PnukBassist 29.02.2008 10:59:07 | |
---|
Ihanpa sattumalta kokeilin tämmöstä viiskielistä hirmua tässä tällä viikolla. Täytyy kyllä sanoa että oli paras viiskielinen mitä oon tähän mennessä kätösissä pitäny, noin 10 minuutin pömpöttelyn jälkeen. Ja tuo on siis neck-thru vielä? Aika hienoo. Noh, korealainen viiskielinen on nyt tilattu, oli ainakin halvempi kuin tuo Hellraiseri, toivottavasti myös parempi :) Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Kertokaa aloittelijalle millanen slappisoundi tosta hellraiser-4 lähtee? |
Meegs86 13.05.2008 13:29:02 | |
---|
Kertokaa aloittelijalle millanen slappisoundi tosta hellraiser-4 lähtee? Aika räyhäkkä. Kyseisessä bassossa kun saundi on muutenkin todella perkussiivinen ja yläpäävoittoinen (eli täydellinen omaan makuuni), niin släppisaundiinhan se on omiaan. Hellraiseria vaivaa ehkä hienoisesti keskiäänten ja alakerran puute, mutta sopivan etusen avulla släppiinkin saa mukavaa botnea. "One step forward, two steps back..." |
ilekkik 27.11.2008 21:20:08 | |
---|
Hei! Keikkoja oon nyt soittanut kymmenkunta reenien lisäksi ja toimii. Toivottavasti myös kestää. Aktiivielektroniikka passiivimikkien kanssa toimii myös juurevaan r&r- soitantaan. Ulkonäkö Hellraiser5: llä on pramea, mutta ei haittaa. OK basso ehkä myös likaisilla kielillä! |
fh 21.01.2009 15:38:36 | |
---|
Olisko kellään myydä? Saunan takana on vielä tilaa. |
Meegs86 22.01.2009 08:22:02 | |
---|
Olisko kellään myydä? Vain nelikielinen versio aiheesta... "One step forward, two steps back..." |
Ville S 23.01.2009 13:10:57 | |
---|
Jos schecterit (myös joku tietty malli) kiinnostaa nii pistä mailia strandbergille, tiedot löytyy soundata.fi osoitteesta. Hyviä pelejä! Kraaps:
No, eikäku passona passona, kato semmottisena hifihärpyttimenä, millä voe soettaa tosi korkeelta ja tosikovvoo ja hirmu matalalta hirmukovvoo... |
matales 23.01.2009 16:46:51 | |
---|
I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough water! I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries! -Frenchman |
Tohle 17.03.2009 23:02:12 | |
---|
jahuh0: Kielet oli tosi lähellä nauhoja mutta silti ei räminän räminää. Rämiseekös jos soittaa alavireestä? ite soittelen bändin kanssa DGCF vireestä niin miettisin, että vaikuttaako asiaan. Kaupassa oon joskus kokeillu 5-kielistä ja tuntui erittäin mukavalta soittaa :) |
Meegs86 18.03.2009 09:39:44 | |
---|
Tohle: Rämiseekös jos soittaa alavireestä? ite soittelen bändin kanssa DGCF vireestä niin miettisin, että vaikuttaako asiaan. Kaupassa oon joskus kokeillu 5-kielistä ja tuntui erittäin mukavalta soittaa :) Mun ex-Hellraiser tuli tehtaalta tuossa mainitussa DGCF-vireessä, eikä ollu räminöitä. "One step forward, two steps back..." |
Tohle 23.03.2009 20:19:14 | |
---|
no nyt kyllä alkaa ketuttamaan ku en löydä kyseistä bassoa mistään neljäkielisenä. Onkos kellään tietoa mistäs saisi :( Thomannillekkin ilmeisesti tulossa varastoon vasta huhtikuun lopulla ja olen melko kärsimätön |
Meegs86 23.03.2009 20:32:14 | |
---|
Heh, näin ne tilanteet vaihtelee. Mulla oli tossa yks myynnissä yli puoli vuotta, eikä millään meinannu kelvata. Sitten kun sain sen myytyä pilkkahintaan, niin täällä on moni kysellyt sellaisen perään :) Ajoitus oli pielessä... "One step forward, two steps back..." |
