolajawitikainen.com |
baron 22.05.2008 15:00:52 | |
---|
Hahaa!! Ikkunatrintsessan B-osa: |Eb |Bb |Cm |Gm | vai: |Eb |Bb |Cm |G7 | ? Tietän että molemmin voi vetää ja vedetäänkin. Joskus jopa yht' aikaa. Mutta kumpi on oikein? Musta G7. Entäs teistä? Vilkaisin mun lappuja. En lähde kinaamaan, kerron vain mitä niissä on: | Eb | Gm | Cm | Gm | Cm | G7 | Cm | Cm | Ja näillä mun lapuilla ei oo mitään tekemistä Ikkunaprinsessan eli Baddingin kanssa. Nää on jotain Glendoraa tai Ikkunaprinssiä (B. Koivunen) |
EP 22.05.2008 15:02:56 | |
---|
Mun bändin eka basisti oli kontrabasisti. Käytännön ongelma oli että vaati paljon tilaa ja keikkakulkuneuvon parhaan paikan. Eli linjurin katolla? Pari vuotta sitten meillä oli jollain pubikeikalla kontrabasisti tuuraamassa ja yleisö ihmetteli kovasti että mikä soitin tuo oikein on:-) Yleensä "hienotrouvat" kutsuu sitä selloksi! :D |
Begemoth 22.05.2008 15:04:29 | |
---|
Eb-Bb tai Gm7-Cm-G7+9 aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Tankero 22.05.2008 15:04:32 | |
---|
Mä en ymmärrä rumpalistien sielunelämää (paitsi Paicen ja Welldrumin)? Haluavat itse soittaa aidoilla soittimilla ja haluavat muut (kiipparistit, kitaristit ja basistit) soittamaan halvoilla sähköisillä jäljitelmillä. Sanoisinko lievähkö yleistys rumparistien sielunelämästä. Varmasti, vissiin. |
Tankero 22.05.2008 15:05:01 | |
---|
Kyllä minä ainakin kuuntelisin akustista pianoa tai flyygeliä mieluummin, kuin noita digitaalikilkuttimia. Ja mieluummin aitoa Hammondia Lesleineen. Eiköhän kyse ole kuitenkin enempi käytännön syistä, kuin halusta. Oikeat rummut pystyy kuitenkin kohtuudella roudaamaan, ja mahtuvat yleensä lauteille. Sähkörumpuja mulle ei tule ikinä. Sähkökitara ja -basso ovat taas aika lailla eri soittimia, kuin akustiset sisarensa. Totta haastelet Varmasti, vissiin. |