McNulty 13.05.2008 14:47:49 | |
---|
Eikä haitaks ollenkaan, että se on ihan hyvän näkönenkin vielä.. ;) Se on kun customina teettää niin saa juuri haluamansa näköisen... tänks :) |
Les Fender 13.05.2008 14:50:39 | |
---|
Se on kun customina teettää niin saa juuri haluamansa näköisen... tänks :) Suomalainen soitinrakennus saa ansaitsemaansa arvostusta. Hienoa!! "Living is easy with eyes closed!" |
fox 13.05.2008 14:52:12 | |
---|
Suomalainen soitinrakennus saa ansaitsemaansa arvostusta. Hienoa!! Kyä näin o! Ja, onhan se ihan Jumalan tosi, että täällä osataan tosi hyviä kitaria tehdä. |
McNulty 13.05.2008 14:59:43 | |
---|
Kyä näin o! Ja, onhan se ihan Jumalan tosi, että täällä osataan tosi hyviä kitaria tehdä. Kyllä vain. Kyllä minulla jäi valitettavasti Gibson LP Standard vähän mopoksi kun tuon Customin sain vihdoin plugattua kamoihin kiinni. G-pajan LP Custom vielä sinnittelee just ja just rinnalla :) Vieläpä kotimaisesta soitinrakennuksesta sen verran, että meillä ainakin Teemun kanssa hommat sujuivat enemmän kuin hyvin, mitä tuli kommunikaatioon ja pajalla vierailuihin. Tällaista mahdollisuutta ei kovin usein ole kun kitaran valmistaa joku ulkolainen tekijä... vaikka ehkä loppusumma onkin pari euroa edullisempi. Itse ainakin annan suurta arvoa sille, että rakentaja ymmärtää mitä haluan ja tarvittaessa voin sitten käydä pajalla testaamassa vaikkapa kaulaprofiilia, että onko se oikea. Teemu teki ensiluokkaista jälkeä, enkä voi miekään muuta kuin kehua. |
Joees 13.05.2008 15:18:41 | |
---|
Kyllä vain. Kyllä minulla jäi valitettavasti Gibson LP Standard vähän mopoksi kun tuon Customin sain vihdoin plugattua kamoihin kiinni. G-pajan LP Custom vielä sinnittelee just ja just rinnalla :) Vieläpä kotimaisesta soitinrakennuksesta sen verran, että meillä ainakin Teemun kanssa hommat sujuivat enemmän kuin hyvin, mitä tuli kommunikaatioon ja pajalla vierailuihin. Tällaista mahdollisuutta ei kovin usein ole kun kitaran valmistaa joku ulkolainen tekijä... vaikka ehkä loppusumma onkin pari euroa edullisempi. Itse ainakin annan suurta arvoa sille, että rakentaja ymmärtää mitä haluan ja tarvittaessa voin sitten käydä pajalla testaamassa vaikkapa kaulaprofiilia, että onko se oikea. Teemu teki ensiluokkaista jälkeä, enkä voi miekään muuta kuin kehua. Jeesh! Hienohan siitä tuli hittolainen! Ja kotimaisen käsityön tukeminen on aina jees. Tai käsityön nyt noin yleensäkin. Ja tuo kommunikaatio on ihan tosi kyllä. Paljon mukavempi fiilis kun tietää että on mahikset päästä tsekkaamaan mitä on tulossa ja muutenkin kommunikaatio futaa. Onnea vain vielä uudelle kepakolle ja sen omistajalle! Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Numb 13.05.2008 15:35:58 | |
---|
Omakuvassa onpi juuri valmistunut FI Custom-made "LP". On komea! Onnea uutukaisesta. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
bonecrusher, paljonko keppi kustansi kaikkineen kuluineen? |
Joees 14.05.2008 01:58:37 | |
---|
bonecrusher, paljonko keppi kustansi kaikkineen kuluineen? Minen tiedä. Mutta jotain osaan kyllä tuosta eräästä lausahduksesta arvata. Ei ollut kallis... halvempi kuin moni Gibson LP Standard uutena. Ota siitä suuntaa omille veikkauksillesi. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Stanley.Climbfall 14.05.2008 02:05:25 | |
---|
|