depe 19.05.2008 13:45:53 | |
---|
Ihan tavallinen nyrkkeilijä vetäisi noita kanveesiin parissa sekunnissa. Paitsi että tavallinen nyrkkeilijä olisi maissa käsi gomorrassa ennen kuin olisi saanut yhtään osumaan perille. Paitsi ehkä Lebenin kanssa, joka yrittäisi varmaan nyrkkeillä nyrkkeilijänkin kanssa. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Ed_Guy 19.05.2008 13:48:44 (muokattu 19.05.2008 13:59:49) | |
---|
Paitsi että tavallinen nyrkkeilijä olisi maissa käsi gomorrassa ennen kuin olisi saanut yhtään osumaan perille. Paitsi ehkä Lebenin kanssa, joka yrittäisi varmaan nyrkkeillä nyrkkeilijänkin kanssa. No hohhoi. Voihan ihan tavallinen penakin päihittää semmoisen joka osaiskin jotain. Jos vaan sattuu lyömään tarpeeksi lujaa ja nopeasti E: Eilen ekan kerran katoin ja koukkuun taisin jäädä Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
Tranquility 19.05.2008 14:20:36 (muokattu 19.05.2008 14:21:45) | |
---|
Krice, en tiedä yritätkö pelkästään provosoida vai oletko oikeasti noin vitun tyhmä. Kirjoituksesi ärsyttävät minua joka tapauksessa siinä määrin, että en malta olla puuttumatta asiaan. Kirjoituksistasi päätellen et selvästikään ymmärrä kamppailu-urheilusta yhtikäs mitään, enkä voi käsittää mikä saa sinut luulemaan toisin. Olen seurannut vapaaottelua useita vuosia, harjoitellut lajia ja noussut kehään ottelemaan. Kokemuksieni perusteella voin sanoa, että kyseeessä on helvetin hieno ja kova urheilulaji. Huipputasolla laji vaatii äärimmäistä suorituskykyä ja kestävyyttä paitsi fyysisellä, myös ennen kaikkea henkisellä puolella. Tämän lisäksi lajin mahdollistamat pysty-, matto- ja maahanvientitekniikat ovat niin monipuolisia, että menestyäkseen ammattiottelijan tulee käytännössä asua harjoitussalilla. Huippuottelijoilta vaaditaan vuosikausia kestävää täydellistä omistautumista lajia kohtaan. TUF:n ensimmäinen tuotantokausi toi lajin suuren yleisön tietoisuuteen Yhdysvalloissa. Näyttämällä ohjelmassa joutavaa hölmöilyä tehtiin ohjelmasta "viihdyttävä" myös tavalliselle katsojalle. Valitettavasti tämä ratkaisu loi lajista ja sen harrastajista julkisuuteen osittain virheellisen kuvan. Nykyään Jenkeissä näytetään sarjan seitsemättä tuotantokautta, joka on keskittynyt lähes yksinomaan harjoittelun ja ottelemisen kuvaamiseen, hyvä niin. Ensimmäisestä tuotantokaudesta vielä sen verran, että sen ottelut eivät tekniseltä tasoltaan todellakaan vastaa sitä, mitä vapaaottelu on nykypäivänä. Sarjan viimeisessä (13.) jaksossa nähdään kuitenkin erittäin viihdyttävä ottelu, joka räjäytti lajin suosion rapakon takana. Katsokaa se. Vapaaottelija vastaan nyrkkeilijä? Nyrkkeilysäännöin vapaaottelijalla ei olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia, ja vastaavasti MMA -säännöin nyrkkeilijä joutuisi luovutusotteeseen alta aikayksikön. Tästä ei todellakaan tarvitse puhua tämän enempää. Kricelle vielä sen verran, että toivottavasti jatkossa mietit kommenttejasi hieman tarkemmin. En minäkään tule kitarapalstalle naureskelemaan, kuinka jokainen vastaantulija voittaisi sinut kitaran soitossa. |
blastoff 19.05.2008 14:26:16 (muokattu 19.05.2008 14:26:46) | |
---|
|
masterhat 19.05.2008 14:48:00 (muokattu 19.05.2008 14:50:13) | |
---|
Krice, en tiedä yritätkö pelkästään provosoida vai oletko oikeasti noin vitun tyhmä Mul tuli sama viba, täysin sama. Eihän noi kricen jutut ole koskaan talon nopeimmalle hissille kuuluneet, mutta nyt on jo niin rankasti provoa matkassa, että parempi ku ei tähän ketjuun kirjoittelisi Ihan tavallinen nyrkkeilijä vetäisi noita kanveesiin parissa sekunnissa. http://www.youtube.com/watch?v=5UcmIQ4xLrY Ray Mercer = entinen nyrkkeilyn raskaansarjan maailmanmestari. Cool Snails against humanity |
dazed 19.05.2008 17:31:06 | |
---|
Sitä ihmettelin, että kun kaveri saa tosien pään kainaloonsa. Niin, eikö sitä pysty tuollainen treenattu kaveri puristamaan sen verran lujaa, että peli olisi ohi. Eli jonkinlainen niskalukko. I`m not a great player, but I can make it howl. |
Sitä ihmettelin, että kun kaveri saa tosien pään kainaloonsa. Niin, eikö sitä pysty tuollainen treenattu kaveri puristamaan sen verran lujaa, että peli olisi ohi. Eli jonkinlainen niskalukko. Yleensä noissa tilanteissa haetaan erilaisia kuristuksia, joilla estetään verenkierto aivoihin tai tukitaan kaverin hengitystiet. Kun kuristus on kohdillaan, joutuu vastustaja yleensä luovuttamaan. Kaikkia tekniikoita vastaan pystyy kuitenkin puolustautumaan kun vaan tietää mitä tekee. Loppupeleissä voittaa se, joka osaa hommansa paremmin. Varsinaiset niskalukot ovat harvinaisempia, mutta kyllä niitäkin nähdään. |
Krice 19.05.2008 18:04:50 | |
---|
Huipputasolla laji vaatii äärimmäistä suorituskykyä ja kestävyyttä paitsi fyysisellä Ai, mitenkähän näytti siltä että tyypeiltä loppui happi aika nopeasti? Näyttävät lihakset on treenattu, mutta kuntoa ei riitä nimeksikään. Eikö oikeasti kukaan nauranut sille miten se Diego löntysteli hitaasti edestakaisin niska kumarassa? Tai miten Josh työnsi aina päänsä eteen ja suorastaan syöksyi kamikaze-tyyliin kun se löi? |
Ed_Guy 19.05.2008 19:03:39 | |
---|
Ai, mitenkähän näytti siltä että tyypeiltä loppui happi aika nopeasti? Näyttävät lihakset on treenattu, mutta kuntoa ei riitä nimeksikään. Eikö oikeasti kukaan nauranut sille miten se Diego löntysteli hitaasti edestakaisin niska kumarassa? Tai miten Josh työnsi aina päänsä eteen ja suorastaan syöksyi kamikaze-tyyliin kun se löi? Niinno. Mee ite vääntäämään ihan tosissaan jonkun kanssa ja mussuta sitten. Kyllä se jaksaminen aika nopiasti loppuu Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
superfly 19.05.2008 20:06:00 | |
---|
Krice pistää parastaan taas .) Ihan sama tuolla kitarakamapuolellakin, se puhuu paljon asioista mistä se ei selvästikään mitään tiedä. Killing internet dragons is serious business! |
depe 19.05.2008 20:07:04 | |
---|
No hohhoi. Voihan ihan tavallinen penakin päihittää semmoisen joka osaiskin jotain. Jos vaan sattuu lyömään tarpeeksi lujaa ja nopeasti Tavallinen pena ei osaa edes lyödä niin kovaa, että saisi jonkun UFC-kavereista kanveesiin. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Ed_Guy 19.05.2008 20:10:02 | |
---|
Tavallinen pena ei osaa edes lyödä niin kovaa, että saisi jonkun UFC-kavereista kanveesiin. Meinasin jo poistaa viestini mutta jätin sen silti. Siis tottakai tsäänsit on huonot pärjätä, mutta silti Tavallinen pena voi pärjätä ei välttämättä mutta voi. Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
He_Man 19.05.2008 20:27:14 | |
---|
Tavallinen pena ei osaa edes lyödä niin kovaa, että saisi jonkun UFC-kavereista kanveesiin. Katotaanko? Tai no ehken jotain shaolin munkkia joka tehnyt kymmenen vuotta balls conditioningia... Minulla on VOIMAA!!! |
Krice 19.05.2008 20:57:59 | |
---|
Niinno. Mee ite vääntäämään ihan tosissaan jonkun kanssa ja mussuta sitten. Kyllä se jaksaminen aika nopiasti loppuu Ei minun tarvitse mennä tekemään mitään että voisin mussuttaa "ultimate" fightereistä. Hämmästelen vaan sitä, ettei kukaan muu huomaa mitään. Ehkä kyseessä on samanlainen ilmiö kuin pellepainissa, jonka faneilla on selvästi fanilasit päässä ja todellisuus vääristyy. |
riimu 19.05.2008 22:03:55 | |
---|
Ei minun tarvitse mennä tekemään mitään että voisin mussuttaa "ultimate" fightereistä. Hämmästelen vaan sitä, ettei kukaan muu huomaa mitään. Ehkä kyseessä on samanlainen ilmiö kuin pellepainissa, jonka faneilla on selvästi fanilasit päässä ja todellisuus vääristyy. Pari tuttua nyt lajia harrastaa ja kyllä vaan sitä huippukuntoinen köriläs muutamas minuutissa menee jo melko hapoille vääntäessä. Don't ask me about Grim Fandango. |
Bluesmies 19.05.2008 22:12:36 | |
---|
Kyllä noi lajin huiput on aika pirun kovia jäbiä tappeleen. Ja edelleen nämä tässä sarjassa olevat on vasta uran alkupuolella, joten onko se ihme, jos jokainen ei ole Karelinin ja Tysonin yhdistelmä? Ja kyllä kuka tahansa noista pieksis kenet tahansa m.nettiläisen mennen tullen. :) |
Krice 19.05.2008 22:43:50 | |
---|
Ja kyllä kuka tahansa noista pieksis kenet tahansa m.nettiläisen mennen tullen. :) Tämä keskustelu ei taida oikein toimia. |
Thet 19.05.2008 22:50:05 | |
---|
Tämä keskustelu ei taida oikein toimia. Tomii, jos sä miettisit muutaman minuutin ennen kuin painat sitä lähetä näppäintä. |
R2 19.05.2008 23:33:58 | |
---|
Kovimmat jätkät ainaski tappelee pelkästään näissä foorumeissa. Se on nykyaikaa "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
Krice 19.05.2008 23:56:20 (muokattu 19.05.2008 23:56:39) | |
---|
Tomii, jos sä miettisit muutaman minuutin ennen kuin painat sitä lähetä näppäintä. Minä olen miettinyt vähän kauemminkin miksi pelleottelijoita pidetään jotenkin kovina. Ehkä te pojat nyt vaan juksaatte minua, eikä se ole oikein kivaa. |