Distract 28.04.2008 17:58:02 | |
---|
Mulla ois RG 1527 Lundgren M7:lla myynnissä. Pistä pikaviestiä jos kiinnostaa. |
Evi 28.04.2008 23:06:56 | |
---|
Ei floikkaa ja se on hyvä se. En kyllä tajua, että mikä ihmeen floikkafobia täällä oikein vallitsee ;) |
Sensonic 29.04.2008 00:10:03 | |
---|
En kyllä tajua, että mikä ihmeen floikkafobia täällä oikein vallitsee ;) No se, että jengi pelkää lisenssifloikkia kuin ruttoa ja/tai ei osaa säätää floikallista kitaraa ;-) Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Landola F6/Cut |
Carpenter 29.04.2008 00:38:46 | |
---|
No se, että jengi pelkää lisenssifloikkia kuin ruttoa ja/tai ei osaa säätää floikallista kitaraa ;-) Tai ei tajuta, että sen voi blokata, jolloin se toimii kuten kiinteäkin talla, tosin hienovirittimillä. Basisti on lyömäsoitin. |
disere_santtu 29.04.2008 11:55:02 | |
---|
Käytettyjä Ibanezin japanilaisia RG-seiskoja saa hyvään hintaan. Aikanaanhan ne oli suhteellisen kalliita. Jopa ne Dimarzion mikit on valmiiksi ihan toimivat. Schecterin 007 on myös mainio jos löydät käytettynä, oli EMG707 tallassa ja oli perkeleen hyvä. Won't you stay away
I'll pass away a different day
Won't you stay away
Don't hold it against me. |
Tatuo 01.05.2008 16:33:36 | |
---|
IBANEZ :D et muuta tarvitte Use your hot moves to melt the ice between you and the audience |
Jucciz 02.05.2008 00:14:56 | |
---|
Tai ei tajuta, että sen voi blokata, jolloin se toimii kuten kiinteäkin talla, tosin hienovirittimillä. Mä en oo vaan varmaan vielä tajunnu tuota, koska mulla on aika monta kitaraa, joista floikka puuttuu. |
McNulty 02.05.2008 10:26:30 | |
---|
Mä en oo vaan varmaan vielä tajunnu tuota, koska mulla on aika monta kitaraa, joista floikka puuttuu. Niinpä niin. Turhahan sitä floikkakitaraa onpi ostaa blokattavaksi, kun markkinoilla on hyviä kiinteätallaisiakin. Itselläni on selkeä jaottelu näissä, eli kohta hallussani on 3 Les Paul-mallista kiinteätallaista ja 3 superstratoa floikkarilla tai sen johdannaisilla. Kiinteätallaiset kiinteätallaisina ja kammelliset kammellisina. |
Jaqqi1991 03.05.2008 14:04:34 | |
---|
Olisi haussa halvempi 7-kielinen kitara. Ongelma on kuitenkin että ibanez rg7321 kaula on omaan makuun vähän liian lättänä. Shectereissä puolestaan liian paksut. Jääkö tälläiseen mielellään alle 400€ budjettiin muuta vaihtiehtoa kuin käytetty ltd:n sc-207 jonka kaula sopi itselleni todella hyvin? We may be humans, but we're still animals |
Ze Kink 04.05.2008 01:00:31 (muokattu 04.05.2008 01:00:49) | |
---|
Olisi haussa halvempi 7-kielinen kitara. Ongelma on kuitenkin että ibanez rg7321 kaula on omaan makuun vähän liian lättänä. Shectereissä puolestaan liian paksut. Jääkö tälläiseen mielellään alle 400€ budjettiin muuta vaihtiehtoa kuin käytetty ltd:n sc-207 jonka kaula sopi itselleni todella hyvin? Käytetty 7421 tai 7621 sopii budjettiin, ja nuo ovat hinta/laadultaan aivan erittäin hyviä. Ei mitään jakoa jollain 7321:llä noita vastaan, ainakaan omasta mielestäni. Itse aloitin seiskailun 7421:llä, ja harmittaa vieläkin, että piti siitä rahapulassa luopua. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Diabolicum 16.05.2008 22:21:08 | |
---|
En kyllä tajua, että mikä ihmeen floikkafobia täällä oikein vallitsee ;) Se että floikallinen kitara on tietyille ihmisille kirosana :) Alavireisessä soitannassa olen itse huomannut floikan vain olevan haitolla/hidasteena. Etenkin 7-kielisessä, ja kuinka paljon sitä nyt loppupeleissä kampeilee...no se riippuu tiettu musiikista, mutta itse vaihdoin daivit soittomukavuuteen. HeviMetal DJ jo vuodesta 1998 |
Evi 16.05.2008 23:01:35 | |
---|
Se että floikallinen kitara on tietyille ihmisille kirosana :) Alavireisessä soitannassa olen itse huomannut floikan vain olevan haitolla/hidasteena. Etenkin 7-kielisessä, ja kuinka paljon sitä nyt loppupeleissä kampeilee...no se riippuu tiettu musiikista, mutta itse vaihdoin daivit soittomukavuuteen. Itse ainakin tuen floikkaa seiskassakin sen takia, ettei floikaton malli rajoita ns. sävellysmahdollisuuksia. En toki sano, että kitara ilman floikkaa on turha, koska omistan kuusikielisiäkin ilman, mutta olen itse mieltynyt floikalliseen kitaraan, enkä näe estettä floikallisessa seiskassa omassa kokoelmassani. |
Itse ainakin tuen floikkaa seiskassakin sen takia, ettei floikaton malli rajoita ns. sävellysmahdollisuuksia. En toki sano, että kitara ilman floikkaa on turha, koska omistan kuusikielisiäkin ilman, mutta olen itse mieltynyt floikalliseen kitaraan, enkä näe estettä floikallisessa seiskassa omassa kokoelmassani. Makukysymys, sano musti ku pallejaan nuoli. Itse tympäännyin kielten vaihtamiseen floikallisessa sekä jumalattomaan hienosäätöön kun ei ole vara ostaa useampaa kitaraa eri vireille. HeviMetal DJ jo vuodesta 1998 |
JoeHans 17.05.2008 11:38:30 | |
---|
Tuo RG7321 on ainakin ihan pätevä peli hintasekseen. Alkuperäismikit ehkä vähän suttuiset soundeiltaan, joten itse vaihdoin DiMarziota tallaan. Tiiä vaikka innostuis torille laittamaan, kun jääny tuo seiska aika vähälle käytölle. :) Trying is the first step towards failure. |
HeavyMachinery 17.05.2008 12:42:58 | |
---|
Tuo RG7321 on ainakin ihan pätevä peli hintasekseen. Alkuperäismikit ehkä vähän suttuiset soundeiltaan, joten itse vaihdoin DiMarziota tallaan. Tiiä vaikka innostuis torille laittamaan, kun jääny tuo seiska aika vähälle käytölle. :) Kyllä 7321 on rahan arvoinen... Itse tuplasin sen hinnan vaihtamalla siihen harry häusselin mikit jopa heräsi henkiin. Kätevä olisi pistä siihen tallaan D-sonic niin ei ole paha rasti kokonais kustannukseltaan. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |