Aihe: Bandit ja kaappi
1 2
HeavyMachinery
06.02.2004 14:48:47

Se paikka kuuluisi kyllä Valvestate VS100:lle.

TÄdää aivan oikein !!!! valvestate on se virallinen huono.
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery
Dr. Muff
06.02.2004 14:50:42
TÄdää aivan oikein !!!! valvestate on se virallinen huono.

Ei ole mitään syytä bandiittia syrjiä tässä hommassa. Kyllä sekin vaan on aika käsittämättömän huono.
"How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians
Dr. Muff
08.02.2004 12:45:41
On se aina parempi kuin sinä! :)

Ai niinkö vahvistimena? Vähän vaikee mua ja vahvaria on verrata. Mutta verkonpainona toi on kyllä parempi kuin minä. Siinä on hyvä kahva mihin verkon saa kiinni ja se ei kellu kunten minä. 'veä ittees jakarilla päähä'.
"How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians
toxic
08.02.2004 15:00:57
Vittu ei tolla banditilla tee mitään. Kokeilin ainakin minuutin ajan säätää sellasesta kunnon säröt, mut ee tullu mitn. Prkl.
PuNkKi
08.02.2004 15:01:55
Vittu ei tolla banditilla tee mitään. Kokeilin ainakin minuutin ajan säätää sellasesta kunnon säröt, mut ee tullu mitn. Prkl.

oikeastaan millään transistorilla ei tee mitään.. :)
no ei.. kyl niillä.. joskus.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
toxic
08.02.2004 15:07:54
joskus.

Totta. Mennäänlö leikkimään Hiekkalaatikolle?
juici
08.02.2004 20:47:40

Kyllä Banditti on hyvä. Tai sitten minun korvani muuntavat sen soundin pään sisällä muuksi kuin se oikeasti on. Tosin en olekaan luukuttanut sitä täysillä. Kaveri ainakin tykkää omastaan kun halvalla sai.
"And now for something completely different..." | Neurotic Defense hakee edelleen RUMPALIA KUOPIOSTA TAI SEN LÄHISTÖLTÄ!
Super-Jari
08.02.2004 21:29:53
Kyllä Banditti on hyvä. Tai sitten minun korvani muuntavat sen soundin pään sisällä muuksi kuin se oikeasti on. Tosin en olekaan luukuttanut sitä täysillä. Kaveri ainakin tykkää omastaan kun halvalla sai.

Toimii bändisoitossa kuin mustikka korvassa.
Vasara on työkalu jolla hakataan nauloja ja kaikkea muuta mitä pitää hakata.
HeavyMachinery
08.02.2004 22:00:52

oikeastaan millään transistorilla ei tee mitään.. :)
no ei.. kyl niillä.. joskus.

Ostapas tai testaa Jazz Chorusta niin muutat melkein 100varmasti mielipidettäsi. :)
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery
Da Make
08.02.2004 22:06:01
Ostapas tai testaa Jazz Chorusta niin muutat melkein 100varmasti mielipidettäsi. :)

Se on aivan sairaan hyvä, olen kokeillut ja voin sanoa että on varmasti paras trankku vehje.
Cräx, Change, Ötöm!?
PuNkKi
08.02.2004 22:08:33
Totta. Mennäänlö leikkimään Hiekkalaatikolle?

heti.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)