Aihe: Fireballille steppari
1
teela
29.03.2007 20:07:13
Oon mahdollisesti tota Englin Fireballia hankkimassa ja tuli tässä mieleen, että toimiiko noi englin stepparit siihen ollenkaan.

Thomannilla on myynnissä z5 ja z10 malleja ja selosteessa lukee "..for power ball, Screamer.." ja "..for ENGL Savage 120, Sovereign Combo.."

Ilmeisesti nuo ei toimi Fireballin kanssa ku niissä erikseen lukee kaikki muu. Vai onko jollain jotain muuta tietoa?

Sitte miten noi midifootswitchit eroo käytännössä z5:sta ja 10:stä?
Naamiaiset tänään.
nakedzen
29.03.2007 20:39:18
Z5 ja Z10 omaavat englin oman "printteri"-liittimen, eli normaali midilankku ei kaikkien englien kanssa pelaa. Z4 muistaakseni pelittää fireballin kanssa.
"Only dead fish go with the flow" Framus Cobra ääninäytteitä High Gain Huone
teela
29.03.2007 20:42:22
z4 tosiaan taitaa siihen toimia, mutta se on vähän turhan ykspuolinen siihen mitä haen. z5 olis hyvä siinä mielessä, kun siinä saa "sekotettua" niitä vaihtoehtoja.
Naamiaiset tänään.
Sleepless
29.03.2007 20:45:45 (muokattu 29.03.2007 20:52:51)
Oon mahdollisesti tota Englin Fireballia hankkimassa ja tuli tässä mieleen, että toimiiko noi englin stepparit siihen ollenkaan.

Thomannilla on myynnissä z5 ja z10 malleja ja selosteessa lukee "..for power ball, Screamer.." ja "..for ENGL Savage 120, Sovereign Combo.."

Ilmeisesti nuo ei toimi Fireballin kanssa ku niissä erikseen lukee kaikki muu. Vai onko jollain jotain muuta tietoa?

Sitte miten noi midifootswitchit eroo käytännössä z5:sta ja 10:stä?

Fireballin kanssa toimii mikä tahansa stereoplugilla ja kahdella kytkimellä varustettu lauta.

EIT:

z4 tosiaan taitaa siihen toimia, mutta se on vähän turhan ykspuolinen siihen mitä haen. z5 olis hyvä siinä mielessä, kun siinä saa "sekotettua" niitä vaihtoehtoja.

Ei taida olla tuosta Z5:stä mitään hyötyä fireballin kanssa kun on vain 2 toimintoa valittavissa. master 1/master2 ja gainboost ON/OFF toisella napilla.

Itse olen aikeissa modata yhden napin lankkuun stereoplugin jotta saan molemmat toiminnot vaihdettua yhdellä polkasulla. Käytännössä joutuu aina polkemaan kumpaakin nappia jos aikaa säröltä puhtaalle vaihtaa niin miksei ei helpottaisi sitä näin. En ole 100% varma toimiiko noin, mutta lupaan infota täällä jos fireball palaa oikeasti:)
Hiljaa hyvä tulee.
sonata
29.03.2007 21:39:38

Jees eli eihän siitä z5 ole mitään hyötyä tuon kanssa joten z4 on se joka pelittää tuon nupin kanssa :)
moro
thejmh
30.03.2007 14:35:04
Kyllä fireball:ssa toimii melkein mikä vaan pedaali. Mä muokkasin powerballiinkin kanavanvaihtopedaalin jostain vanhasta 3-nappisesta hughes&kettner pedaalista jossa oli semmonen midi liitin. Plugit vaan tilalle ja toimii. Valotkin palaa... :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)