Aihe: Elvis Costello Hautamäki : Theory of everything (Rock/Pop)
1
kassper
20.05.2008 23:40:30

Tykkäsin ihan hulluna tosta teemasta! Täyttä timanttia!! Basso jauhaa tosi hyvällä tappogroovella taustalla ja ton elektroakkarin(oliko??) soundi oli aivan täydellinen fiilikseen.Tuli nimittäin joku 70-luvun synameininki mieleen. Sit se varsinainen syna siellä taustalla jäi aika hyväks matoks sinne taakse ja toi jotain syvyytta hommaan. Miten oli noi rummut laitettu? Ootko ite soittanu vai säätäny jollain softalla? Oli toimivat kuitenkin. Miksaukseltaan tää toimi mulle ihan täysii. Paitsi että olis voinu toi teema jatkuu normaalina loppuun ja feidata sit ulos. Se on niin tykki, että siihen ei voi puutua.

Väliosat oli melkosta haparointia. Vähän latisti meininkiä, kun tuli tunne, että nyt ei kyllä ihan lähe. Siinä ikäänkuin tultiin motarilta taajamaan ja homma alko tökkiä. Olisin digannu enemmän, jos niissäkin olis ollu tollasta kunnon paahtoo taustalla ja joku simppeli skebajuttu. Tää on kuitenkin tosi menevä biisi muuten.

Kyllä tällä biisillä pääsi Saturnuksen kiekoille liitämään. Vähän funtsimista ehdotan noihin väliosiin ja loppuun. Tämä mun mielipide. Teema yhestä kymppiin täydet, väliosat 6, keskiarvoksi siis 8 ja laitetaan vielä + päälle. Keep up the good work ;)
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
PP_
23.05.2008 19:10:03

Kits kommentista!

Toi "elektroakkari" on kyllä oikeasti paska stratokopio, mutta hyvä jos soundi sopii. Ja rummut on akustiset ja itse soitettu nauhalle.
rice88
25.05.2008 22:49:13 (muokattu 25.05.2008 22:50:51)
Ompa jännät soundit,hyvä että ei oo hiottu loppuun saakka. Ei tuu semmosta tehotuotetun meininkiä. Siittä suuuuri plussa. Tuo avaruusmatka kuvaa tätä hyvin.
Tää ei ärsytä yhtään ja voisin kuvitella kuuntelevani tätä pyörällä ajaessa. Saatanpa kuunnellakki jos tää on ladattavissa.

niin joo arvosana : 9 -
Kyllä varmasti löydät kirjotus virheitä .
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt