Mikko T. 14.05.2008 22:23:00 | |
---|
Kirjoitin heinäkuussa 2005 tänne kirjoituksen, jolla avasin topicin "Ilmapiiri tanssimusiikkiosastolla". Sain kymmeniä plussia ja koko topic sai hyvälle mielelle ainakin mut, kun siihen lisättyjä kirjoituksia luin. Varsinkin kun hyvin monessa kehuttiin mua HEHHEH. Mutta nyt. Mikä teihin on mennyt? Jengi v***uilee toisilleen minkä kerkeää. Muutamasta saisi hyvän jalkapallohuligaanin. Sviddu, jos haluatte möykätä, pistäkää Arsenalin fanipaidat päälle ja menkää Manchesteriin hajottamaan pubeja ja potkimaan mummoja. Typerintä mitä olen lukenut oli, että omasta mielestään ammattilainen kirjoittaa, että älä sä amatööri tuu tänne mussuttamaan. Eikös tää ole yhtä lailla harrastelijoiden, ammattilaisten ja muuten vaan bimbojen nettisaitti? (luen itseni tuohon viimeiseen ryhmään) Omasta puolestani totean, ettei musiikissa tai missään muussakaan taiteen alassa koskaan tule niin hyväksi tai suvereeniksi, että olisi varaa alkaa arvostelemaan muiden mielipiteitä. Päinvastoin, mitä enemmän oppii, sitä paremmin huomaa, miten vähän itse osaa. Ja tämä ei ole mun filosofiaani, vaan suuren viulistin Isaac Sternin. Vai onko joku täällä parempi muusikko kuin Isaac Stern? Tällä en halua ketään yksittäistä nickiä osoittaa sormella, vaan käynnissä olevien lätkän MM-kisojen kunniaksi esittäisin vertauksen: kaukalossa voi joko pelailla huvikseen ja nauttia siitä ja samalla jopa oppia uutta. Tai sitten riehua veren maku suussa sillä periaatteella, että milloin pääsee seuraavaksi hanskaamaan ja kenen kanssa, "tota mä ainakin haluan vetää lättyyn". Muusikoiden pikkujoulut tammikuussa oli ERITTÄIN nautittava tapahtuma, kiitos vielä kaikille osallistuneille. Näiltä nettisivuilta oon saanut uusia kavereita ja apua monenlaiseen tarpeeseen. Itse haluaisin täällä nettisaitilla jatkossakin keskittyä "pelistä" nauttimiseen enkä hanskaamiseen. Vai onko täällä joku, kuka ehdoin tahdoin haluaa hanskata? Parhain terveisin Naantalista ja mitä parhainta kesää ja keikkakesää toivottaen, Mikko T. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Jamz 14.05.2008 22:39:59 | |
---|
Olen huomannut, että täällä tanssimusiikkipuolella on fyysisesti vanhimmat ja lapsellisimmat kirjoittajat. Yleensä samassa persoonassa:) |
isojussi 14.05.2008 22:41:59 | |
---|
Hieno kirjoitus Mikko - plussaa yhdeltä huligaanilta. ...Typerintä mitä olen lukenut oli, että omasta mielestään ammattilainen kirjoittaa, että älä sä amatööri tuu tänne mussuttamaan. Eikös tää ole yhtä lailla harrastelijoiden, ammattilaisten ja muuten vaan bimbojen nettisaitti? (luen itseni tuohon viimeiseen ryhmään)... Ton mäkin koen pahimmaks ongelmaks täällä - varmaankin osaltaa juuri siksi, kun oon sitä pashaa aika kasat saanut omillekin silmilleni. Ei kai ihme, että kun tilaisuus sitten tuli, vedin lopulta vastapalloon niin paljon kuin lähti. Ja se ei valitettavasti ollut ihan vähän se. No - avasinhan mä siitä oikein threadinkin, mutta siinähän kävi sitten niin kuin itsekin siinä totesit. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
paice60 14.05.2008 22:43:05 | |
---|
Olen huomannut, että täällä tanssimusiikkipuolella on fyysisesti vanhimmat ja lapsellisimmat kirjoittajat. Yleensä samassa persoonassa:) Lapsena on hyvä olla, Ei tartte miettiä turhia, varsinkaan kun siihen ei ole välineitä. Turhaahan tollanen vääntäminen on, siitä ei ole kenellekään mitään hyötyä. Mutta kun monella ei tunnu järkevääkään sanottavaa olla niin mennään samaan junaan vaan, kunhan minä en ole se viimeinen. Oikeastaan se viimeinen on sittenkin paras paikka. Vittu näitä hommia. |
mikaman 14.05.2008 22:54:23 (muokattu 14.05.2008 23:07:35) | |
---|
Mutta nyt. Mikä teihin on mennyt? Jengi v***uilee toisilleen minkä kerkeää. Hyvä aihe! Tiedän kollegoita, jotka ovat erittäin kyrpiintyneitä kyseiseen foorumiin. Enkä ihmettele. Nimettömien päänaukominen on aika suuressa suosiossa täällä. Kyllä huomattavasti asiallisempaa keskustelua käydään eräällä toisella, musa-aiheisella foorumilla. "Hullut sekoo, viisaat tietää ja rapparit rakastaa... --Ja pojat soittaa kitaraa..." -Popeda: Da Da |
