Province 20.05.2008 18:25:48 | |
---|
Kaikillehan on harvinaisen selvää kuinka vaikeaa on keikkoja saada, jos ei itse kiertele ympäri maata myymässä! Eiköhän tämänkin sivusto voisi olla nimenomaan muusikoille avuksi ja sallia ohjelmatoimistojen ilmoitukset vaikkapa oman keskustelupalstan nimikkeellä. Tottakai toimistot tienaavat murusia, mutta niin myös muusikot! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Bonham 20.05.2008 20:00:40 | |
---|
Ja seuraavaksi; keikkapaikat, levy-yhtiöt, levykaupat, lehdet, radiot, soitinliikkeet, festarit... Tuolla ylhäällä on banneri, joka on jokaiselle tarjolla, erittäin kohtuulliseen hintaan. Mielummin se, jotta koko saitin tulevaisuus säilyy... vai kuinka? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
puusormi 20.05.2008 20:02:25 | |
---|
Saapiko lähettää terveisiä? |
Bonham 20.05.2008 20:04:58 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Province 21.05.2008 00:25:11 | |
---|
Ja seuraavaksi; keikkapaikat, levy-yhtiöt, levykaupat, lehdet, radiot, soitinliikkeet, festarit... Tuolla ylhäällä on banneri, joka on jokaiselle tarjolla, erittäin kohtuulliseen hintaan. Mielummin se, jotta koko saitin tulevaisuus säilyy... vai kuinka? Mikäs tämän saitin tarkoitus on? Tässä nyt ylhäällä näkyy "Naisten kuvia" ...löydät satoja sinkkuja? Naisiahan muusikoille riittää, mutta ei keikkoja! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Province 21.05.2008 00:32:55 | |
---|
www.huviavain.fi Muuten ihan yes linkki, mutta kyllä aika täynnä kaikki tallit. Eivätkä ota mukaan tuntemattomia nimiä. Siksi olisi ihan kohtuullista tarjota muusikoille valinnanvapautta sellaisiinkin ohjelmatoimistoihin tai yksityisille, jotka edes haluavat yrittää jonkun markkinointia! Myykää bannereita niille, joilla tähtitieteelliset kattteet omassa bisneksessään kuten musiikkiliikkeet ja vastaavat! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Bonham 21.05.2008 07:39:58 | |
---|
Mikäs tämän saitin tarkoitus on? Tässä nyt ylhäällä näkyy "Naisten kuvia" ...löydät satoja sinkkuja? Naisiahan muusikoille riittää, mutta ei keikkoja! Sulle ei oo tän tarkoitus auennut??? Tossahan toi seisoo etusivulla: Muusikoiden.net Muusikoiden.net on palvelu, joka on suunnattu niin musiikin ammattilaisille, harrastelijoille kuin kuluttajillekin. Sivujen tarkoituksena on luoda keskus, jossa musiikista kiinnostuneet voivat kohdata toisensa, sekä tarjota monipuolisia palveluja internetin tarjoamien mahdollisuuksien mukaan. Tervetuloa mukaan! Ja tämä kaikki siis maksuttomasti. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Simo78 21.05.2008 08:41:49 | |
---|
Kaikillehan on harvinaisen selvää kuinka vaikeaa on keikkoja saada, jos ei itse kiertele ympäri maata myymässä! Eiköhän tämänkin sivusto voisi olla nimenomaan muusikoille avuksi ja sallia ohjelmatoimistojen ilmoitukset vaikkapa oman keskustelupalstan nimikkeellä. Tottakai toimistot tienaavat murusia, mutta niin myös muusikot! Keikat- ja tapahtumat-osiohan sallii mainostuksen, vai mitä ilmoittelua nyt haetaan? Ja onhan noita kaiken maailman tarvitaan musaa siihen ja siihen projektiin harva se päivä. Ja millä tavalla meinasit, että tuollainen keskustelu-palsta parantaisi keikkojen saamista? Kyllä moderaattoreille voi ehdotella parannuksia, mitkä auttaa muusikoita. Aika paljon tietoa ja osaamista täältä löytyy, kun viitsii paneutua ja uskaltaa kysellä tyhmiä. Ja todellakin kaikki ilmaiseksi!! Itse olisin valmis maksamaankin tästä palvelusta ja aika moni muukin, kun joku aikaa sitten oli se loppumisuhka. Kyllä pistää vähän vihaksi, kun tullaan syyttä tietämättömänä huutelemaan!! |
