masterhat 20.05.2008 00:57:19 (muokattu 20.05.2008 00:57:36) | |
---|
Minä olen miettinyt vähän kauemminkin miksi pelleottelijoita pidetään jotenkin kovina. Ehkä te pojat nyt vaan juksaatte minua, eikä se ole oikein kivaa. pidetään kovina??? mitä vittua tämäkin nyt sitten tarkoittaa? Itse pidän niitä huippu kuntoisina urheilijoina, jotka ovat oikeasti hyviä siinä missä ovatkin. Tuo on ureheilua siinä missä juoksu tai nyrkkeilykin. Tuo aika kehässä on ihan saatanan pitkä olla. Usko pois, nuo ovat oiekasti ihan vitun hyvä kuntoisia jäbiä, ja silti niiltä loppuu mehut kesken matsin, joten kyllä tuo laji vaatii keholta uskomattoman paljon. Et voi käsittää sitä ennen kun olet ottanut edes yhden 5 min pituisen erän matsia oman tasoisesi vastustajan kanssa. Toki mielipiteitä saa ja pitääkin tuoda ilmi, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että niin kauan kun sulla ei ole vitunkaan hajua puhuessasi noiden kavereiden huonosta kunnosta, niin ei siitä kannata puhua, ainakaan näin julkisesti. Joku saattaa vaikka pitää sinua hiukan tyhmän puoleisena Snails against humanity |
arc 20.05.2008 02:22:58 (muokattu 20.05.2008 02:24:18) | |
---|
Ei minun tarvitse mennä tekemään mitään että voisin mussuttaa "ultimate" fightereistä. Hämmästelen vaan sitä, ettei kukaan muu huomaa mitään. Ehkä kyseessä on samanlainen ilmiö kuin pellepainissa, jonka faneilla on selvästi fanilasit päässä ja todellisuus vääristyy. En oo sarjaa kattonu, mutta kyllä se on niin et noi kovimpien mma jätkien fyysiset taidot on niiden sun mainitsemiesi lihasten lisäksi myös vuosien varrella reenattua aerobista kuntoa, jota ne myös reenaa ihan vitusti kuukausia ennen ottelua. http://www.youtube.com/watch?v=ChCDGmKtHJw Tuossa esimerkki tommosesta yleisestä mma-ottelijan aerobisesta reenistä. Eroaa kestävyysjuoksijan vastaavasta kyllä, mutta tuo on todella lähellä itse sitä toimintaa kehässä. Väitän, että aika harva täällä vetää ton :) (29 minuuttisen) |
Thet 20.05.2008 10:30:53 | |
---|
Minä olen miettinyt vähän kauemminkin miksi pelleottelijoita pidetään jotenkin kovina. Ehkä te pojat nyt vaan juksaatte minua, eikä se ole oikein kivaa. Sä voit kääntää urheilukanavan puolelle ja katsoa Smackdownia. Huomaat varmaan nopeesti sun pelleottelujen eron tähän lajiin. |
Ed_Guy 20.05.2008 10:34:51 (muokattu 20.05.2008 10:38:28) | |
---|
Ei minun tarvitse mennä tekemään mitään että voisin mussuttaa "ultimate" fightereistä. Hämmästelen vaan sitä, ettei kukaan muu huomaa mitään. Ehkä kyseessä on samanlainen ilmiö kuin pellepainissa, jonka faneilla on selvästi fanilasit päässä ja todellisuus vääristyy. Hooh. Pointtini oli, että kyllä siinä aika äkkiä väsyy jos pitää ihan tosissaan vääntää. Ja kyllähän noista ottelijoista nyt huomasi, että aika varovaisesti ottivat. Katoppa jotain "oikeaa" matsia kuten: http://youtube.com/watch?v=3-A8Cc5CokI no okei tää on kylläkin K1:sestä enkä tiedä sitten miten säännöt eroaa tosta UFC:stä. E: http://youtube.com/watch?v=ypxE_RhwE9M siinä toinen. Näistä on kyllä pellepaini kaukana Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
Tranquility 20.05.2008 12:15:22 (muokattu 20.05.2008 12:15:43) | |
---|
|
wrshredder 20.05.2008 13:43:01 | |
---|
Ai, mitenkähän näytti siltä että tyypeiltä loppui happi aika nopeasti? Näyttävät lihakset on treenattu, mutta kuntoa ei riitä nimeksikään. En ole lajia harrastanut, mutta luulisin että jo hammassuojien pitäminen suussa vaikuttaa paljon hapensaantiin. Eikö oikeasti kukaan nauranut sille miten se Diego löntysteli hitaasti edestakaisin niska kumarassa? 1. Taistelijat yrittävät säästää energiaansa joten he eivät tanssi ympäriinsä koko ottelun ajan.. 2. Mielestäni Diegolla oli varsin normaali ottelu/taisteluasento koko matsin ajan. Tiedätkö mikä se on? Pää pidetään suojattuna, eikä mennä selkä suorana omaa päätä tarjoten. Tuo ei ole mitään englantilaista herrasmiesnyrkkeilyä. Tai miten Josh työnsi aina päänsä eteen ja suorastaan syöksyi kamikaze-tyyliin kun se löi? En nyt muista tarkkaan koko matsia, mutta itsekin muistan ainakin yhden kohdan jossa Josh tyrkkäsi typerästi päänsä ihan tarjottimelle. Saattoi olla väsymyksestä tai vaan yksinkertaisesti virhe, sellaista sattuu.. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Krice 20.05.2008 13:48:04 | |
---|
Pää pidetään suojattuna Ei nuo osanneet kyllä suojata yhtään mitään. No siellä maassa könytessä se ottelu sitten menikin. |
Thet 20.05.2008 13:50:57 | |
---|
Ei nuo osanneet kyllä suojata yhtään mitään. No siellä maassa könytessä se ottelu sitten menikin. Voi helvetti. Jos yhtään seurasit ohjelman kulkua niin siinä monesti sanottiin, että he ovat molemmat painijoita, eivätkä mitään nyrkkeilijöitä. |
Simo78 20.05.2008 13:54:27 | |
---|
Hyvä Krice hienoa trollia! Aikoinaan tästä oli ihan lehtijuttu kuka voittaisi, jos kaikki maailman tappelu/kontaktilajien edustajat tappelisi vastakkain--> siinnä tuli kirjoittaja siihen tulokseen, että Alexander Karelin(oli siis kirjoitettu silloin, kun oli parhaimmillaan). Ei niillä nyrkkeilytaidoilla siellä matossa mitään tehdä. Ja jos tota sanotaan halailuksi, niin ei se nyrkkeilykään miltään "Rockin tappeluilta" oikeasti näytä. Intissä otettiin hanskat kädessä matsia ja pitää sanoa, että tasapäistä vastustajaa vastaan minuutit oli pitkiä... |
Krice 20.05.2008 13:55:28 (muokattu 20.05.2008 13:56:27) | |
---|
että he ovat molemmat painijoita, eivätkä mitään nyrkkeilijöitä. Mahtava selitys. Ei se painikaan näyttänyt olevan mistään kotoisin. Itse asiassa en edes käsittänyt, että ne painivat siellä maassa. Se vaan näytti joltain ihan muulta:) |
wrshredder 20.05.2008 14:01:38 | |
---|
Mahtava selitys. Ei se painikaan näyttänyt olevan mistään kotoisin. Itse asiassa en edes käsittänyt, että ne painivat siellä maassa. Se vaan näytti joltain ihan muulta:) He eivät ole kovimman luokan ammattilaisia joten eivät välttämättä tiedä mitä kaikkea maassa voi tehdä. Sekä ei ole helppoa myöskään tehdä lukkoja jne kun toinen lyö vastaan tai pitää ranteista kiinni. Kannattaa tosiaan perehtyä asiaan ja katsella ammattilaisten matseja ennenkuin vedät suurempia johtopäätöksiä. Haluaisin tietää millaisia haluaisit otteluiden sitten olevan? TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