jakeni 14.05.2008 23:26:11 | |
---|
Hyvä kirjoitus/mielipide mutta mitä sitten? Kyllä tänne kaikenlaista Esaa ja mielipidettä mahtuu,mun mielestä jokainen saa olla asioista mitä mieltä vaan,eri homma on sitten kusenpolttama henkilökohtaisella tasolla vittuilu,ei hjuva! Hyvvää kessää vaan. t.Hullu Tultiin kakkosena,lähettiin ykösenä! |
mack the knife 14.05.2008 23:32:22 | |
---|
Jos ei halua lukea näitä juttuja, niin onhan helppo olla avaamatta koko osastoa. Sehän rupeaa vaikuttamaan ihan Duudsoneilta, jos kärsii ja kuitenkin lukee. Masokistimeininkiä. Nyrkki läsähtää turpaan. "Ai saatana!" Mutta lyö kulta silti vielä. "Ai saatanan saatana!" Eikös se kannata olla niillä osastoilla joista tykkää. |
Neljä Ruuvia 15.05.2008 00:03:42 | |
---|
Hyvä aihe! Tiedän kollegoita, jotka ovat erittäin kyrpiintyneitä kyseiseen foorumiin. Enkä ihmettele. Nimettömien päänaukominen on aika suuressa suosiossa täällä. Kyllä huomattavasti asiallisempaa keskustelua käydään eräällä toisella, musa-aiheisella foorumilla. www.ammattimuusikoiden.net ? |
Mikko T. 15.05.2008 00:03:52 | |
---|
Jos ei halua lukea näitä juttuja, niin onhan helppo olla avaamatta koko osastoa. Eikös se kannata olla niillä osastoilla joista tykkää. Tuokin on ihan totta. Lähinnä kirjoituksellani oli tarkoitus harmitella sitä, että aikanaan-niin-mukava positiivinen henki, joka täällä vallitsi, on kadonnut. Ei kokonaan, mutta suurelta osin. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Mikko T. 15.05.2008 00:04:26 | |
---|
Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
mack the knife 15.05.2008 00:17:52 | |
---|
Tuokin on ihan totta. Lähinnä kirjoituksellani oli tarkoitus harmitella sitä, että aikanaan-niin-mukava positiivinen henki, joka täällä vallitsi, on kadonnut. Ei kokonaan, mutta suurelta osin. Mun mielestä joskus on mukavaa ja joskus on joillakin herne venttiilissä. Mutta ei se nyt niin vakavaa kai ole. Mua harmittaa se, että jotkut osastot katsovat tanssimusapuolta niin kuin ylhäältä päin, että kylläpä siellä on tyhmää, huonoa ja vanhaa porukkaa. Kehäraakkeja. Humpansoittajia. Juoppoja. Rupusakkia. |
--------------- |
baron 15.05.2008 00:20:10 | |
---|
Joo, mutta mulla ainakaan ei olisi mitään asiaa tuonne... Sinnehän lähes kaikki prot on palstalta hävinneet kun ne ei viihdy meidän amatöörien seurassa. |
baron 15.05.2008 00:22:17 | |
---|
Mun mielestä joskus on mukavaa ja joskus on joillakin herne venttiilissä. Mutta ei se nyt niin vakavaa kai ole. Mua harmittaa se, että jotkut osastot katsovat tanssimusapuolta niin kuin ylhäältä päin, että kylläpä siellä on tyhmää, huonoa ja vanhaa porukkaa. Kehäraakkeja. Humpansoittajia. Juoppoja. Rupusakkia. No eikö me sitä muka olla? |
mack the knife 15.05.2008 00:24:26 | |
---|
No eikö me sitä muka olla? Niinpä taidetaan olla. Jokainen määritelmä sopi, kun rupesin miettimään... |
Bronks 15.05.2008 00:34:59 | |
---|
Hyvä, Mikko. Mukavaa, että tuulettelet hiukan. Don't take me serious, I'm just playing. |
uruttaja 15.05.2008 00:42:34 (muokattu 15.05.2008 15:58:13) | |
---|
---------------------- |
isojussi 15.05.2008 00:43:39 | |
---|
...varsinkin niiden, jotka eivät tiedä tästä alasta yhtään mitään... Määrittelepäs tämä ala. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
uruttaja 15.05.2008 01:02:28 (muokattu 15.05.2008 15:58:54) | |
---|
------------------------ |
isojussi 15.05.2008 01:13:44 | |
---|
Jos ammattimaisuuteen mennään, niin se on sitten jo toisen avauksen paikka. Silloin kun mä tutkin muusikon työtä, niin rajasin ammattimuusikon tietyn viikottaisen keikkamäärän mukaan. Satunnaiset soittelijat, wannabetankulaulajat ja pitäjien parhaat eivät mahtuneet mun tutkimukseen mukaan, jollei heidän keikkamääränsä ollut tarpeeksi taaja. Riittääkö tarkennukseksi alasta? Riittää, mutta erikoista, että ammattimaisuus määritellään työmäärällä, eikä sillä, mitä työkseen tekee. Mikähän toi määrä on ja ja mikä on sellainen, joka elättää tanssimusiikkia esittämällä perheensä ja siinä sivussa itsensä, mutta keikkamäärä ei piisaa? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |