Feggy 12.04.2006 15:54:14 | |
---|
Enpäs kun en ole kuullut. Sen sijaan mainitsen, että kohta ilmestyvässä Rytmi-lehdessä on 20-sivuinen Seattle-spesiaali ja Mark Armin haastattelu. |
Jag 12.04.2006 17:34:05 | |
---|
Kyllähän tota Mudhoneytä on ihan pakko lähtee tsiikaa Ilosaareen. Ukot jaksaa vieläkin riehua. Hienoa hienoa. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Stain 17.07.2006 17:56:32 | |
---|
Oli aika jees keikka Ilosaaressa. Pääsi pogoilemaan heti alkuun kun Suck You Dry rämähti soimaan! Hitto kaverin kanssa ostettiin torilta paska tamburiini eurolla että olisi voitu soittaa sitä biisin alkaessa niin kuin levyllä, mutta perkeleet vetivät sen ekana niin ei sitä osannut varautua. Olihan siinä eturivissä pientä moshpittiäkin kun tyypit riehaantuivat ja tais tulla yhtä tyyppiä nenäänkin joltain vahingossa. Muilla äijillä oli hyvä meininki, mutta miten musta vaikutti että Mark Arm oli jotenkin väsyneen oloinen. Eivät edes encorea soittaneet vaikka porukka taputti aika hemmetin pitkään. Liekö ollut sitten järjestäjien sana, ettei ole aikaa encorelle. Omistuista sikäli, sillä Mudhoney oli vissiin viimeinen bändi sillä lavalla? Mutta joka tapauksessa energisimpia livekokemuksia ikinä. It's a bittersweet symphony, this life |
Jag 17.07.2006 18:32:24 | |
---|
Minä olin se punatukkainen Nirvana paita päällä ollut kaveri siinä lähes eturivissä. Meininki oli ihan hemmetin jees. Pahoittelen jos jotain sattui kun tuli välillä "jamitetua hieman laajemmallakin alueella" :) Mudhoney oli se artisti jota eniten odotin. Ei pettänyt. Ei todellakaan. Eivät edes encorea soittaneet vaikka porukka taputti aika hemmetin pitkään. Liekö ollut sitten järjestäjien sana, ettei ole aikaa encorelle. Omistuista sikäli, sillä Mudhoney oli vissiin viimeinen bändi sillä lavalla? Samaa itsekkin ihmettelin. Mutta joka tapauksessa energisimpia livekokemuksia ikinä. juuri näin "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
juici 17.07.2006 19:14:48 (muokattu 18.07.2006 22:30:59) | |
---|
Minä olin se punatukkainen Nirvana paita päällä ollut kaveri siinä lähes eturivissä. Meininki oli ihan hemmetin jees. Pahoittelen jos jotain sattui kun tuli välillä "jamitetua hieman laajemmallakin alueella" :) Eipä haitannut kun itsekin piti pomppia mukana. Jos siihen eteen yhtään kuului se tamburiinin ääni niin minä olin se joka sitä hakkasi. EDIT: Aika paljon muuten vetivät Superfuzz Bigmuffilta. Ja sehän oli vaan hyvä. Hemmo: "Gallien Krueger, kun siinä on tämä särö." |
Stain 17.07.2006 21:42:54 | |
---|
niin minä olin se joka sitä hakkasi. Ja minä :) It's a bittersweet symphony, this life |
Antsa 18.07.2006 08:26:14 | |
---|
Hyvin vetivät, ei pettänyt odotuksia. Sopivasti klassikolita ja uusia. Encorea jäin kaipaamaan ja soundeista voisi rutista, mutta en viitsi. We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold... |
Paperilyhty 18.07.2006 11:13:56 | |
---|
Äärimmäisen hyvä keikka. "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
FrankComa 18.07.2006 21:09:23 | |
---|
Jep, hyvä keikka. Mark on kingi. Give The Mule What He Wants! |
Cherub 21.07.2006 11:47:33 | |
---|
Olisivat kuulemma halunneet vielä soittaa encoren mutta eivät saaneet. Bändi ihmetteli itsekin sitä. |
juici 21.07.2006 15:46:15 | |
---|
Aika bastardeja ne järkkärit... Hemmo: "Gallien Krueger, kun siinä on tämä särö." |
professori 10.05.2008 14:07:02 (muokattu 10.05.2008 14:30:51) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 658 päivää vanhaan ketjuun! Tuli itsekin tutustuttua ja aika kovaa matskua. Tää Superfuzz Bigmuff + early singles ois varmaan hyvä hankkia hyllyyn. Kannattaakohan odottaa Suomeen tätä orkesteria? |
Feggy 10.05.2008 15:09:18 | |
---|
Vastahan se oli Ilosaarirockissa... |
Terminaattori 10.05.2008 15:53:55 | |
---|
Tää Superfuzz Bigmuff + early singles ois varmaan hyvä hankkia hyllyyn. Todellakin. Yksi kovimpia "levyjä" koskaan. Ja halvalla tuota tuntuu saavan joka paikasta. soitellen sotaan |
professori 11.05.2008 19:51:28 | |
---|
Ja halvalla tuota tuntuu saavan joka paikasta. Levykellarista irtoaa postareineen kympillä. Muuten yleensä 15€ luokkaa. Haluaisiko joku suositella seuraavaa hankintaa? |
Cherub 18.05.2008 14:04:34 | |
---|
Tuo Superfuzz BigMuff julkaistaan 20.5.2008 20v juhlapainoksena. Sisältää noin tuhat bonusbiisiä. |
Tuo Superfuzz BigMuff julkaistaan 20.5.2008 20v juhlapainoksena. Sisältää noin tuhat bonusbiisiä. Nyt vituttaa, ois pitäny ostaa tuo samantien. Harmittavan kalliita nuo lätyt on uutena, pitänee jatkaa huutiksen kyyläystä.. |
juici 19.05.2008 12:12:30 | |
---|
"Lopuksi kaikki liimaavat nakkisämpylän hiekkatiehen." -Da Make |
Kapuli14 11.10.2009 10:11:30 | |
---|
Harmi, että tää ketju on aikas kuollu. Loistava bändi! |
TundraScobar 11.10.2009 18:30:34 | |
---|
Superfuzz Bigmuffin, varhaisten sinkkujen, debyyttikiekon ja Every Good Boy Deserves Fudgen perusteella aivan loistavaa settiä soundeilla, jotka vetoavat ainakin meikäläiseen todella vahvasti. Pitänee jatkaa tutustumista kronologisessa järjestyksessä. Tuota kahden cd:n Superfuzzia saa muuten nyt kympin pintaan. Joku SubPopin tarjouskampanja kuulemma. Kannattaa hommata vaikkapa sen kakkoslevyn Berliinin keikkataltioinnin vuoksi. Lisäksi muitakin levyjä on remasteroitu ja uudelleenjulkaistu vinyylinä. |