Johann Onn 19.05.2008 12:33:17 | |
---|
Kysynnän ja tarjonnan laki on ja pysyy. Eikä välttämättä kannatta ostajille ilmoittaa, että "pakko myydä rahanpuutteessa, velkojat hakkaa jo kirveellä ovea". Kaikki tietää, että se rahanpuute on 2 viikon kuluttua vielä pahempi. Ja hintapyyntö tule laskemaan, jos joku ihan oikeasti sitä rahaa tarvitsee. Yleensä tolla tyylillä myydään, vaan just niitä kalleimpia soittimia, eikä mitään Bentoneita. |
thejmh 19.05.2008 14:12:47 | |
---|
Just myin torilla yhen kitaran 1200e:lla joka oli myös pyyntihinta. Välillä vaan ärsyttää ihmiset jotka tarjoaa reilusti alle pyyntihinnan luullen, että myyjä suostuu mihin vaan ja sit vielä aukoo päätään, että no jos joku noin paljon maksaa niin onnea vaan. |
Numb 19.05.2008 14:14:58 | |
---|
Joskus onnentoivottelu on ihan paikallaan. Niin kuin sille inehmolle, joka huuto.netissä kauppasi Les Paul Studiota uutta kalliimmalla... Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Jii-Gee 19.05.2008 17:46:09 | |
---|
Joskus onnentoivottelu on ihan paikallaan. Niin kuin sille inehmolle, joka huuto.netissä kauppasi Les Paul Studiota uutta kalliimmalla... Kyseistä keissiä paremmin tuntematta; Yks ihan selvä 'ylihinnoittelijoiden' ryhmä tuntuu olevan ne jotka ostivat esim vuostuhannen vaihteen jälkeen eli kalliin taalan aikana uuden jenkki kitaran tms,ja nyt üüberhalvan kurssin ansiosta siitä rakkaasta Fenkusta/Gibasta ei sit enää saakaan sitä maksettua 1,5 kilo€'tä vaan hinnat onkin jo kosolti alle tonnin. Ja ikää kun niillä ei vielä ole tarpeeksi jotta ns 'vintage-kerroin' alkaisi hinaamaan hintaa taas ylöspäin. |
mvirta 19.05.2008 21:29:45 | |
---|
Mä myin joskus Huuto.netissä vanhaa Mayan SG:tä, laitoin 50 ekee lähdöksi ja pistin että ok-kuntoinen rokkikitara mikä se olikin, mutta kukaan ei huutanut mitään. Sitten laitoin uudestaan nimellä "Sg-projekti" ja listasin kaikki viat mitä siitä ikinä löysin ja keksin vielä itse lisää. Otin kolhuista lähikuvia ja kirjoitin että onnea vaan "voittajalle". Nyt siitä kisattiin verissäpäin, ja hinta kipusi komeasti toiselle sadalle. Shut Up 'n Play Yer Guitar |
InYourFace90 19.05.2008 22:01:30 | |
---|
Mä myin joskus Huuto.netissä vanhaa Mayan SG:tä, laitoin 50 ekee lähdöksi ja pistin että ok-kuntoinen rokkikitara mikä se olikin, mutta kukaan ei huutanut mitään. Sitten laitoin uudestaan nimellä "Sg-projekti" ja listasin kaikki viat mitä siitä ikinä löysin ja keksin vielä itse lisää. Otin kolhuista lähikuvia ja kirjoitin että onnea vaan "voittajalle". Nyt siitä kisattiin verissäpäin, ja hinta kipusi komeasti toiselle sadalle. Ihmiset haluu tietää kaiken tiedon kitarasta, ettei tule sikaa säkissä. Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
atimoc 20.05.2008 08:49:33 | |
---|
Mä myin joskus Huuto.netissä vanhaa Mayan SG:tä, laitoin 50 ekee lähdöksi ja pistin että ok-kuntoinen rokkikitara mikä se olikin, mutta kukaan ei huutanut mitään. Sitten laitoin uudestaan nimellä "Sg-projekti" ja listasin kaikki viat mitä siitä ikinä löysin ja keksin vielä itse lisää. Otin kolhuista lähikuvia ja kirjoitin että onnea vaan "voittajalle". Nyt siitä kisattiin verissäpäin, ja hinta kipusi komeasti toiselle sadalle. Huuto.net on kyllä täysi mysteeri, itsekin myin siellä J&D Telecasterin raadon (osat tallella, mutta bodysta maalit hiottu) hintaan, joka nousi lopulta uutta kitaraa korkeammaksi. "I think that technique is the tool to express what you have to say, just like vocabulary and grammar. If all you have to say is 'fuck you, blah blah', well, you don't need a lot of words." -Stéphan Forté |
Huuto.net on kyllä täysi mysteeri, itsekin myin siellä J&D Telecasterin raadon (osat tallella, mutta bodysta maalit hiottu) hintaan, joka nousi lopulta uutta kitaraa korkeammaksi. Sama täällä. Laitoin kerran yhden artikkelin myyntiin 0-hinnalla ja euron korotuksella, ilman hintavarausta, sillä ajatuksella ettei tartte käydä itse viemässä kaatopaikalle. Sain siitä 280 euroa ja kaveri tuli 200 km päästä hakemaan ja oli tyytyväinen kauppoihin. Minäkin olin. |
duc 20.05.2008 10:32:13 | |
---|
Oho, pitäskö laittaa oma J&D-basso huuto.nettiin... ei viitsis sitä roskiinkaan heittää, eikä toisaalta kehtaisi pyytää suoraan rahaakaan siitä. |
Numb 20.05.2008 10:50:32 (muokattu 20.05.2008 10:51:02) | |
---|
