Aihe: Volbeat
1 2 3 4 5 6 7 8
Ben_D
05.05.2008 00:14:36 (muokattu 05.05.2008 10:37:29)

Mä voin ostaa pois jollei kiinnosta.

Joo..ne ovat vaan vinyyliversioita. Pistetään kokoelmaan pölyttymään jos ei nappaa :)

EDIT: Eka levy lautasella...kovaa kamaa.
http://evincemetal.com/
Thet
13.05.2008 20:48:15 (muokattu 14.05.2008 10:19:30)
Vitutus on käsin kosketeltava. Huomasin, että Turun Klubin keikalle kaikki liput ovat varattuja. :/ Eilen katoin, että niitä on vielä ja piti ne sitten vasta huomenna ostaa koska en ehtiny turkuun aikasemmin ja netistä en pystyny/ tajunnu tilaamaan koska rahaa ei tilillä ollut.

Harmittaa perkuleesti, koska nyt jää näkemättä tämän vuoden ainoa kiintoisa keikka koko Suomessa. Pitäkää hauskaa jos menette.

E: SAINPAS SITTENKIN!
booster
15.05.2008 14:02:57
Minkälaiset tunnelmat oli Turussa?
Thet
15.05.2008 23:27:50
Ihan mahtavat. Netistä oon paljon lukenu, että on hyvä livebändi, mutta ylitti silti kaikki odotukset. Meininkiä löytyi ja yleisökin otettiin huomioon. Välispiikit olivat hyviä ja soitto oli tarkkaa. Lähenteli kyllä täydellistä keikkaa.
Faren
16.05.2008 00:49:15

Ihan mahtavat. Netistä oon paljon lukenu, että on hyvä livebändi, mutta ylitti silti kaikki odotukset. Meininkiä löytyi ja yleisökin otettiin huomioon. Välispiikit olivat hyviä ja soitto oli tarkkaa. Lähenteli kyllä täydellistä keikkaa.

Kuten myös Tampereella, loistava tunnelma koko keikan ajan ja bändi soitti erittäin hyvin.
Thet
16.05.2008 09:43:38
Kuten myös Tampereella, loistava tunnelma koko keikan ajan ja bändi soitti erittäin hyvin.

Toivotaan, että eksyvät suomeen vastedeskin. Seuraavalla kerralla liput täytyy vaan hieman aikasemmin kuin keikkapäivän aamuna paniikissa hommata.
Jokunen
16.05.2008 11:54:28
Eikös Volbeat tule Ankkarokkiin? Luulisi toimivan hyvin myös festaribändinä...
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti."
DethBanger
16.05.2008 15:27:55
Eikös Volbeat tule Ankkarokkiin? Luulisi toimivan hyvin myös festaribändinä...

Tollanen bändi kun soittaa massivisilla lavasoundeilla niin siitä seuraa pelkkää siisteyttä. Harmittaa jos en näe tätä bändiä Ankassa.
http://www.mikseri.net/artists/?id=63373
hurme
16.05.2008 15:41:32

Ja killerikeikka myös Tavastialla. Uudet biisit potki oikein komiasti. Ehdottoman loistava meininki.
Malvo - Raum Area Thrash
Faren
17.05.2008 02:45:43

Ja killerikeikka myös Tavastialla. Uudet biisit potki oikein komiasti. Ehdottoman loistava meininki.

Yhden uuden biisin ainakin soittivat myös Tampereella, nimeltään muistaakseni halleluja goat.... hyvän kuuloista settiä, varsinkin kertosäe oli erinomainen. Kuitenkin biisin alku kuulosti kuin aiemmalta Volbeatini biisitä, mikä on mielestäni hieman huono homma. Tietenkin muutama samantyylinen biisi vanhojen biisien kanssa on paikallaan, mutta toivottavasti bändi kehittää soundimaailmaansa eikä jankkaa paikoillaan toistaen samoja sointuja/äänimaailmoja.
psalmat
20.05.2008 19:16:03
Tulipa puskista tämä bändi. Pari kertaa levyä kuunnellu ja välillä tuntuu toimivan todella hyvin ja välillä tuntuu että tässäpä meillä raskasta humppaa. Harmi ettei kerenny livekeikkaa näkemään. Jatkamme kuuntelua. Hyvä esimerkki siitä, ettei sen tarvi aina örinää olla.
Narcosynthesis
20.05.2008 20:08:23