Myykää bannereita niille, joilla tähtitieteelliset kattteet omassa bisneksessään kuten musiikkiliikkeet ja vastaavat! Nyt on ehkä jäänyt joku tietokanta hetkeks päivittämättä... |
Province 21.05.2008 11:04:12 | |
---|
Sulle ei oo tän tarkoitus auennut??? Tossahan toi seisoo etusivulla: Muusikoiden.net Muusikoiden.net on palvelu, joka on suunnattu niin musiikin ammattilaisille, harrastelijoille kuin kuluttajillekin. Sivujen tarkoituksena on luoda keskus, jossa musiikista kiinnostuneet voivat kohdata toisensa, sekä tarjota monipuolisia palveluja internetin tarjoamien mahdollisuuksien mukaan. Tervetuloa mukaan! Ja tämä kaikki siis maksuttomasti. JA KUITENKAAN ETTE PÄÄSTÄ OHJELMATOIMISTOJA JA VÄLITTÄJIÄ TARJOAMAAN PALVELUJA, JOTTA "KOHTAISIMME" Kyllä mulle sivuston merkitys on auennut, muttei teille itsellenne. Puhutte toista ja teette toista! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Zammy 21.05.2008 11:11:08 | |
---|
JA KUITENKAAN ETTE PÄÄSTÄ OHJELMATOIMISTOJA JA VÄLITTÄJIÄ TARJOAMAAN PALVELUJA, JOTTA "KOHTAISIMME" Kyllä mulle sivuston merkitys on auennut, muttei teille itsellenne. Puhutte toista ja teette toista! Hmmm, vaikutat aivan leppoisalta kaverilta. Palstat täyteen vaan vaatimuksia, miten muusikoiden.net palvelisi parhaiten sinua. Ehkä vanha viisaus, mutta miten olisi oman palstan perustaminen? Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Simo78 21.05.2008 11:23:48 (muokattu 21.05.2008 11:26:49) | |
---|
Hmmm, vaikutat aivan leppoisalta kaverilta. Palstat täyteen vaan vaatimuksia, miten muusikoiden.net palvelisi parhaiten sinua. Ehkä vanha viisaus, mutta miten olisi oman palstan perustaminen? Joo kun me muut täällä ollaan niin helvetin tyhmiä, että me ei tajuta mistään mitään, ei edes omasta parhaastamme... Noita mitään sanomattomia "ohjelmatoimistoita" löytyy netistä, jos vähän viitsii etsiä! Aloittelijoiden ja harrastelijoiden tosiasia on(IMO), järjestät itse jos kiinnostaa keikkailla tai tunnet ihmisiä jotka tuntee ihmisiä! Ammattilaiset ja puoli-ammattilaiset on sitten "oikeiden" ohjelmatoimistoiden listoilla... |
Bonham 21.05.2008 12:06:43 | |
---|
JA KUITENKAAN ETTE PÄÄSTÄ OHJELMATOIMISTOJA JA VÄLITTÄJIÄ TARJOAMAAN PALVELUJA, JOTTA "KOHTAISIMME" Kyllä mulle sivuston merkitys on auennut, muttei teille itsellenne. Puhutte toista ja teette toista! Tsekkaa; "Internetin tarjoamin mahdollisuuksien mukaan"... siellä se on koko maailma, etsi. Et sä ole yksin tämän "ongelman" kanssa, about muutama tuhat muutakin bändiä etsii niitä keikkoja. Tämä tässä on keskustelulauta, ei mainosfoorumi. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Bonham 21.05.2008 12:11:15 | |
---|
JA KUITENKAAN ETTE PÄÄSTÄ OHJELMATOIMISTOJA JA VÄLITTÄJIÄ TARJOAMAAN PALVELUJA, JOTTA "KOHTAISIMME" Kyllä mulle sivuston merkitys on auennut, muttei teille itsellenne. Puhutte toista ja teette toista! Tämä kai on jo tuttu: http://www.sjoki.uta.fi/~latvis/rockdata.html Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Zammy 21.05.2008 12:16:57 | |
---|
Täytyy nyt vielä sanoa, että vaikka mnet on erittäin seurattu palsta, niin en usko että yksikään keikkajärjestäjä selailee tätä palstaa bändien toivossa, eiköhän noita tulijoita ole ilmankin. Jotkut satunnaiset hääbändien etsijät osannevat tsekata tuolta wanted-puolelta mitä tarvitsevat. Kyllä mä näkisin, että yleensä aina jos kauppa ei käy, niin vika on myyjässä, joskus harvemmin sitten myytävässä tuotteessa. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Lennu 21.05.2008 12:28:25 | |
---|
Kuten Bonham totesi, tää on keskustelualusta musiikin harrastajille ja ammattilaisille. Ikäänkuin viihdettä, jonka varjolla puidaan monia tärkeitäkin musiikkiin liittyviä asioita. Eli dynaaminen yhteisö, ei mikään staattinen mainospalsta. Siihen tarkoitukseen on muitakin, jo mainittujakin, sivuja. Mä en onnistunu koko kappaleen aikana tuomaan mitään uutta tähän keskusteluun, hoho. Taputtelen itteäni selkään ja meen kahville. "Kauko Röyhkä, lol. Onko sillä oikeasti jotain biisejäkin vai koostuuko sen ura pelkistä Jyrkin ja Sessionsin haastatteluista jostain provinssin bäkkäriltä?" -MV |
reos 21.05.2008 17:11:19 (muokattu 21.05.2008 17:11:43) | |
---|
JA KUITENKAAN ETTE PÄÄSTÄ OHJELMATOIMISTOJA JA VÄLITTÄJIÄ TARJOAMAAN PALVELUJA, JOTTA "KOHTAISIMME" Kyllä mulle sivuston merkitys on auennut, muttei teille itsellenne. Puhutte toista ja teette toista! Kerrotko tämän sivun tarkoituksen? EDIT: mielellään yhtä tiiviisti kuin tämän sivuston ylläpitäjät ovat sen ylös kirjanneet. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet |
Province 21.05.2008 17:22:17 | |
---|
No joo, eiköhän panna piste tälle juupas-eipäs aiheelle. Joku mainitsi että vika on myyjässä. Millä helevetillä sitä ehtii myymään, kun on muussa duunissa. Vaatisi kokopäiväistä puhelinkontaktointia ja mielellään vielä käyntejä. Mutta niinkuin mainitsin, piste. Kiitos kaikille osallistuneille. Let's keep on rollin'! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
pimp 22.05.2008 14:29:44 | |
---|
No joo, eiköhän panna piste tälle juupas-eipäs aiheelle. Joku mainitsi että vika on myyjässä. Millä helevetillä sitä ehtii myymään, kun on muussa duunissa. Vaatisi kokopäiväistä puhelinkontaktointia ja mielellään vielä käyntejä. Mutta niinkuin mainitsin, piste. Kiitos kaikille osallistuneille. Let's keep on rollin'!
Ei mitään pistettä! Mulle ei selvinnyt mikä se on, mikä tältä palstalta puuttuu! Keneltä tämä on suljettu ja mitä tarvitaan lisää? Jos kysyjä kertauksenomaisesti lukaisisi kaikki palstan kirjoitukset läpi, voisi ehkä päästä jyvälle siitä mitä on jo koitettu ja mikä ei toimi ja muutenkin paikan sielunelämästä. Jos keskustelua jostain haluaa, sitähän saa, kun vaan avaa sanaisen arkkunsa. oikealla palstalla |
Roberto 22.05.2008 14:44:31 | |
---|
No joo, eiköhän panna piste tälle juupas-eipäs aiheelle. Joku mainitsi että vika on myyjässä. Millä helevetillä sitä ehtii myymään, kun on muussa duunissa. Vaatisi kokopäiväistä puhelinkontaktointia ja mielellään vielä käyntejä. Aika harvoin ne himasta tulee hakemaan, ihan ketä tahansa. |