Aihe: Judas Priest 2.6.2008 Jäähalli
1 2 3 4
Regalis Apertura
01.06.2008 10:36:22 (muokattu 01.06.2008 10:36:42)
Bumpitaanpas tätäkin topikkia ettei kokonaan unohdu;)... Siis keikka tiistaina!
Piisamirotta
01.06.2008 12:38:26
Oliko viimeisin keikka se Hartwall keikka vai onko noi käyny sen jälkeen täällä. Tiistaina keikalle. Istumapaikat.
Mikä on saituuden huippu? V: Se, että ottaa omat lapset mukaan Pattayalle.
Regalis Apertura
01.06.2008 14:19:29
^Joo 2005 oli Hartwall-keikka. Eivät ole käyneet sen jälkeen...
Zakk
02.06.2008 09:30:17
Huomenna Priest, hieno homma, onko lämppäreistä ja settilistatsta mitään varmaa tietoa?
rheinone
02.06.2008 11:19:19
Huomenna Priest, hieno homma, onko lämppäreistä ja settilistatsta mitään varmaa tietoa?

Eiks tää oo rundin eka keikka?
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Black Star
02.06.2008 13:52:00

Eiks tää oo rundin eka keikka?

Joo, rundin eka keikka tosiaan. Oiskohan jopa ollut niin, että viimeksikin (2005) aloittivat kiertueen täältä, Oulu tais olla paikkakunta.

Kiuas lämppää.
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään"
Zakk
02.06.2008 14:30:28
Joo, rundin eka keikka tosiaan. Oiskohan jopa ollut niin, että viimeksikin (2005) aloittivat kiertueen täältä, Oulu tais olla paikkakunta.

Kiuas lämppää.

Aivan, näinhän se olikin että rundi vasta alkaa! Saas nähä tuleeko pelkästään uusia biisejä niinkuin jossain vaiheessa oli "huhuja".
Warlon
02.06.2008 14:51:05
Aivan, näinhän se olikin että rundi vasta alkaa! Saas nähä tuleeko pelkästään uusia biisejä niinkuin jossain vaiheessa oli "huhuja".

Missäs tämmöistä oli huhuttu? Toivottavasti ei pidä paikkaansa, ettei tarvitse huudella Robbille rivouksia. Klassikoita kehiin. (toki uusiaKIN saa soittaa)
Tsekkaa: www.whitefrost.cjb.net
Zakk
02.06.2008 15:31:51
Missäs tämmöistä oli huhuttu? Toivottavasti ei pidä paikkaansa, ettei tarvitse huudella Robbille rivouksia. Klassikoita kehiin. (toki uusiaKIN saa soittaa)

Nyt en lähdettä muista, mutta ihan kun jostain olisin aikanaan jotain spekulointia tosta lukenut, mutta huhuja vaan siis. Mun puolesta vois jäädä klassikot vähemmällekkin, koska viimen kiertueella tuli niitä nähtyä, ja nyt kiinostais uudempi ja harvinaisempi matsku! Muttaa kaikki Priesti käy mulle :-)
Regalis Apertura
03.06.2008 08:59:45
Käsittääkseni kiertueen alkupuoli on "klassikko-osastoa" (no ehkä pari biisiä tulevalta levyltä mukana?) ja loppupuolella esitetään Nostradamus alusta loppuun "tietyissä kaupungeissa" (ilmaisu otettu jostakin KK:n haastiksesta, paikkoja ei mainittu).
rheinone
03.06.2008 10:05:16
Käsittääkseni kiertueen alkupuoli on "klassikko-osastoa" (no ehkä pari biisiä tulevalta levyltä mukana?) ja loppupuolella esitetään Nostradamus alusta loppuun "tietyissä kaupungeissa" (ilmaisu otettu jostakin KK:n haastiksesta, paikkoja ei mainittu).

Kunhan tulee Beyond The Realms Of Death ja You've Got Another Thing Coming ni mä oon tyytyväinen.
Marshallga
03.06.2008 11:46:23
Kentällä nähdään, ja eikun lähtöä tekemään. Saa tulla nykimään hihasta jos tavataan, miut tunnistaa mustasta Opethin hupparista ja pitkästä tukasta, hoh.
Zakk
03.06.2008 12:43:09
Kunhan tulee Beyond The Realms Of Death ja You've Got Another Thing Coming ni mä oon tyytyväinen.

Ite haluisin kuulla Before the dawn:nin livenä, mutta ei taida soittaa.
Regalis Apertura
03.06.2008 13:53:18
Delivering The Goods taitaapi myöskin jäädä haaveeksi...
rheinone
03.06.2008 15:26:11
Delivering The Goods taitaapi myöskin jäädä haaveeksi...

Se ois kyä kova juttu.
Black Star
03.06.2008 15:57:07

Se ois kyä kova juttu.

Kuin myös 'Eat Me Alive'

"Bound to deliver as
You give and I collect
Squealing impassioned as
The rod of steel injects"

:)

Jos muiden klassikoiden sekaan vetäisivät vielä Heading Out To The Highwayn ja Ram It Downin, niin olen erittäin iloinen!
harigata
04.06.2008 00:11:23
Judas Priestin ja Kissin keikat koettu ja Judas Priest oli parempi luvuin 10-1.
Black Star
04.06.2008 00:40:44

YEEHAW!!! Loistokeikka kertakaikkiaan. Pari biisiä Nostradamukselta, kuulostivat ihan hyviltä, muutama harvemmin kuultu kipale (Dissident Aggressor (Shaatanan kova!), Eat Me Alive!!! :), Rock Hard Ride Free ym.ym. Living After Midnightia ja Diamonds&Rustia jäin vähän kaipailemaan, mutta ei se mitään. Loistava meininki ja hieno lavashow, fookin' great!
Regalis Apertura
04.06.2008 01:12:13
Kova keikka kaikin puolin. Setti yllättävä kun vertaa edelliseen AOR-keikkaan. Tosin pientä ihmetystä aiheutti keikan alku: siis Nostradamus-matskua heti kättelyssä ja vasta sen jälkeen Metal Gods... Ja sen toisen Nostradamus-biisin tilalle olisi varmaan voitu laittaa joku muu kulkevampi kuin Priest meets Sabbath-tyylinen hidas doom-biisi? Äijillä oli selvästi hauskaa olla taas tien päällä. Travis veti kyllä tapansa mukaan hyvin naama peruslukemilla (liekö ottanut oppia Peartista;))... Painkiller-matskua oli enemmän kuin osasin kuvitellakaan. Voi Robi-parkaa kun ei enää ääniala riitä niin rääkymisellähän se kompensoidaan vai mitä? No toisaalta setti ei olisi ollut niin loistava jos ainoana kriteerinä olisi ollut "puhdas laulusuoritus joka biisissä kuten levylläkin". Kokonaisuutena vuoden kovimpia keikkoja (Kiss ehkä karvan verran parempi/huonompi?) tähän mennessä. Yleisökin mukana aika mukavasti;).

PS. Muuten, montako takkia Robilla oli tällä kertaa? Itse laskin 4 erilaista...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)