MrHands 20.05.2008 14:25:18 | |
---|
Joachim Hansen vs Eddie Alvarez (Dream) http://youtube.com/watch?v=dQ2GSEdDic4 (part 1) http://youtube.com/watch?v=LVNTMgvJNok (part 2) siinä ovat aikamme gladiaattorit taistelemassa verissä päin ehkä kullasta ehkä kunniastia. oli virikkeenä mikä tahansa kumpikaan ei luovuta vaan elävät ottelua hetki hetkeltä kiihtyen mutta silti kylmäpäisyyden säilyttäen. tässä on urheilua parhaimillaan. miehet ovat lihaksikkaita. nyt täytyy painaa plus merkkiä. |
Thet 20.05.2008 14:38:25 | |
---|
Itse asiassa en edes käsittänyt, että ne painivat siellä maassa. Niin täähän oli toki vapaaottelua. |
Varaani 20.05.2008 14:58:29 | |
---|
Joachim Hansen vs Eddie Alvarez (Dream) http://youtube.com/watch?v=dQ2GSEdDic4 (part 1) http://youtube.com/watch?v=LVNTMgvJNok (part 2) Huonossa kunnossa nuo kaverit... Hulluja. Niin pitkät erät että oksat pois. Itse muutaman lajin tiimoilla otelleena voin sen sanoa että kaksikin minuuttia lyömistä, potkimista ja väistelyä on raskasta. Saatikka kun siihen lisätään paini ja lämästään erän pituudeksi 9 minuuttia... Hurjia poikia! |
Olis mielenkiintoista kokeilla suojavarusteiden kanssa ottaa matsia jotain omatasoista vastaan. Varmaan aika nopeasti olisi hapoilla. Joskus Hapkidoa kun harrastin niin joku perus piste/painiottelukin oli jo melko raskasta. |
wrshredder 20.05.2008 15:31:12 | |
---|
Hulluja. Niin pitkät erät että oksat pois. Itse muutaman lajin tiimoilla otelleena voin sen sanoa että kaksikin minuuttia lyömistä, potkimista ja väistelyä on raskasta. Saatikka kun siihen lisätään paini ja lämästään erän pituudeksi 9 minuuttia... Hurjia poikia! Pankrationissahan on 15min erät normimatseissa ja tittelimatseissa 30min =P TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
paavi666 20.05.2008 15:56:44 | |
---|
Krice heittää todella paskaa provoa tai sitten hän on oikeasti vajaa. "Juu kitaraa soitan metallica." - Ämil94 jäsenkuvaus. |
Ed_Guy 20.05.2008 16:58:10 | |
---|
Krice heittää todella paskaa provoa tai sitten hän on oikeasti vajaa. Epäilen ensimmäistä. Mutta nyt menee vähän Offtopikiksi sori siitä Muistan kuuleeni stooriin siitä kun joku bjj jätkä meni tonne ja voitti kaikki? Onko kellään muistikuvaa tai tarkempaa tietoa tästä? rupesi vain kiinostamaan Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
wrshredder 20.05.2008 17:02:39 | |
---|
Epäilen ensimmäistä. Mutta nyt menee vähän Offtopikiksi sori siitä Muistan kuuleeni stooriin siitä kun joku bjj jätkä meni tonne ja voitti kaikki? Onko kellään muistikuvaa tai tarkempaa tietoa tästä? rupesi vain kiinostamaan Royce Gracie on ainakin ihan legenda jätkä. Kannattaa katsoa matseja netistä.. http://en.wikipedia.org/wiki/Royce_Gracie Kuuluu sukuun joka aloitti koko vapaaottelujupakan. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
wrshredder 20.05.2008 17:38:39 (muokattu 20.05.2008 18:01:19) | |
---|
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |