Aihe: Ilosaarirock 2008
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
t0mmi
14.05.2008 12:48:13

Mihin aikaan suunnilleen noi liput on yleensä myyty loppuun?

27.6.2003
23.6.2004
21.6.2005
27.6.2006
7.6.2007
www.ilosaarirock.fi | www.kellari.fi | www.rokumentti.com
kimmo
14.05.2008 13:31:26 (muokattu 14.05.2008 13:32:35)
Saatoin kärjistää asioita hieman, eli nyt selvennän hieman kantaani. Ilosaarirockista löytyy Minulle noin 4 bändiä mitkä haluan nähdä, ja kaikki nämä 4 bändiä esiintyy myös noin 3-4 muulla suomalaisella festivaalilla. Mutta esim. Ruissista löytyy sentään yli 10 bändiä jotka haluaisin nähdä, samoin provinssissa. Siksi kutsuin ilosaarirockia perusfestariksi.

Mites se tuolla logiikalla on perusfestari? Sinun makusi ei sitten ilmeisesti edusta perusmiehen musiikkimakua ja juuri Ilosaaren bändit sitä ovat vai? Tämä ei ole missään mielessä mitään vinoilua, en vaan tajua perusteluasi. Vai ovatko ne yli 10 bändiä sellaisia mitä ei muilla festivaaleilla ole. Pistähän nimiä kehiin.
Ali
14.05.2008 15:22:34 (muokattu 14.05.2008 15:23:32)

Siksi kutsuin ilosaarirockia perusfestariksi.

Hoho. Ozric Tentacles, Cult of Luna, Oceansize, Converge, Mondo Cane jne. Perussettiä NRJ-teineille, kyllä vain.

Kyllä Ilosaaren bändikattaus on ollut omasta mielestäni viime ja tänä vuonna aivan omaa luokkaansa.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Cooper_Alice
14.05.2008 15:59:44
Hoho. Ozric Tentacles, Cult of Luna, Oceansize, Converge, Mondo Cane jne. Perussettiä NRJ-teineille, kyllä vain.

Kyllä Ilosaaren bändikattaus on ollut omasta mielestäni viime ja tänä vuonna aivan omaa luokkaansa.

Ohhoh, mun viestistähän tuli joku oikee sensaatio. Noista lainauksesta löytyvistä bändeistä ei yksikään ole minulle tuttu. Ilosaarirockin bändikattauksesta itse haluaisin nähdä nightwishin, turisaksen, eläkeläiset sekä kumikamelin. Nightwish esiintyy kesänä yhteensä 3 suomalaisella festivaalilla, turisas 8 festivaalilla ja eläkeläiset 4 festivaalilla. Elikä omasta mielestäni ei ole mitään "harvinaista herkkua". Korostan vielä, omasta ja vain omasta mielestäni kyseessä ei ole mikään erityinen festivaali. Te olette ilmeisesti eri mieltä, mutta antakaa minulle oikeus omaan mielipiteeseeni.
kyseinen
14.05.2008 16:39:06
Te olette ilmeisesti eri mieltä, mutta antakaa minulle oikeus omaan mielipiteeseeni.

Mielipiteet on kuin...

Opettelepa tästä kalabaliikista vaikka semmoinen asia, että seuraavan kerran kun käyt latomaan "perusfestari"-tyyppisiä yleistäviä kommentteja, niin tee vähän kattavampaa tieteellistä tutkimusta. Älä perusta näkemystäsi vain OMIIN suosikkeihisi perustuviin mutu-fiiliksiin.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
obiwan
14.05.2008 16:44:47
Opettelepa tästä kalabaliikista vaikka semmoinen asia, että seuraavan kerran kun käyt latomaan "perusfestari"-tyyppisiä yleistäviä kommentteja, niin tee vähän kattavampaa tieteellistä tutkimusta. Älä perusta näkemystäsi vain OMIIN suosikkeihisi perustuviin mutu-fiiliksiin.

Niin p*rkele! Mnetissä kannattaa todellakin varoa mitä sanoo. Ajattele nyt, saatat kirjoittaa tänne jotain mistä joku voi olla eri mieltä. Vähintäänkin verrattavissa mihin tahansa kuolemansyntiin. Hullu.

(myh)
Ali
14.05.2008 16:58:46

Noista lainauksesta löytyvistä bändeistä ei yksikään ole minulle tuttu.

Jos festari on täynnä sinulle tuntemattomia bändejä, kuinka voit kutsua sitä sitten perusfestariksi? Joo mutta ei tästä varmaan enempää. Rauha maan päällä ja ihmisillä hyvä tahto.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
aivokuolio
14.05.2008 17:23:51
Voi pyhä helevetti kun on taas äärimmäisen oleellista väittelyä täälläkin...
Sahtimies666
14.05.2008 18:59:32
Mun iskä on vahvempi ku teiän iskä!
tarzan
16.05.2008 17:41:18
Älkääs nyt, sanokoon jokainen mitä sanoo. Jos Ilosaarirockin haluaa luokitella perusfestariksi sen perusteella, että siellä esiintyy yhtä tuntemattomia nimiä kuin Forssan keskikesänilmaisetpunkfestareilla (tm) niin sen saa tehdä. Ei-perusfestari tarkoittanee ensimmäiselle kirjottajalle festaria, jolla esiintyy maailmantähtiä MTV:n TOP-10 ohjelmasta. Koska isot nimet ovat erikoisia ja niitähän ei millekään perusfestareille saa..

