stuugi 15.05.2008 16:18:46 | |
---|
En omista mutta aion omistaa. Kallein omistamani OVH hinta on jenkeissä noin 4400 dollaria, mutta se onkin OVH. Olen varma siit että mitä kalliimpi kitara on sitä parempi se on. Tämä ei tarkoita sitä että halpa kitara on huono, tai keskihintainen on keskinkertainen. ----
http://guitar.pictures.fi/kuvat/
RS93 voittaja :D - rulettaa |
spidertrap 15.05.2008 16:43:34 (muokattu 15.05.2008 16:44:51) | |
---|
Näin mielenkiinnosta kysyn onko kukaan tuollaista kallista kitaraa koskaan myynyt?Meinaan oliko helppoa löytää ostaja ja pitikö tinkiä hinnasta?Luulisi äkkiseltään että Suomessa ainakaan tuollaisten kitaroiden ostajia ei niin paljoa liiku. EDIT.Tarkoitan nyt siis hintaluokkaa 5000 euroa ja ylöspäin. |
weetube 15.05.2008 23:54:59 | |
---|
Meni vähän ohi. Missä tuossa kuvassa on Les Paul? Se missä on mustaa ja valkoista. Ja lopeta se niuhotus... :-) Silloin kun ollaan korvia myöden kusessa kannattaa pitää suu kiinni... |
Jucciz 16.05.2008 02:57:05 | |
---|
Se missä on mustaa ja valkoista. Ja lopeta se niuhotus... :-) Tuossa kuvassa ei ole Les Paulia. Niuhotti tai ei. |
HeavyMachinery 16.05.2008 10:41:16 | |
---|
Tuossa kuvassa ei ole Les Paulia. Niuhotti tai ei. Kannattaa puhdistaa se näyttö siitä tahmasta että näkee läpi..... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Muovinen 16.05.2008 11:09:35 | |
---|
Kallein ostamani kitara maksoi juuri alle tonnin laukun kanssa. Mua hieman pelottaisi tuota kalliimpi kitara arkikäytössä. Mitä jos se tippuu tai kolhaisen kaulan johonkin niin että se murtuu? 3000 euron kitaraa en uskaltais pitää kuin lasikaapissa :D Keikalle en sitä varmaan ikinä veis. Paitsi jos olisi oikeasti niin paljon rahaa että sen hajoaminen ei paljon painaisi. Tonninkin kitara oli kallis kun ajattelee että se oli silloisesta kuukausipalkastani n. 90%. |
oiva tumpeloinen 16.05.2008 13:07:38 | |
---|
Kallein ostamani kitara maksoi juuri alle tonnin laukun kanssa. Mua hieman pelottaisi tuota kalliimpi kitara arkikäytössä. Mitä jos se tippuu tai kolhaisen kaulan johonkin niin että se murtuu? 3000 euron kitaraa en uskaltais pitää kuin lasikaapissa :D Keikalle en sitä varmaan ikinä veis. Paitsi jos olisi oikeasti niin paljon rahaa että sen hajoaminen ei paljon painaisi. Tonninkin kitara oli kallis kun ajattelee että se oli silloisesta kuukausipalkastani n. 90%. Niitä kalliimpia (ja halvempiakin) soittimia saa vakuutettua. Silloin ne kolhut saa paikkautettua sopuhintaan. |
Jucciz 16.05.2008 13:45:35 | |
---|
Kannattaa puhdistaa se näyttö siitä tahmasta että näkee läpi..... Kyl siitä kaikki muut kuvat näkyy ihan kunnolla, että kyllä tossa kuvassa selvästi on nyt jotain vikaa. Viimeks kun tarkistin, Les Paulit olivat Gibsonin tuotteita, ja Epiphonella taitaa myös olla lisenssi saman nimiseen kitaraan. Kumpaakaan en löytänyt kuvasta. |
Dunga 16.05.2008 13:47:18 (muokattu 16.05.2008 13:47:39) | |
---|
Meni vähän ohi. Missä tuossa kuvassa on Les Paul? Sieltä räkin takaa se kurkkii. Katso tarkkaan niin näet. Accidento bizarro - tutto morto. |
