Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Quebec City & Halifax, 2.-18.5.2008
1 2 3 4 5110 111 112 113 114
AP
18.05.2008 22:54:30
Toivon sydämeni pohjasta Venäjälle voittoa vaikka Suomen häviö niille vituttikin. Kanadalaiset vaan ärsyttää jostain tuntemattomasta syystä :D Ja Ovechkin on paras IMO.

Itsehän olen nurkkapatriootti ja kyllä venäläiset aina enempi on "meikäläisiä", joten heille voittoa toivoin. Taistelun ja taitokiekon voitto tuo sitten olikin, parin maalin tappioasemasta johtoon ja vielä muikeita yksilösuorituksia välissä, kyllä kelpaa.

Mahtaa Nashilla olla tällä hetkellä vähän kavereita.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Jag
18.05.2008 22:55:31

Saanen lainata itseäni... palaan menneeseen josta syntyi pientä haloota aikanaan:

Näinhän se sitten meni... juuri kuten olin sanonut jo ennen turnauksen alkua.
Pozdravljaem Rossii ... Vy zasluzhivaete zoloto, hotja Kanada tozhe byla horoshej!

Muistin muuten tuon viestisi. Näinhän siinä sitten kävi. Itsekin symppasin itänaapuria tässä matsissa. Ja kyllä nuo molemmat joukkueet olisivat olleet lyötävissä. Esim. Kanadan välierämatsi oli tiukka. Olisi voinut päätyä toistekin. Kanada ei itse asiassa pelillisesti vakuuttanut minua missään vaiheessa. Mutta kun ratkaisijoita löytyy niin pärjäsivät hyvin pitkälti pelaajien henkilökohtaisen taidon ansiosta.
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
Bongowing
18.05.2008 22:56:29
Mahtaa Nashilla olla tällä hetkellä vähän kavereita.

No enemmän paskaa säkäähän toi tilanne oli, mutta silti, ihan oikein meni.
There is no ought from is.
carlos
18.05.2008 23:00:20
Tais Kanada saada vähän liian hyvän alun tähän peliin. Ei siinä, ottelu oli kyllä todella viihdyttävää katsottavaa, tämmösiä finaaleiden pitääkin olla!
Dunga
18.05.2008 23:02:53
Hoho, hyvä että Kanadaa kyykytettiin vaihteeksi. Ilo seurata Venäjän vilpitöntä juhlaa, pitkästä aikaa.
Accidento bizarro - tutto morto.
Legatus
18.05.2008 23:05:28
Onnea Venäjälle!! Voitto meni oikeaan osoitteeseen.

Haikea olo nyt ku kisat on ohi ja katsoo tuota loppumyllerrystä :I
Myykää minulle Jackson RR3R-kitara!!!!
Jag
18.05.2008 23:06:53

No kohta fudiksen em:t
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
riimu
18.05.2008 23:07:24

Ohan änärifinaalit viel tulos.
Don't ask me about Grim Fandango.
Legatus
18.05.2008 23:09:06

No ne on vielä, mutta olen aina pitänyt tavallaan maajoukkuekisoja tärkeämpinä kuin änäripelejä.
Myykää minulle Jackson RR3R-kitara!!!!
M-Juhana
18.05.2008 23:11:10

Joku paikallinen puulaakisarja.
"Akaan Saabisti" -Veikko
Deep Shadow
18.05.2008 23:13:42
Hienoa että Venäjä voitti. Ilja teki turnausmaalinsa aika tärkeisiin paikkoihin. :D
Leuka maassa kohti uusia murheita
Jag
18.05.2008 23:13:45

Ristiriitaista kyllä, jos Detroit ja Pittsburgh menevät finaaleihin. Detroitista on jostain syystä aina ollut jonkin näköinen inhokki minulle. Toisaalta siellä pelaa meidän nuori lupaus Filppula. Pittsburgh taas muuten voisi olla se jonka puolia pitää, mutta siellä on kersa "haahaahaa" Crosby. Toisaalta siellä on taas myös "meidän oma" velikultamme J.Ruutu. No jospa Dallas vielä tekisi ihmeitä niin olisi sitten suht helppo päätös tuon jälkeen.
Folcce
18.05.2008 23:13:49
Upea päätös turnaukselle. Enemmänhan tätä sitten lopulta tuuletti kuin Suomen pronssia. Johtuu myös siitä että pitkään näytti väärä joukkue vievän kultaa tuomareiden avustuksella. Taitokiekon voitto! Vittuun fyysisyys ja taklaaminen. Onneksi välierät meni miten meni. Suomihan ei olisi viittä Wardin taakse tänään saanut.
Music's my life, Moxey.
Linnunlaulupuu
18.05.2008 23:15:36
Onneksi olkoon, venäjä! Oli vähintäänkin ansaittu voitto! Tuomarilinjalle kyllä keppiä, mutta mitäpä se tässä vaiheessa enää merkitsee. Stolichnaya auki!
KINNIKUN!
Numbie
18.05.2008 23:20:58

Olisipa tuossa käynyt kummin päin vaan, olisi kyseessä ollut ansaittu voitto. Kumpikin joukkue pelasi upean turnauksen. Onnea vaan Venäjälle.
Lauri0
18.05.2008 23:24:20

Entäs MyPa?
Hei
Hammer Of The Gods
18.05.2008 23:24:51
Olisipa tuossa käynyt kummin päin vaan, olisi kyseessä ollut ansaittu voitto. Kumpikin joukkue pelasi upean turnauksen. Onnea vaan Venäjälle.

Näinköhän tästä alkaisi uusi Venäjän "kultakausi". Koko niitten joukkue tuli kyllä tähän turnaukseen ihan uudella ilmeellä ja lupaa varmasti niille hyvää jatkoa ajatellen. Niillä on semmonen valmentaja joka osaa homman ja saa starbatkin kuriin ni mikän siinä on kanukkeja kiusatessa.
Käyppäs joutessas ihmettelemässä: Soulfallen ja Beautiful Betrayal
InYourFace90
18.05.2008 23:25:28
Hyvä Venäjä!
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
M-Juhana
18.05.2008 23:28:07

Näinköhän tästä alkaisi uusi Venäjän "kultakausi". Koko niitten joukkue tuli kyllä tähän turnaukseen ihan uudella ilmeellä ja lupaa varmasti niille hyvää jatkoa ajatellen. Niillä on semmonen valmentaja joka osaa homman ja saa starbatkin kuriin ni mikän siinä on kanukkeja kiusatessa.

Venäjä kyllä sai vihdoinkin noi taitavat jannut pelaamaan joukkueena. Hyvä homma. Nykyään, kun Kanada ja Ruotsi saa pataan, niin hyvin menee.
"Akaan Saabisti" -Veikko
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)