Tosiasiahan on, että Ilorokki kuuluu nimenomaan marginaalisemman musiikin kuuntelijoille ja semmoisena sen on hyvä pysyäkin. Itselleni ei tämän vuoden ohjelman isommista kiinnityksistä monikaan osunut suurimpaan mielenkiinnon alueelle, mutta paikalle aion ehdottomasti mennä ja laajeneepahan tietämys musasta kun näkee itselleen taas pari uutta ja tuntematonta yhtyettä.

Mike Pattonia odotellessa.
Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti?
t0mmi
22.05.2008 01:36:31

Mondo Canen soittoaika Ilosaarirockissa sunnuntai 13.7. klo 21.00-22.30, paikkana YleX-teltta.
www.ilosaarirock.fi | www.kellari.fi | www.rokumentti.com
Ozzyneito
22.05.2008 08:56:08 (muokattu 22.05.2008 09:03:24)

Mondo Canen soittoaika Ilosaarirockissa sunnuntai 13.7. klo 21.00-22.30, paikkana YleX-teltta.

Hienosti organisoitu!

Ei muutenkaan tunnu olevan juuri mitään päällekkäisyyksiä, ellei Oceansizea ja Convergea lasketa ja Cult Of Lunaa sekä Venetianeja. Sunnuntai-iltapäivä on kieltämättä mitä on, mutta eipä ole ainakaan päällekkäisyyksiä.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
hyllevi
22.05.2008 11:01:32
Harmittavia päällekkäisyyksiä tulossa, mutta olihan se odotettavissakin. Asa, Converge, Cult of Luna ja Comeback Kid saattuu eniten. Mad Caddiesin ja Ozric Tentaclesin väliltä osaa päättää ehkä vasta paikanpäällä, harmittaa jo etukäteen.
http://myspace.com/fuckedwithaguitar
Rocco_Longfella
23.05.2008 00:02:09
Menen.

Ilosaari on jokavuotinen perinne ja hyvä mahdollisuus tavata kavereita Suomen toiselta puolelta pitkästä aikaa. Festareina omaa luokkaansa ja musiikkitarjonta on yleensä hyvää.

Tällä hetkellä tarjonta on aika heikkoa minun kannalta, olen menossa katsomaan Ozric Tentaclesia, Pattonia ja Mad siniä. Tosin ne on vasta ne ennaltaan tutut, parhaat bändit on yleensä niitä itselleen tuntemattomia uutuuksia. Ainakin bändiarvosteluja lukiessa tuntuisi tulevan hyvät festarit. Taas kerran.

Klubit taidan jättää väliin.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
lapio
23.05.2008 11:12:58

Hienosti organisoitu!

Ei muutenkaan tunnu olevan juuri mitään päällekkäisyyksiä, ellei Oceansizea ja Convergea

Ylitsepääsemättömän paha päällekkäisyys :(
Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä. -aaro
Tunttone
23.05.2008 21:08:19
Voi miksi Comeback Kidin ja Pattonin pitää olla päällekkäin.
Samaten Converge ja Oceansize.
Perkele.
"Horry, sock my cock."
carnation
24.05.2008 11:18:27
Voi miksi Comeback Kidin ja Pattonin pitää olla päällekkäin.
Samaten Converge ja Oceansize.
Perkele.

Jep, aikataulut täytyisi ehdottomasti laatia sinun makusi mukaan.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
tarzan
26.05.2008 18:32:51
Mikähän on ollu lippujen menekki tänä vuonna? Kauhistuttaa vain tuo oma rahatilanne kun provinssissa pitää lähteä pyörähtämään ja ei löydy mistään nyt sitä 65 euroa ilorokin lippuun.

Kai se pitää joltain trokarilta ostaa myöhemmin, sillä palkka tulee vasta provinssin jälkeen seuraavan kerran..
Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti?
stigcarpelan
26.05.2008 19:30:19
Mikähän on ollu lippujen menekki tänä vuonna? Kauhistuttaa vain tuo oma rahatilanne kun provinssissa pitää lähteä pyörähtämään ja ei löydy mistään nyt sitä 65 euroa ilorokin lippuun.

Kai se pitää joltain trokarilta ostaa myöhemmin, sillä palkka tulee vasta provinssin jälkeen seuraavan kerran..

Joo voi tohon aikaan olla aika tiukassa. Tai ei sitä tiedä... Itsellä tuo lippu on mutta tässä onkin mietitty miten on varaa itse festareihin kun jo leirintä-lippu (linnunlahti) näyttäisi olevan 35e WTF? Kallistunut jotain 15e. Saati sitten muu.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)