Terve! Uuden kaapin hankkiminen olisi ajankohtainen otsikossa mainitutun nupin alle. Heikohkon budjetin takia (n. 600€) olen lähinnä ajatellut hintavampia 2x12 kaappeja käytettynä, esim. Mesan recto 2x12 standardia. Soundipuolella tärkein soundi on rehellinen kasarirock-särö, jossa löytyy kuitenkin tuhtiutta a'la Van Halen, Extreme jne. Vahvistin itsessään on melko pehmeäsoundinen, joten elementtipuolella esim. V30 toimisi varmaankin hyvin? Ehdotuksia kehiin =) |
Terve! Uuden kaapin hankkiminen olisi ajankohtainen otsikossa mainitutun nupin alle. Heikohkon budjetin takia (n. 600€) olen lähinnä ajatellut hintavampia 2x12 kaappeja käytettynä, esim. Mesan recto 2x12 standardia. Soundipuolella tärkein soundi on rehellinen kasarirock-särö, jossa löytyy kuitenkin tuhtiutta a'la Van Halen, Extreme jne. Vahvistin itsessään on melko pehmeäsoundinen, joten elementtipuolella esim. V30 toimisi varmaankin hyvin? Ehdotuksia kehiin =) www.tubeampdoctor.com/product_info.php?products_id=1530 Tai jos lompakko antaa myöten niin poknerin 2*12 OS /sv "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Osta tuolla budjetilla mielummin hyvä 4x12 käytettynä. Tai Framus Dragon 4x12 uutena. Itse totesin että Powertone tykkäsi Eminencen Wizardeista, jotka avasivat sitä soundia hyvin, mutta jos haluaa nimenomaan rouhivaa kasarirunttaa, niin sitten ehkä v30. Mutta joo, mielestäni 120w nupille 4x12 kaveriksi, jos vain rahaa riittää, ja sinun tapauksessasi käytettynä ainakin riittää. Mesoissa on järkyttävä hintalisä täälläpäin. Ei todellakaan parasta vastinetta rahalle. |