Jööhannes 09.05.2008 20:12:58 | |
---|
Sattumalta katsoin tuota ottelua ja nauroin koko ajan. Hitaat plösöt läiskivät toisiaan, sitten tuo Leben menee hinkkaamaan vastustajaa laitaa vasten, joka vetäisee kyynärpäällä kulman auki. Noloa! Jos kyynärpäitä saa käyttää niin mitä järkeä on mennä tyrkyttämään naamaansa vastustajalle. Se toinen tyyppi oli vielä nolompi, täysin alakynnessä koko ajan. Kauppakassilla huitova mummokin voittaisi sen. Suosittelisin pysyttelemään kitarapalstan puolella ja olla kirjoittamatta asioista mistä et ilmiselvästikään tiedä hevon kakkapökäleen vertaa. Bänniä tuommoisille. |
sreeh 09.05.2008 22:06:02 | |
---|
Kyllä minua vähän ihmetytti tuo Lebenin vastustaja. Ensin hehkutti että vie sen helposti matossa, mutta sitten ei edes yritä viedä mattoon... |
Krice 09.05.2008 22:08:19 | |
---|
Suosittelisin pysyttelemään kitarapalstan puolella ja olla kirjoittamatta asioista mistä et ilmiselvästikään tiedä hevon kakkapökäleen vertaa. Olen miettynyt, että kyseessä on pellepaini-tyyppinen show, joka on tarkoituksella tehty noin. Varmaan etukäteen järjestettykin, sen verran sähläämiseltä näytti tuokin "ottelu". Toisaalta jenkeistä ei ikinä tiedä, onhan siinä Keho aseena -sarjassakin ne jenkit ihan pihalla koko ajan. |
Thet 09.05.2008 22:23:32 | |
---|
Varmaan etukäteen järjestettykin, sen verran sähläämiseltä näytti tuokin "ottelu". Juu, etukäteen sovittiin, että Lebeniä lyödään kyynärpäällä silmäkulmaan niin että tulee syvä vekki ja peli loppuu siihen. |
Manuel Pyrhullo 09.05.2008 23:09:03 | |
---|
|
Krice 10.05.2008 10:37:47 | |
---|
|
depe 10.05.2008 16:14:00 | |
---|
Chris Leben vastaan ehkä maailman paras vapaaottelija Anderson Silva: http://www.youtube.com/watch?v=kBkPtO1tr1k Josh Koscheck ei taida välittää Chrisistä kovin paljoa. Toi Silva on kyllä tyly kaveri. Pisti Rich Franklininkin nenän uuteen uskoon. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Diego 11.05.2008 13:14:34 | |
---|
Tää on ihan parasta viihdettä. Tulee aina kunnon tappaja-olo tätä katsoessa, ja tekisi mieli lähteä haastamaan riitaa kylille. :) Harmi vaan, että olen aika onneton tappelija. Vihaan Chris Lebeniä. "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
Jes, Diego voitti Joshin. Päästiin siitäkin apinasta eroon. Never forgive, never forget. |
pths 17.05.2008 21:51:26 | |
---|
Jes, Diego voitti Joshin. Päästiin siitäkin apinasta eroon. heh, oli kyllä melkosen tylsä ottelu. itteä ärsyttää eniten tuo sam(?) tässä sarjassa. "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
Thet 18.05.2008 00:36:35 | |
---|
itteä ärsyttää eniten tuo sam(?) tässä sarjassa. Odotan kyllä matsia jossa se saa turpaan. |
TKT 18.05.2008 00:41:02 | |
---|
Odotan kyllä matsia jossa se saa turpaan. Jep! Näin on! Kunnon varas, mutta toivon myös että se Bob ei pääsee vaan Forrest jatkaa! Never forgive, never forget. |
Thet 18.05.2008 00:45:59 | |
---|
Jep! Näin on! Kunnon varas, mutta toivon myös että se Bob ei pääsee vaan Forrest jatkaa! Juu aivan samaa mieltä. Forrest on raju jätkä ja haluan kyl nähdä sen jatkavan. |
masterhat 18.05.2008 15:03:55 | |
---|
vittu kun Koshcheck tipahti, toisaalta Diego on toinen suosikki. Leben on aivan spede... Sattumalta katsoin tuota ottelua ja nauroin koko ajan. Hitaat plösöt läiskivät toisiaan, sitten tuo Leben menee hinkkaamaan vastustajaa laitaa vasten, joka vetäisee kyynärpäällä kulman auki. Noloa! Jos kyynärpäitä saa käyttää niin mitä järkeä on mennä tyrkyttämään naamaansa vastustajalle. Se toinen tyyppi oli vielä nolompi, täysin alakynnessä koko ajan. Kauppakassilla huitova mummokin voittaisi sen. Olis mukava nähdä sut tuolla häkissä noita vastaan ottelemassa, kun oot sit ilmeisesti niin vitun hyvä, että pärjäisit tuolla. Nehän on vain hitaita plösöjä jotka mummokin päihittää... vitun urpo :D Snails against humanity |
dazed 19.05.2008 10:08:29 | |
---|
Meni taas ihan jeesusteluks se ohjelman loppu (Diego) I`m not a great player, but I can make it howl. |
dazed 19.05.2008 10:08:29 | |
---|
Meni taas ihan jeesusteluks se ohjelman loppu (Diego) I`m not a great player, but I can make it howl. |
Krice 19.05.2008 11:53:53 | |
---|
Sai taas nauraa. Se pellavapää oli ihan gay kun se halasi koko ajan sitä toista tyyppiä, asennotkin oli ehkä "hieman" homohtavia. Ihmeellistä kiehnäystä. Se Diego taas oli naurettavan kankea ja hidas, itse asiassa molemmat oli. Tämän on ihan pakko olla jonkinlainen vitsi. |
Krice 19.05.2008 11:55:45 | |
---|
Olis mukava nähdä sut tuolla häkissä noita vastaan ottelemassa, kun oot sit ilmeisesti niin vitun hyvä, että pärjäisit tuolla. En minä sellaista ole väittänyt. Näkeehän sen nyt herranjestas ettei nuo osaa mitään (muuta kuin itkeä matsin lopussa). Ihan tavallinen nyrkkeilijä vetäisi noita kanveesiin parissa sekunnissa. |
Ed_Guy 19.05.2008 12:17:46 | |
---|
En minä sellaista ole väittänyt. Näkeehän sen nyt herranjestas ettei nuo osaa mitään (muuta kuin itkeä matsin lopussa). Ihan tavallinen nyrkkeilijä vetäisi noita kanveesiin parissa sekunnissa. Tämä on kyllä totta. Ihme säätämistä koko touhu kun eilen katsoin. Niinno. Tai nehän on aloittelijoita? vasta? jos näin niin eihän matsit todellakaan voi olla mitään huipputasoa Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
Thet 19.05.2008 12:47:28 (muokattu 19.05.2008 12:49:24) | |
---|
En minä sellaista ole väittänyt. Näkeehän sen nyt herranjestas ettei nuo osaa mitään (muuta kuin itkeä matsin lopussa). En nyt sanois, etteikö mitään osaa. Kyllähän ne ainakin niitä iskuja ihan kunnialla päähänkin ottaa, perusjamppa tippuis varmaan alta aikayksikön. Ihan tavallinen nyrkkeilijä vetäisi noita kanveesiin parissa sekunnissa. Ammattinyrkkeilijä kyllä, mutta ei mikään harrastelijanyrkkeilijä ehkä kuitenkaan. asennotkin oli ehkä "hieman" homohtavia. Ihmeellistä kiehnäystä. Sä et oo varmaan pahemmin painimista kattelut. Ja samanlailla ne sun tavalliset nyrkkeilijä kiehnaa toistensa kauloissa, jos olet katsonut. |