On tullut taas kirjoiteltua aivan liikaa, niin ajattelin pistää tännekin jotakin näytille. Mielipiteenne kiinnostavat. Hän astui sisään huoneeseen avaamatta ovea Hän katsoi minua silmiin avaamatta omiaan Hän puhui huutamalla äänettömästi kertoen- "Olen tullut tänne jäädäkseni" Minä pidätin hengitystäni Ajatuksiani pidätin järjestäytykää -pyysin turhaan Voi kunpa olisit ilmoittanut ennen kun synnytit ikävän Kunpa olisit kertonut hänen tulevan luokseni Hän istui vierelleni otti minut kainaloon voi kuinka pieneksi tunsin itseni Hän puhui kuiskaamalla äänettömästi kertoen- "Totut minuun vielä, totut aikanaan" Minä pidätin itkuani hulluuttani pidätin Älä näytä itseäsi -pyysin turhaan Voi kunpa olisit ilmoittanut ennen kun synnytit ikävän Kunpa olisit kertonut hänen tulevan luokseni Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
En ole tässä arvosteluhommassa kokenut mutta voin sanoa että hyvältä näyttää, mielekäs sanoma ja mielenkiintoisesti kerrottu. Tätä olis kiva kuulla ihan levyltäkin. Kiitos. Ensimmäinen demoversio biisistä onkin jo nauhoitettu. ..määrittelimme musiikkityylin ahdistavan rennoksi jazz/bluesiksi.. :D Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |