Börje 17.05.2008 19:55:58 | |
---|
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
Niklodeus 17.05.2008 20:47:39 | |
---|
GROM !!
- Conan The Barbarian |
Backlet 17.05.2008 20:52:43 | |
---|
|
arppah8 17.05.2008 21:44:24 | |
---|
God's away on business |
-Lassi- 18.05.2008 09:45:48 | |
---|
|
Randomizer 18.05.2008 11:34:49 | |
---|
Madonnalta kieltämättä uskomaton veto! Popin kuningattarelle iso peukku. Hyvää makua löytyy!!! Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Niklodeus 18.05.2008 12:13:56 | |
---|
Madonnalta kieltämättä uskomaton veto! Popin kuningattarelle iso peukku. Hyvää makua löytyy!!! Itse mietin että onkohan joku hänen kitareistaan ehdottanut/soittanut/kuunnellut tuota ja Madonna on sen sitten siitä poiminut. Voihan se tietysti olla että Madonna Panteraa kuuntelee.. CROM !!
- Conan The Barbarian |
Nunzu 18.05.2008 12:21:12 | |
---|
|
McNulty 18.05.2008 12:56:34 | |
---|
Tajusikohan kukaan yleisöstä että "siinä tuli Panteraa" vai luulivatko vain että Madonna päätti vetää vähän jytymmän biisin lopetuksen? Sikäli ihan hieno juttu... näin niitä rajoja rikotaan, eikä tuo nyt ainakaan minun 548% Pantera-purismille ollut lainkaan huono juttu. Ei tarvitse ketään lynkata tai lähteä vainoamaan. Hyvä vain että muutkin ovat hiffanneet kuinka perkuleen kova juttu Pantera on. |
Stratus 18.05.2008 13:49:34 | |
---|
|
badcompany 18.05.2008 18:35:36 | |
---|
mun mielestä Basisti Rex brownilla oli kanssa iso osa Panterassa.mut jotenkin tuntuu että mies on jäänyt liikaa varjoon bändin muihin jäseniin verrattuna(ei tässä topicissa ole oikein REXIN NIMEÄ MAINITTU.onko joku samaa mieltä. |
Hiekkaharjun Hendrix 18.05.2008 18:40:12 | |
---|
Oli muute varmaan yleisökin vähän että: "Mitäs helvettiä"!! Aikamoista! En tiennytkään, että se osaa skittaaki soittaa. "Puutarhan hoito on tärkeintä." |
Booombox 18.05.2008 18:43:24 | |
---|
Oli kyllä aika asenne veto :D "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
Painajaismainen 18.05.2008 19:07:54 | |
---|
mun mielestä Basisti Rex brownilla oli kanssa iso osa Panterassa.mut jotenkin tuntuu että mies on jäänyt liikaa varjoon bändin muihin jäseniin verrattuna(ei tässä topicissa ole oikein REXIN NIMEÄ MAINITTU.onko joku samaa mieltä. On täällä muistaakseni hänen kalsareistaan keskusteltu. Tärkeä hahmo Panterassa hänkin, mutta vähemmälle on tainnut jutustelut hänestä jäädä. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
McNulty 20.05.2008 09:01:41 | |
---|
mun mielestä Basisti Rex brownilla oli kanssa iso osa Panterassa.mut jotenkin tuntuu että mies on jäänyt liikaa varjoon bändin muihin jäseniin verrattuna(ei tässä topicissa ole oikein REXIN NIMEÄ MAINITTU.onko joku samaa mieltä. Toki. Esimerkiksi Dimen leadien ja sooloilujen aikaan Rexin rooli/soundi/bassoriffittely yms. korostui entisestään. Kyllähän sen tietää jokainen että rumpalin ja basistin yhteistyö = soiton tiukkuus ja jyrä... tässä suhteessa Rex ja Vinnie olivat Panteran tärkeimpiä "kulmakiviä". Sehän siinä just oli koko Panterassa, että kun yksi tuosta nelikosta lähtee, Pantera lakkaa olemasta. |
Toki. Esimerkiksi Dimen leadien ja sooloilujen aikaan Rexin rooli/soundi/bassoriffittely yms. korostui entisestään. Kyllähän sen tietää jokainen että rumpalin ja basistin yhteistyö = soiton tiukkuus ja jyrä... tässä suhteessa Rex ja Vinnie olivat Panteran tärkeimpiä "kulmakiviä". Sehän siinä just oli koko Panterassa, että kun yksi tuosta nelikosta lähtee, Pantera lakkaa olemasta. Jep. Mä oon aina tykänny siitä, että vaikka muuten on monta kitaraa päällekkäin, niin sitten soolon aikana on vaan se Rexin basso (ja Vinnien rummut) siellä taustalla - ja se toimii! Kai tossa on jotain livenä toimivaa juttua alunperin haettu. Tota ei vaan oo aina niin helppo saada kuulostamaan hyvältä ja toimimaan, ja siinä Pantera onnistui kuitenkin aina. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Sälski 20.05.2008 10:44:31 | |
---|
Toki. Esimerkiksi Dimen leadien ja sooloilujen aikaan Rexin rooli/soundi/bassoriffittely yms. korostui entisestään. Kyllähän sen tietää jokainen että rumpalin ja basistin yhteistyö = soiton tiukkuus ja jyrä... tässä suhteessa Rex ja Vinnie olivat Panteran tärkeimpiä "kulmakiviä". Sehän siinä just oli koko Panterassa, että kun yksi tuosta nelikosta lähtee, Pantera lakkaa olemasta. Nimenomaan. Kaikki parhaat Pantera soolot ovat juuri näitä missä taustalla soi vain Rex ja Vinnie. Kts. esim. Walk. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
KillingMachine 20.05.2008 14:42:22 | |
---|
Toki. Esimerkiksi Dimen leadien ja sooloilujen aikaan Rexin rooli/soundi/bassoriffittely yms. korostui entisestään. Kyllähän sen tietää jokainen että rumpalin ja basistin yhteistyö = soiton tiukkuus ja jyrä... tässä suhteessa Rex ja Vinnie olivat Panteran tärkeimpiä "kulmakiviä". Sehän siinä just oli koko Panterassa, että kun yksi tuosta nelikosta lähtee, Pantera lakkaa olemasta. Nimenomaan. Sama homma ei kovin monella muulla bändillä toimikaan. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Marshallga 20.05.2008 21:20:50 | |
---|
Rexin möyhäävä basso kyllä korostaa hienosti niitä sooloja, toimii perkuleellisen hyvin. Downissa miehellä myös hienoja bassokuvioita. |
fiftie 20.05.2008 22:49:59 | |
---|
Rexin bassojutut on kyllä taivaallisia, esim. 5 minutes alonessa. Rex ja Vinnie kyllä tiukin komppiryhmä ikinä! Ainakin metallimusiikin puolella. |