Meni vähän ohi. Missä tuossa kuvassa on Les Paul? Ei niuhoteta, joo... mut linkin pistäjä puhui "lespasta" ei Les Paulista. Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
PekkaM 16.05.2008 19:41:56 | |
---|
Näin mielenkiinnosta kysyn onko kukaan tuollaista kallista kitaraa koskaan myynyt?Meinaan oliko helppoa löytää ostaja ja pitikö tinkiä hinnasta?Luulisi äkkiseltään että Suomessa ainakaan tuollaisten kitaroiden ostajia ei niin paljoa liiku. EDIT.Tarkoitan nyt siis hintaluokkaa 5000 euroa ja ylöspäin. Kaiken arvokkaan myyminen Suomessa on yhtä tuskaa, usko pois. Kitarat, kellot, samantekevää. Joskin ehkä kitaroissa tilanne on pahimmillaan kun ostajat ovat usein nuoria/opiskelijoita ilman säännöllisiä tuloja. Muistan kun joskus pistin kasan pedaaleita (7-10 kpl) kerralla myyntiin. Ilmoituksessa tein harvinaisen selväksi, että hinnat ovat jo kohdallaan, ei kiitos tinkaamista ellet osta isompaa kasaa kerralla. Mikään ole niin turhauttavaa kuin neuvotella jostain 50€ pedaalin hinnasta pitkän viestittelyn verran ja siten se koko kauppasumma menee tuolla Alepan kassalla tai osaksi auton tankkauksen loppusummaa ;) Ibanez PGM90HAM myytävänä. Katso jäsenkuvaukseni. |
oiva tumpeloinen 16.05.2008 19:45:09 | |
---|
Kaiken arvokkaan myyminen Suomessa on yhtä tuskaa, usko pois. Kitarat, kellot, samantekevää. Joskin ehkä kitaroissa tilanne on pahimmillaan kun ostajat ovat usein nuoria/opiskelijoita ilman säännöllisiä tuloja. Muistan kun joskus pistin kasan pedaaleita (7-10 kpl) kerralla myyntiin. Ilmoituksessa tein harvinaisen selväksi, että hinnat ovat jo kohdallaan, ei kiitos tinkaamista ellet osta isompaa kasaa kerralla. Mikään ole niin turhauttavaa kuin neuvotella jostain 50€ pedaalin hinnasta pitkän viestittelyn verran ja siten se koko kauppasumma menee tuolla Alepan kassalla tai osaksi auton tankkauksen loppusummaa ;) Miksi mulla ei juurikaan ole tuommoisia kokemuksia? Mä olen kuitenkin myynyt jonkin verran tavaraa torilla..... |
PekkaM 16.05.2008 19:53:59 (muokattu 16.05.2008 19:54:38) | |
---|
Miksi mulla ei juurikaan ole tuommoisia kokemuksia? Mä olen kuitenkin myynyt jonkin verran tavaraa torilla..... Ai ei tinkaajia, tarjosit mitä vaan ja millä hinnalla vaan? No tarkennetaan vähän, että luultavasti Gibsonit ja Fenderit liikkuu esim. melko helposti, kuten kellopuolella vaikkapa vastaavat Rolexit ja Omegat. Harvinaisempi tavara vaatii sen harvinaisen ostajan. Itse olen pannut merkille, että vaikka aina kaiken sanotaankin Ameriikassa olevan halvempaa, niin Suomessa pitäisi käytetty saada halvemmalla kuin vastaavien käytettyjen markkinahinnat ovat esim USA:ssa, vaikka sieltä tilaamalla joutuisi vielä maksamaan 22% ALV:it päälle. Pienet markkinat täällä on monella asialla. Ibanez PGM90HAM myytävänä. Katso jäsenkuvaukseni. |
pekurides 16.05.2008 22:52:10 | |
---|