Suositelkaas mistä levystä kannattais aloittaa tutustuminen? Pari biisiä olen kuullut ja sen perusteella meno on hyvää...
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
Marshallga
20.05.2008 21:07:57
Kiitos Radio Rockin, en halua kuulla bändiltä enää ainoatakaan veisua. Ainakaan vapaaehtoisesti. Radio Girliä miljoona kertaa kuunnelleena voin sanoa, että laulajan kailottava ääni on suorastaan tulvii korvista rasittavuudellaan.
Jokunen
21.05.2008 02:40:16
Suositelkaas mistä levystä kannattais aloittaa tutustuminen? Pari biisiä olen kuullut ja sen perusteella meno on hyvää...

Eipä noilta ole tullut kuin kaksi levyä. Kokonaisuutena Rock The Rebel/Metal The Devil on ehkä vähän parempi. En tiiä. Osta molemmat.
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti."
zahmbba
21.05.2008 11:53:20 (muokattu 21.05.2008 11:54:11)
I only wanna be with youn kuulin baarissa sivukorvalla kun olin iltakaljalla, ja nyt olen tykästynyt bändiin oikeen kunnolla. Oikeen pirteää kamaa, en malta oottaa kun pääsee autolla kruisailemaan pitkin pohjanmaata tämän bändin soidessa.

Pitää oikeen pistää tosissaan harkintaan tuo Ankkarock nyt ihan vaan Volbeatin takia. Kyllähän tämä jos joku toimis festareilla.
Kirjoitus virhe
24.06.2008 14:28:55
Rockilta kuulin ja iski aika hulluna. Sitä ennen tuttava soitatti mutta nimi ei jäänyt päähän ja bändi pääsi unohtumaan. Ankkaan aivan pakko mennä kyyläämään. Sunnuntai on kaikenkaikkiaan melkein täydellinen päivä soittajien puolesta. Lukuunottamatta muutama orkesteria.
Räkkipeli
24.06.2008 15:26:22
Kiitos Radio Rockin, en halua kuulla bändiltä enää ainoatakaan veisua. Ainakaan vapaaehtoisesti. Radio Girliä miljoona kertaa kuunnelleena voin sanoa, että laulajan kailottava ääni on suorastaan tulvii korvista rasittavuudellaan.

Täytyy yhtyä tähän. Tämä hittibiisi, mikä soi joka kymmenes minuutti Rockilla, on jo niin porautunut tärykalvoihin että alkaa tulemaan jo perseestä ulos. Pitäs varmaa tutustua muihinkin biiseihin mutta kun ei vaan enää kiinnosta perkele. :D
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Ben_D
24.06.2008 15:39:04

Täytyy yhtyä tähän. Tämä hittibiisi, mikä soi joka kymmenes minuutti Rockilla, on jo niin porautunut tärykalvoihin että alkaa tulemaan jo perseestä ulos. Pitäs varmaa tutustua muihinkin biiseihin mutta kun ei vaan enää kiinnosta perkele. :D

Se radiobiisi on bändin ylivoimaisesti paskin biisi. Kannattaa kuunnella ne levyt.
http://evincemetal.com/
Morri
24.06.2008 22:59:59
Liput Ankkarockiin hankittu, vain sunnuntaille ja vain ja ainoastaan Volbeatin takia. Se on sitten kolmas kerta tänä vuonna kun bändin livenä näen :) On se vaan kova, parempaa livebändiä saa hakea. Hassu juttu, että kaikki ihmiset, joille olen Volbeatista intoillut ovat siitä aidosti pitäneet ja kiinnostuneet siitä lisää, jotain hyvin erikoista on tässä bändissä...
"Nuotin vieressä on tilaa..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)