Lonesome 05.05.2008 11:47:31 | |
---|
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
sirdickyj 05.05.2008 21:17:11 | |
---|
Diggasko kukaan sitä "Slang"-levyä? Mä diggasin kovasti, ja myös Retro-active oli hyvä. Ei kerta homoa tee! |
yellow 05.05.2008 21:54:15 | |
---|
Diggasko kukaan sitä "Slang"-levyä? Mä diggasin kovasti, ja myös Retro-active oli hyvä. Retro Active on todellakin hyvä levy. Pääosin erittäin hyvää matskua. Slang omaa myös hetkensä, mutta täytebiisejäkin löytyy. |
p130 06.05.2008 08:43:26 | |
---|
Diggasko kukaan sitä "Slang"-levyä? Mä diggasin kovasti, ja myös Retro-active oli hyvä. Mun mielestä Slang on nykykokoonpanon paras tuotos. Siinä on selkeästi tehty omaa juttua ilman menneisyyden painolastia, mutta ostavalle yleisöllehän se ei sitten kelvannut... Steve Clark-ajan "sitä jotain" (lasken Adrenalizen ja Retro-Activen Clark-levyiksi) ei valitettavasti enää löydy, aivan sama kuinka kovasti yrittävät. Uusi levy on kyllä parasta pitkään aikaan, tai no, olihan Yeah! hyvä myös mutta sitä ei nyt lasketa... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
kyseinen 06.05.2008 13:13:33 | |
---|
Uus levyhän on ihan toimivaa, joskin äärimmäisen kliseistä rokettia. Oikein hyvää kesämusaa. Jäähallissa nähdään, hyvät patut. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
No nyt on uutta levyä kuunneltu. Kokonaisuutena, positiivinen yllätys. En tältä bändiltä uutta Pyromaniaa odotellutkaan, mutta kyllä SFTSL hakkaa edellisen X-levyn miten vain. Nyt sentään rokataan mukavasti. Nine lives, Hallucinate, Bad Actress... hyviä biisejä. Oikeastaan ainut biisi joka tekee mieli skipata on Love. SFTSL on asiallinen lätty kaiken kaikkiaan. Hyvä fiilis tästä jäi vaikkei entisaikojen hard rockiin olekaan enää paluuta. Oman listan Leppard Top3-levyjä (Pyromania,Hysteria,Euphoria) parempaa kamaa bändi tulee tuskin kuitenkaan enää tekemään. |
kyseinen 16.05.2008 09:56:52 | |
---|
Nine lives, Hallucinate, Bad Actress... hyviä biisejä. Oikeastaan ainut biisi joka tekee mieli skipata on Love. Sama, se Love on aivan ällöttävä. Lisäisin hyvien listaan vielä ehdottomasti biisit Go ja C'mon C'mon. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
kyseinen 04.06.2008 11:11:26 | |
---|
Tänään sitten pläjähtää tämmöstä. Ovat ilmeisesti lisänneet uuden levyn biisien määrää settiin, mistä olen henk.koht. vain tyytyväinen, mainio levy. Enempää en viiti spoilata, mutta hyvin todennäköinen setti löytyy Trondheimin keikan arvostelun lopusta: http://www.puls.no/15416.html"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Izer 04.06.2008 17:04:14 | |
---|
Tänään sitten pläjähtää tämmöstä. Ovat ilmeisesti lisänneet uuden levyn biisien määrää settiin, mistä olen henk.koht. vain tyytyväinen, mainio levy. Enempää en viiti spoilata, mutta hyvin todennäköinen setti löytyy Trondheimin keikan arvostelun lopusta: http://www.puls.no/15416.html Ihan hyvä setti, minua nyt ei haittaa vaikkei yhtäkään uutta biisiä tulisi. Toisaalta vaikkei Hysterialtakaan tulisi mitään niin sekään ei haittaisi. High ja Pyromania rokkaa! On tuo uusi levy pari kertaa hätäisesti pyörähtänyt soittimessa, mutta en kyllä oikein osaa sanoa juuta eikä jaata. Love jäi mieleen tänään kuunnellessa vaikka nyt saikin kyytiä täällä muuten. Ridin' with the wind! |