labs 07.02.2004 01:37:01 | |
---|
Missäs kannattaa painattaa oman bändin T-paitoja? Painatukset rintaan ja selkään, ladyfit- ja normaali koo'oissa. Tietysti mielellään kestävät paidat ja pysyvät painatukset.. fruit of the loomin paidoista kokemuksia? ..-destination on the otherside-.. |
Da Make 07.02.2004 22:52:58 | |
---|
Helsingissä kaverit olivat painattaneet muistaakseni hyvinkin sedullisesti Fruit of the Loomin huppareita SalaisessaAgentissa. Cräx, Change, Ötöm!?
Revolution is my name...! |
Jos ne on 100% puuvillaa niin sitten voit tehdä sen ihan omalla tulostimella. sinulla on kuva koneella ja tulostat HUOM! PEILIKUVANA specialpainatuskalvolle. sitten painat kalvon paitaa vasten ja silität. noita kalvoja saa kirjakaupoista. itselleni olen tehnyt näin kiihdytysauto-aiheisia paitoja. HYVIN VAKUUTETTU ON PUOLIKSI POLTETTU ! ! !
|
labs 09.02.2004 08:59:46 | |
---|
paitoja olisi tarkoitus painattaa sen verran enemmän ettei taida maksaa vaivaa alkaa itse tulostamaan ja silittämään. Montako pesua itse silitetty logo muuten kestää paidassa? T-paidoista siis kyse.. kellään linkkiä tai puhnroa painatusta tekeviin mainoslafkoihin tms mistä sais ostettua paita+painatus -paketin edullisesti ? ..-destination on the otherside-.. |
Vanalkar 09.02.2004 10:35:32 | |
---|
Fruitin paidat ovat mielestäni erittäin korkealaatuisia. Ei ole logot pois lähteneet. Tarkoitan nyt niitä mitä olen ostellut, itse en ole mitään painattanut. Oppi Fjellet |
labs 11.02.2004 11:21:35 | |
---|
..-destination on the otherside-.. |
Vanalkar 11.02.2004 11:55:23 | |
---|
Lähetin tarjouspyynnön kaikkiin paikkoihin ja vastauksia sain vähän vaihtelevalla menestyksellä. Hintaerojakin löytyy joten kannattaa vertailla. Kertonetko meillekin millaisia tarjouksia sait? Miten monta paitaa ja paljon pyytävät? Oppi Fjellet |
labs 05.03.2004 09:07:38 | |
---|
Kertonetko meillekin millaisia tarjouksia sait? Miten monta paitaa ja paljon pyytävät? Fruitin paidoista (yht 100 kpl) paras tarjous tuli paitapajalta. Paidan mallista riippuen hinta olisi ollut 2 x yksiväripainatuksilla n. 6-10 euroa/kpl. Päädyimme kuitenkin hankkimaan Sol's:in paidat Kuopion Norppatexilta, koska Sol's:in valikoimasta löytyi meille sopivat mallit ja asiointi kotipaikkakunnalla on helpompaa. Hinnaksi tyylikkäille ja laadukkaille paidoille jäi n. 12 euroa/kpl. ..-destination on the otherside-.. |
Ada 10.03.2004 23:54:52 | |
---|
Jos ne on 100% puuvillaa niin sitten voit tehdä sen ihan omalla tulostimella. sinulla on kuva koneella ja tulostat HUOM! PEILIKUVANA specialpainatuskalvolle. sitten painat kalvon paitaa vasten ja silität. noita kalvoja saa kirjakaupoista. itselleni olen tehnyt näin kiihdytysauto-aiheisia paitoja. Kuinka kauan tuo kuva sitten kestää siinä paidassa? "I know where I belong, away from your Gods"
- Endless Dark, HIM |
Kurpitsa 29.04.2004 23:17:25 | |
---|
Mulla on yksi paita, joka on tehty (ilmeisesti) juuri tuolla systeemillä. Paita on ollut mulla muutaman vuoden, tosin en ole sitä jatkuvasti käyttänyt. Kuvat eivät ole lähteneet pois pesussa eivätkä edes rapistuneet tai halkeilleet, koskapa ne eivät ole sellaista kovaa koppuraa niin kuin monet valmiiksipainetut kuvat. "Joka aamu on hyvä miettiä, ampuisinko tänään kuulan kalloon." - Juha Hurme |
C.F.D.T 14.05.2004 23:16:52 | |
---|
missä pyygeis painaa paidan siis jos vien oman kuvan vaikka disketillä.. vain yksi paita siis. ja mieluiten pääkaupunki seudulla! "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
vaurio 14.05.2004 23:47:17 | |
---|
asematunnelissa on ainakin joskus ollut valokuvaliike joka painattaa paidat valokuvista/disketiltä. siinä tunnelin levyn vieressä. päästäkää minut pois m-netistä! |
C.F.D.T 16.05.2004 15:04:31 | |
---|
asematunnelissa on ainakin joskus ollut valokuvaliike joka painattaa paidat valokuvista/disketiltä. siinä tunnelin levyn vieressä. ok kiitos! pitää tsekata! "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
Ben_D 21.05.2004 09:54:03 | |
---|
Otappas yhteyttä Verkkopaitaan ( http://www.verkkopaita.com/). Sieltä saa haluamansa määrän paitoja haluamallaan painatuksella edulliseen hintaan. Luonnollisesti mitä suuremman määrän tilaat sitä halvemmaksi hinta tulee per paita. |