janroknorway 13.12.2010 03:16:31 | |
---|
Onkos kellään tietoa et myydäänkös nuita suomessa, ku ei meinaa löytää?? |
potatomoto 13.12.2010 13:07:54 | |
---|
janroknorway: Onkos kellään tietoa et myydäänkös nuita suomessa, ku ei meinaa löytää?? Taitaapi olla tällä hetkellä tilanne aika huono. Ainut Schectereitä myynyt firma suomessa (Soundata) meni konkkaan. Thomannilta kyllä näyttäs jotai schectereitä saavan. Joo. |
Dude666 19.12.2010 10:06:32 | |
---|
Itse ainakin F-musiikista tilasin. Kesti joku puolisen vuotta, että tehtaalta tuli. Mutta Soundata oli Schecterin maahantuoja et tuskin saa tällä hetkellä Suomeen mistään. |
korvaoo 03.04.2012 16:01:34 (muokattu 03.04.2012 18:19:21) | |
---|
vieläkös näiden laatu on ylhäällä? Näyttäisi verkkokauppa.com ottaneen scheccterit valikoimiinsa joskin pitkillä toimitusajoilla ja vähän iskin silmäni joko tähän tai astetta kesympään versioon. Vai sattuisiko jollakulla oleman jopa nurkissa pyörimässä ylimääräisenä kohtuu hintaan? :) ediittiä: näämmä hellraiserin saiskin jo kohtuu ajassa, mutta nuo just mitkä nyt kuitenki nkiinnostaisi melki yhtä paljon niin 2-4kk ja thats it, niin ainakin aspa kommentoi. offtopic: alusta ei näämmä tykkää mozillasta, puuttuu kaikki muokkaus yms nappulat :( |
Juh0o 18.04.2012 16:52:20 | |
---|
|
Jerrmu 18.04.2012 21:13:31 | |
---|
Ite testailin joskus tuota kyseistä, kun viiskielinen oli hakusesa, päädyin kuitenki rbx-375 jammuun, nyt rupiaa kaduttaan ku lueskelee tätä, ois vissiin pitäny testailla saundejaki soittotuntuman lisäksi :F |
strat0caster 29.04.2012 18:03:58 | |
---|
Mjoos tässä taisi aiemmin olla kysymystä basson släppisaundipuolesta, niin raakalla linja saundilla se kuulostaa suurin piirteiin tältä: http://dl.dropbox.com/u/9160904/matskua/schecter_hellraiser.mp3 Muuten kaikin puoliin hyvä passo, ei tarvitse pahemmin säädellä tuon liimakaulansa vuoksi ja kielet saa muutenkin asetettua hyvinkin alas ilman että tärähtää nauhakilinää. Satulassa tässä tosin on tingitty (grafiittia), joten sen joutaa vaihtamaan luiseen. Jos ei satulaa vaihda, niin jonkinmoista kieliurien viilausta saa satulaan tehdä. Alkuperäisessä tuppaa ensimmäisestä nauhavälistä painaessa vire heittämään lähes 1/2-sävelaskelta. Passiivimikkien aktiivikoneisto syö aika ronskisti pattereita, riippuu tietysti mitenkä useesti soittaa mutta saundi kylmenee salakavalasti pidemmän päälle. Tulevana rojektina olisikin muuttaa mikitys kokonaan passiiviseksi. Näyttää siltä että haukun koko passon, mutta parhaimmasta päästä tämä on ronskimmissa hommissa ja kikkailuun (täppäilyä, pitkä skaala) hyvä keppi. Nyt on ollut viitisen vuotta käytössä ja pysyy valikoimassa! |
Reisca Reijonmaa 16.01.2015 01:04:26 | |
---|
Tervehdys kaikille! Nyt on homman nimi se, että alkaa ärsyttämään tämä ainainen kikkailu noiden pattereiden kanssa. Olen kuullut että tässä bassossa voi ohittaa tuon sisäänrakennetun preampin, jolloin koko beissistä tulisi passiivinen, eikä pattereita tarvitsisi. Osaako kukaan kertoa miten ihmeessä tämä toimitus oikein tapahtuu? Luulin aikaisemmin, että jommankumman läpän alta löytyisi jonkinlainen switchi mutta eipä näkynyt. Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta soitinten sähköjen asentamisesta. Osaako kukaan auttaa? |