Lähetä se J&D mulle. Maksan kyydit, ja vaivanpalkat roudauksesta & mahdollisesta paketoinnista :) Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
duc 20.05.2008 10:53:23 | |
---|
Lähetä se J&D mulle. Maksan kyydit, ja vaivanpalkat roudauksesta & mahdollisesta paketoinnista :) Laitan sen huuto.nettiin ja lyön rahoiksi! Pitäs kyllä hankkia ensin oikea basso tilalle, saa nähdä millon saa aikaiseksi. |
Mrezzye 20.05.2008 11:19:00 | |
---|
Varmaan 10-15 kitaraa olen myynyt torilla. Hyvät kamppeet menee suht nopsaan kaupaksi jos hinta ei ole älytön. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
Jii-Gee 20.05.2008 17:05:41 (muokattu 20.05.2008 17:25:48) | |
---|
Huuto.net on kyllä täysi mysteeri, itsekin myin siellä J&D Telecasterin raadon (osat tallella, mutta bodysta maalit hiottu) hintaan, joka nousi lopulta uutta kitaraa korkeammaksi. No huh...pitäisköhän itsekin kokeilla(?).Mulla kans vanha sähkis jota ei enää jaksa alkaa kropaamaan.Olis 30v vanha kiinteätallainen japsi (Matsumoku) H-H elektroniikalla,kokeilisko huutokauppaa vai tarviiskohan joku täällä sellaista?Olis meinaan vanhat & kuivat puut... |
PekkaM 20.05.2008 17:40:22 | |
---|
Huuto.netissä toimii yllättävän hyvin se, että laittaa lähtöhinnan euroon eikä hintavarausta. Tietenkin hommassa on riskinsä. Kilpailuvietti iskee ihmiseen eikä euron takia ole valmis luopumaan asiasta, jonka ostamiseen on asennoitunut. Itse sain jostain vanhasta viritinvahvistimen rotiskosta aikoinaan tuolla tavalla 50€, kun olin ajatellut antavani sen pois tai heittäväni romulavalle. Ibanez PGM90HAM myytävänä. Katso jäsenkuvaukseni. |
PuNkKi 20.05.2008 17:51:48 | |
---|
tuon m.netin torissa alkaa todella harmittamaan tuo 7 ilmoitusta viikko systeemi. tavaraa olisi laitettavana sinne taas mutta kun ei pysty.. ärhh! syvältä.. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
bfoc 20.05.2008 17:56:41 | |
---|
Huuto.net on kyllä täysi mysteeri, itsekin myin siellä J&D Telecasterin raadon (osat tallella, mutta bodysta maalit hiottu) hintaan, joka nousi lopulta uutta kitaraa korkeammaksi. Tätä ilmiötä kutsutaan kaupan kiimaksi. Ei enää ole kyse siitä ostamisesta vaan siitä kellä pussi kestää. sutiojrikellA |
Wahi 20.05.2008 18:43:31 (muokattu 20.05.2008 18:44:41) | |
---|
Selittäkää joku mikä idea tossa on laittaa MYYTY johonki ilmoitukseen jos se on jo myyty. Ymmärrän jos on vaikka kuvassa monta spedua niin ilmoitukseen voi kirjoittaa että artikkeli x on myyty vaikka kuvassa onkin tai jotain mutta välillä näkee ilmoituksia joissa on yksi tavara ja lukee myyty. En tajua... esim. http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … in=&price_max=&x=22&y=2Shine on you crazy diamond |
ReBeat 20.05.2008 18:45:36 (muokattu 20.05.2008 18:46:07) | |
---|
Selittäkää joku mikä idea tossa on laittaa MYYTY johonki ilmoitukseen jos se on jo myyty. Ymmärrän jos on vaikka kuvassa monta spedua niin ilmoitukseen voi kirjoittaa että artikkeli x on myyty vaikka kuvassa onkin tai jotain mutta välillä näkee ilmoituksia joissa on yksi tavara ja lukee myyty. En tajua... Tarkoituksena on vittuilla muille, joilla on myös myynti-ilmoitus kenties samankaltaisesta tavarasta. |
Lego 20.05.2008 19:37:50 | |
---|
Selittäkää joku mikä idea tossa on laittaa MYYTY johonki ilmoitukseen jos se on jo myyty. Ymmärrän jos on vaikka kuvassa monta spedua niin ilmoitukseen voi kirjoittaa että artikkeli x on myyty vaikka kuvassa onkin tai jotain mutta välillä näkee ilmoituksia joissa on yksi tavara ja lukee myyty. En tajua... esim. http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … in=&price_max=&x=22&y=2 Mä laitoin omaan Gibson-ilmoitukseen "myyty"-tekstin ihan siksi että jos vaikka ykskaksyllättäen kauppa peruuntuisikin. Jos stressaa noin kovasti niin pitäisköhän jättää vaikka ilmoitukset lukematta? |
Wahi 20.05.2008 19:46:00 (muokattu 20.05.2008 19:46:12) | |
---|
Mä laitoin omaan Gibson-ilmoitukseen "myyty"-tekstin ihan siksi että jos vaikka ykskaksyllättäen kauppa peruuntuisikin. Jos stressaa noin kovasti niin pitäisköhän jättää vaikka ilmoitukset lukematta? Eikös tuollaisessa tapauksessa olisi parempi laitaa "varattu"? No ei se mulle nyt niin iso juttu ole, ohimennen kun tuli mieleen niin kysäsin. Ei tuossa mitään järkeä kyllä mielestäni ole. Shine on you crazy diamond |