minuu vituttaa nämä "autokauppiaat" jotka yrittävät hyötyä mahdollisesta myyjän ahdingosta tarjoamalla aivan naurettavia summia vehkeistä siinä toivossa etä myyjä on niin epätoivoinen ja myy millä hinnalla vaan! Aika epämoraalista toimintaa ja tämä kuulemma hyvin yleistä näissä "auto.net" sivustoilla. ..nii on mullakin yks parin tontun kepakko ja kyllä siitä se laatu myös huokuu:) erot ei kyllä aivan aloittelijan mielestä varmaan oikein mitään ihmeellisiä halvempien välillä mutta silloin kun et löydä mitään huomautettavaa tai viimeistelyvikaa vehkeestä sekä kaulat ja otelaudat sekä puut priimaa niin semmosia kitaroita ei vaan yksinkertaisesti halvalla löydy. ellei sitten ihan flaksi käy..... Tunteella päin vittua. |
spidertrap 16.05.2008 23:19:25 | |
---|
|
PekkaM 16.05.2008 23:24:12 | |
---|
minuu vituttaa nämä "autokauppiaat" jotka yrittävät hyötyä mahdollisesta myyjän ahdingosta tarjoamalla aivan naurettavia summia vehkeistä siinä toivossa etä myyjä on niin epätoivoinen ja myy millä hinnalla vaan! No äläpä muuta sano. Mitä ulkomaisia foorumeita seuraillut, niin tämä ns. "lowballing" on oikeasti aika halveksuttua ja ihmiset loukkaantuvat oikeasti siitä... Ibanez PGM90HAM myytävänä. Katso jäsenkuvaukseni. |
Kivijalka 17.05.2008 00:20:44 | |
---|
minuu vituttaa nämä "autokauppiaat" jotka yrittävät hyötyä mahdollisesta myyjän ahdingosta tarjoamalla aivan naurettavia summia vehkeistä siinä toivossa etä myyjä on niin epätoivoinen ja myy millä hinnalla vaan! Toinen hauska tapaus ovat nämä kaverit jotka väittävät että T-kaupassa on sama tuote niin ja niin halvalla, vaikka tosiasia on aivan toinen. Ihan niinkuin myyjä ei itse osaisi tarkistaa T-kaupan nettisivulta sitä hintaa. :) I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
oiva tumpeloinen 17.05.2008 11:58:44 (muokattu 17.05.2008 11:59:12) | |
---|
Ai ei tinkaajia, tarjosit mitä vaan ja millä hinnalla vaan? No tarkennetaan vähän, että luultavasti Gibsonit ja Fenderit liikkuu esim. melko helposti, kuten kellopuolella vaikkapa vastaavat Rolexit ja Omegat. Harvinaisempi tavara vaatii sen harvinaisen ostajan. Itse olen pannut merkille, että vaikka aina kaiken sanotaankin Ameriikassa olevan halvempaa, niin Suomessa pitäisi käytetty saada halvemmalla kuin vastaavien käytettyjen markkinahinnat ovat esim USA:ssa, vaikka sieltä tilaamalla joutuisi vielä maksamaan 22% ALV:it päälle. Pienet markkinat täällä on monella asialla. Mun kokemukset ihan rehellisesti on sitä, että laitan tavaraa torille ja annan olla siellä rauhassa. Jossain vaiheessa tulee muutama kysely ja tavara liikkuu. Täytyy kyllä myöntää, että jostain syystä nostin viimeistä ilmoitusta muutamaan kertaan, yleensä en sitä tee. Ehkä mun kama on vain niin perseestä, ettei se kiinnosta kuin marginaaliryhmää, eikä niitä idioottitarjouksia sitten tule. Ken tietää, mutta ei ihan suorilta tule mieleen yhtään tarjousta, missä ei olisi ollut mitään järkeä. Kaipa se on tuuria. |
KooAa 17.05.2008 12:57:55 | |
---|
Ei ole yhtään KALLISTA mut on kolme joista oon maksanu vähintään 1500e. laukkuineen. Taas oon ostanu kalliilla ja jos myy niin pitää myydä halvemmalla. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
Tumez 20.05.2008 13:12:56 | |
---|
Gibson les paulista maksoin vajaat 1700 ekee ja gibson flying v:stä semmoset 1100 ... |