jonninen 15.05.2008 13:28:10 | |
---|
"Pitkä kuuma kesäklubi" SIGUR RÓS (ISL) 24.08.2008 Helsinki, Kulttuuritalo. Liput 49e (ennakko: Tiketti & Lippupalvelu) Todennäköisyyksistä huolimatta pieneltä saarelta ponnistava, osin itse keksimällään kielellä "Hopelandicilla" laulava Sigur Rós on yksi tämän päivän vaihtoehtomusiikin tärkeimmistä nimistä. Viiltävän kaunista post-rockia soittava Sigur Rós nousi maailmanmaineeseen vuosituhannen vaihteessa, kun yhtyeen toinen studioalbumi "Ágætis Byrjun" (1999) julkaistiin Islannin ulkopuolella. Sittemmin Sigur Rós on kiertänyt maailmaa soittaen loppuunmyydyille saleille useampaan otteeseen ja kerännyt ylistäviä arvioita myös kahdella viimeisimmällä levyllään, "( )" (2002) ja "Takk.." (2005). Bändin odotetun viidennen studioalbumin on tarkoitus ilmestyä vielä tämän vuoden aikana. Sigur Rós vieraili Suomessa viimeksi viime vuonna Rakkautta & Anarkiaa -festivaaleilla, jolloin se soitti oman dokumentaarisen "Heima" -live-taltiointinsa ensi-illassa akustisen keikan. Ennakkoliput Kulttuuritalon ikärajattomaan konserttiin maksavat 49 euroa, ja niitä voi ostaa Tiketin ja Lippupalvelun toimipisteistä torstaista 22.5.2008 alkaen. www.sigur-ros.co.uk www.fullsteamagency.com |
thescientist 15.05.2008 14:27:53 | |
---|
Kyllä oi kyllä, ja tietenkin oon ulkoisilla mailla kun liput tulee myyntiin >:((( "This blind date might take you to places unknown and it will be new and scary and vital"
Kuunneltua |
Heavy Metal Machine 15.05.2008 14:33:11 | |
---|
Jumala on olemassa! Olen niin tuolla. :) HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Ozzyneito 15.05.2008 17:03:37 (muokattu 15.05.2008 17:08:09) | |
---|
Ne muuten menee taas LIIAN nopeasti. Siellä nähdään. ja nettisivulla on ainakin joihinkin maihin pre-salea. kannattaa kyttäillä. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Ozzyneito 15.05.2008 19:02:36 | |
---|
Älkää hirvittävästi levitelkö, mutta bändin oman nettikaupan kautta saa lippuja jo nyt. http://www.sigur-ros.co.uk/tour/ ja vaikka suomen keikkaa ei näy, niin pre-sale tickets -linkistä mihin tahansa keikkaan pääsee listaan jossa myös suomi tarjotaan. käsittelyä 5e per lippu ja postikuluja 8,5e lippujen määrästä riippumatta. max 4 lippua per naama. tarvitsee visan. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
-Erlend Loe |
Johnny Buzz 15.05.2008 20:04:28 | |
---|
Mä en ainakaan saanu tota pre salea toimimaan. Väittää, että on jotain ongelmaa pankkiyhteydessä tai kortissa. Kortilla on katteet kunnossa, joten siitä ei voi kiikastaa. |
Pedroz 15.05.2008 21:23:22 | |
---|
Ja liput tulossa, kiitoksia tiedosta :) "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Johnny Buzz 15.05.2008 21:28:34 | |
---|
Ja liput tulossa, kiitoksia tiedosta :) Minkä pankin kortilla onnistu? Mulla on Sammon Visa, joten oisko taas yks hyvä syy lisää vaihtaa pankkia. |
Ozzyneito 15.05.2008 22:10:14 | |
---|
ja onko kyseessä oikea visa vai electron? huomenna taitaa lähteä oma setti tilaukseen. ja kun ette kuitenkaan terms of conditioneja lukeneet, niin siellä mainittiin että liput tulisivat kirjattuna kirjeenä vasta n. kuukautta ennen keikkaa, joten turha panikoida vielä jos ei ensi viikolla näy. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
-Erlend Loe |
Johnny Buzz 15.05.2008 22:18:57 | |
---|
ja onko kyseessä oikea visa vai electron? Mitäs luulet? Ei tässä nyt kuitenkaan ihan ekaa kertaa olla netistä tilaamassa. Eli oikea Visa siis kyseessä. |
Ozzyneito 15.05.2008 22:28:16 | |
---|
Mitäs luulet? Ei tässä nyt kuitenkaan ihan ekaa kertaa olla netistä tilaamassa. Eli oikea Visa siis kyseessä. ja yleensä sammon electronikin on kuulemma toiminut oikeana visana. huomenna arvuutellaan osuuspankin kanssa, saa luvan toimia. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
-Erlend Loe |
Pedroz 15.05.2008 22:40:03 | |
---|
Osuuspankin ihan oikea Visa. Osuuspankin electroninkin muuten pitäisi nyt toimia ainakin osassa nettikaupoista, huomasin juuri tänään sellaisen tiedotteen Okon sivuilla. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Ozzyneito 15.05.2008 23:22:33 | |
---|
Osuuspankin ihan oikea Visa. Osuuspankin electroninkin muuten pitäisi nyt toimia ainakin osassa nettikaupoista, huomasin juuri tänään sellaisen tiedotteen Okon sivuilla. Ainakaan play.comissa ei tässä tämän kevään aikana toiminut, vaikka tiedote tuli kait tammikuussa? "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
-Erlend Loe |
tatska 16.05.2008 01:51:40 | |
---|
sammon electron käy joka paikassa. osuuspankki joissakin. mahtijuttu tuo keikka. olen siellä. näin sigur rosin kulttuuritalolla pari vuotta sitten, ja olihan se parasta ikinä! suosittelen! seon. |
Pedroz 16.05.2008 06:24:16 | |
---|
Ainakaan play.comissa ei tässä tämän kevään aikana toiminut, vaikka tiedote tuli kait tammikuussa? Kyllä se minulle tässä parin viikon sisällä on tullut, eilen liitin kortin Verified by Visa -palveluun, mutta en ole kerennyt kokeilla toimiiko. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
SuvantoJ- 16.05.2008 11:18:41 | |
---|
Kyllä se minulle tässä parin viikon sisällä on tullut, eilen liitin kortin Verified by Visa -palveluun, mutta en ole kerennyt kokeilla toimiiko. Sori offtopicin jatko, mutta nyt ainakin minulla hyväksyi Paypal OP:n Electronin nyt tämän tiedotteen jälkeen, ennen ei ole toiminut. Samoin yksi kaveri raportoi samaisen Electronin nyt toimivan ainakin Amazonissa. M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
Ozzyneito 16.05.2008 13:28:57 | |
---|
Sori offtopicin jatko, mutta nyt ainakin minulla hyväksyi Paypal OP:n Electronin nyt tämän tiedotteen jälkeen, ennen ei ole toiminut. Samoin yksi kaveri raportoi samaisen Electronin nyt toimivan ainakin Amazonissa. ja jälleen jatketaan OT:tä, mutta tarviko tuota jostain klikata jotain, etä se hyväksyy sen? pitänee kokeilla päästä eroon rahoista play.comin avulla tänään. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
-Erlend Loe |
Pedroz 17.05.2008 11:33:08 | |
---|
ja jälleen jatketaan OT:tä, mutta tarviko tuota jostain klikata jotain, etä se hyväksyy sen? pitänee kokeilla päästä eroon rahoista play.comin avulla tänään. Tuo nettimaksuominaisuus pitää aktivoida OP:n nettisivuilla muistaakseni kortin ominaisuudet -kohdassa, jos sitä tarkoitit. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Ozzyneito 19.05.2008 18:44:22 | |
---|
Ja ennakkoja ei enää saa. Tänä iltana olisin saanut vihdoin kortin kouraani. Hieman vituttaa. Noh, pakko se on mennä jonoon. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
-Erlend Loe |
Ja ennakkoja ei enää saa. Tänä iltana olisin saanut vihdoin kortin kouraani. Hieman vituttaa. Noh, pakko se on mennä jonoon. Saman huomasin eilen. Helvetin Sampo! Niiden Visalla en saanu tota toimimaa lukuisista yrityksistä huolimatta. No, ei kun jonottamaan sitten torstaina. Moneltahan siellä kannattais olla? |